Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Uutiset taas täys tuota aivotonta taikinaa eli narsisti-Trumppia.
Sitähän se haluaakin huomiota ja saamansa pitää.
Miksi kaikinpuolin hyviä ja mukavia ihmisiä kuolee jo viisikymppisenä sydäriin ja tuollaiset ihmissaastat elää porskuttaa.
Joo...välttelen uutisia taas vähän aikaa kunnes sietokyky kasvaa.

Sano, että käy pissalla... ? Vai oliko tässä joku juttu mitä en tajunnu :D
Miehenä kun tutustuu naisiin, ja kun kuulee nais henkilön oirehtimisen pissattamisen tunteesta, niin se on yleensäkin hämmästys, että arkipäiväinen vääjäämätön asia voi olla negatiivisssävyisen mainitsemisen kohteena

Uutiset taas täys tuota aivotonta taikinaa eli narsisti-Trumppia.
Sitähän se haluaakin huomiota ja saamansa pitää.
Miksi kaikinpuolin hyviä ja mukavia ihmisiä kuolee jo viisikymppisenä sydäriin ja tuollaiset ihmissaastat elää porskuttaa.
Joo...välttelen uutisia taas vähän aikaa kunnes sietokyky kasvaa.
Kunhan keskittyy arkielämään enemmän kuin uutisiin, pärjää ihan hyvin. Kuten arvella etukäteen saattoikin, ei Trump aio julistaa sotaa Euroopan kanssa hyökkäämällä Grönlantiin vaan se oli taas se jenkkien neuvottelujen pohjustus joka ampuu 100x yli.

Uutisia toki seuraan päivittäin useamman kerran päivässä, mutta olen funtsinut sen niin että isäni on syntynyt sotien jälkeen ja nähnyt muutaman sodan uutisissa enemmän kuin minä eikä se niistä stressaa sen enempää kuin muutaman minuutin juttelee, vaihtaa aihetta ja keittää kahvit.

Ei ollut tarkoitus vain arvostella, kaikkia vituttaa se mikä vituttaa mutta perspektiiviä tämä uutisten seuraaminen minusta kaipaa ettei aina ahdista.

Minua vituttaa ihmiset, joilla ei ole suhteellisuudentajua sen vertaa että osaisivat miettiä mitään toisten asemasta. Heille on vain oma tarve ja kiire saada se tyydytettyä, muita voi sitten syyllistää tauotta niin kauan kunnes asia on hoidettu pois päiväjärjestyksestä. Ihmisillähän ei saa olla omia aikataulujakaan silloin kun tällainen täys palveltava keksii jotain pyytää.

E: toisaalta samaan aikaan odotan itse vittuuntuneena sitä miten teknisellä tuella voi mennä viikko vastata tikettiin jonka ongelma löytyy heidän manuaalistaan ja jota seuraa ratkaisu "ota yhteyttä tekniseen tukeen".

Viimeksi muokattu:
Kunhan keskittyy arkielämään enemmän kuin uutisiin, pärjää ihan hyvin. Kuten arvella etukäteen saattoikin, ei Trump aio julistaa sotaa Euroopan kanssa hyökkäämällä Grönlantiin vaan se oli taas se jenkkien neuvottelujen pohjustus joka ampuu 100x yli.

Uutisia toki seuraan päivittäin useamman kerran päivässä, mutta olen funtsinut sen niin että isäni on syntynyt sotien jälkeen ja nähnyt muutaman sodan uutisissa enemmän kuin minä eikä se niistä stressaa sen enempää kuin muutaman minuutin juttelee, vaihtaa aihetta ja keittää kahvit.

Ei ollut tarkoitus vain arvostella, kaikkia vituttaa se mikä vituttaa mutta perspektiiviä tämä uutisten seuraaminen minusta kaipaa ettei aina ahdista.

