Olen samaa mieltä, sen takia laitoinkin siihen kuvaavan tekstin alkuun, että selventää minkä takia laitan linkitPelkkä videoiden linkkaus ei ole keskustelua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen samaa mieltä, sen takia laitoinkin siihen kuvaavan tekstin alkuun, että selventää minkä takia laitan linkitPelkkä videoiden linkkaus ei ole keskustelua.
Typerä olettamus.Kannat uima-alasta mukana ulkona?
Onko jotenkin hankala ymmärtää, että jotkut ihan tykkää siitä lämmöstä?Helteistä valittamisessa on se ero että sille ei voi mitään eikä siltä voi suojautua. Kylmälle voi itse tehdä jotain.
Ei tietenkään ole. Mutta kuuman ja kylmän vertaaminen toisiinsa on typerää. Fakta on että kylmältä voi suojautua, kuumalta ei.Onko jotenkin hankala ymmärtää, että jotkut ihan tykkää siitä lämmöstä?
Itse tässä olen ollut 3vk Thaimaassa kylmimpien pakkasten aikaan, ja pelkästään hienoa! Joku on eri mieltä kuin sinä.
Pasakapuhetta. Molemmilta voi suojautua/helpottaa oloaan.Ei tietenkään ole. Mutta kuuman ja kylmän vertaaminen toisiinsa on typerää. Fakta on että kylmältä voi suojautua, kuumalta ei.
Ulkona hyvin rajoitetusti. Sisällä toki paremmin.Pasakapuhetta. Molemmilta voi suojautua/helpottaa oloaan.
Tästä samaa mieltä.Ulkona hyvin rajoitetusti. Sisällä toki paremmin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.