Minua vituttaa ihmiset, joilla ei ole suhteellisuudentajua sen vertaa että osaisivat miettiä mitään toisten asemasta. Heille on vain oma tarve ja kiire saada se tyydytettyä, muita voi sitten syyllistää tauotta niin kauan kunnes asia on hoidettu pois päiväjärjestyksestä. Ihmisillähän ei saa olla omia aikataulujakaan silloin kun tällainen täys palveltava keksii jotain pyytää.
Toisaalta realiteetit on ne, että niin kauan kuin ryssä on naapurissa niin voidaan suursotia odottaa kerran sataan vuoteen. Ja edellisestä sodasta alkaa kohta olemaan aikaa. Ja jollei venäjää olisi pysäytetty 2022 niin koko eurooppa saattaisi olla nyt sodassa. Eikä se vaara ole mihinkään kadonnut varsinkaan nyt kun saatiin toinen hullu puikkoihin atlantin toiselle puolelle.
Se että luulee ihmiskunnan oppineen jotain historiasta on vaaleanpunaisten lasien läpi katsomista eikä realiteetit muutu mihinkään vaikka kuinka olisi pää pensaassa ja huutaisi laalaata.

Pidän ketjua sellaisena jonne voi sylkäistä vitutuksensa ulos sen kummempia miettimättä.
Toki on päivänselvää että täällä joku tulee aina jakamaan isällisiä neuvojaan, kiitos niistä.

Toisaalta realiteetit on ne, että niin kauan kuin ryssä on naapurissa niin voidaan suursotia odottaa kerran sataan vuoteen. Ja edellisestä sodasta alkaa kohta olemaan aikaa. Ja jollei venäjää olisi pysäytetty 2022 niin koko eurooppa saattaisi olla nyt sodassa. Eikä se vaara ole mihinkään kadonnut varsinkaan nyt kun saatiin toinen hullu puikkoihin atlantin toiselle puolelle.
Se että luulee ihmiskunnan oppineen jotain historiasta on vaaleanpunaisten lasien läpi katsomista eikä realiteetit muutu mihinkään vaikka kuinka olisi pää pensaassa ja huutaisi laalaata.
Se on totta. Pyrin olemaan sitäkin stressaamatta sillä valtio varautuu näihin ja keskiverto tallaajan vaikutusmahdollisuudet lähentelee pyöreätä nollaa.
Pidän ketjua sellaisena jonne voi sylkäistä vitutuksensa ulos sen kummempia miettimättä.
Ihan oikea ketju sille.

Tänään ja oikeastaan jo useamman päivän vituttanut parisen viikkoa jatkunut päänsärky otsalla ja satunnaisesti ohimoilla. Tulee ja menee aaltoillen. Niskat nyt ei normaalia enempää ole jumissa joten veikkaan että näkö saattaapi olla syynä. 41 pyörähtää mittariin kohtapuoliin ja huomannut että joutuu jo tarkentelemaan jos meinaa lähelle katsoa tekstiä tms.
Tänään onneksi pääsee käymään optikolla niin pääsee ainakin yhden mahdollisen aiheuttajan sulkemaan ulos.

Käytin taas koko alkuviikon siihen, että hoidin hommat jiiriin projektissa. Viimeiset kaksi päivää vakuutellessa toiselle päällikölle, että kannattaa ottaa nyt keinojen lisäksi konstitkin käyttöön.

Ja kas kummaa järjestyi kuin järjestyikin parhain päin, eikä projektin aikataulu kuse. Se kyllä sai kiitokset. Itse en. Lyhensivät vielä viime viikolla hiukan toimeksiannon pituutta, koska säästö ja ei tää nyt oikein. Juuei, olen täysin samaa mieltä. Tai sitten ette vaan näe metsää puilta. :smoke:

Mutta useimmiten se tahtoo mennä työelämässä näin - miksei hiukan muuallakin. Nukkunut vähän huonosti, niin tiedustelin tuossa toissapäivänä että jos käyttäisi kaupassa, niin tarviisi stressata asiasta, kun on ollut tuota muutakin. Toki olen hövelinä poikana sitten kiitokseksi maksanut myös toisen eväät, kun nyt näin mitttavan palveluksen suostuu tekemään meikäläisen omistamalla autolla.

No hoidin asian pois kuleksimasta ja nyt ei ole pakottavaa tarvetta. Eilenkin toki ilmoitti, ettei oikein ajamaan pysty kun tuo lääke.

Tänään on toki kaiketi tullut ihmeparantuminen, kun oli omia ajoja, en ole kysynyt.

Niin ja jos tykkäät lukea näitä, niin terveiset samalla sinnekin päin .

:shi:

Statistiikka

Viestiketjuista
298 348
Jäsenet
81 485
Uusin jäsen
KeppiPappi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom