Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Verottaja jälleen perkele!
Tuli esitäytetty verokuponki, mätkyjä yli 700e
No katsoin kupongin läpi, matkakulut puuttuu, mitä vittua!?!

Olen ollut samassa ryöpaikassa 2 viikon päästä 19 vuotta ja kotiosoite on ollut sama 12 vuotta. Miten vitussa toi lafka ei saa noita tietoja noihin kupongeihin valmiiksi, saatana

Olen ollut samassa ryöpaikassa 2 viikon päästä 19 vuotta ja kotiosoite on ollut sama 12 vuotta. Miten vitussa toi lafka ei saa noita tietoja noihin kupongeihin valmiiksi, saatana
Kirkollisveron suuruutta tarkastellessa tulee joka vuosi ajatelleeksi, että kannattaakohan kuulua enää kirkkoon.

Kirkollisverolla pidetään yllä piruntorjuntabunkkerissa puolustusta islamia vastaan ja alle koulu ikäiselle kirkon piirissä on on hyvää yhteisöllistä sosiaalista toimintaa ja välipalaa, hyvin vähäisellä uskonto tuputuksella.

Itse lasken tuon hyväntekeväisyydeksi kaupungin 250 vuotiaan kirkon ylläpitoon. Kävin kyllä lapsen kanssa jossain kirkon tapahtumassa hyppimässä (siis lapsi hyppi) pomppulinnassa, mutta kai se Hoplop olisi halvempi :whistling:

No kun ne eivät osaa siellä arvioida seuraavan vuoden veroprosenttiakaan sillä perusteella mitä oot edellisinä vuosina (suht tasaisesti) tienannu.

Kirkollisverolla pidetään yllä piruntorjuntabunkkerissa puolustusta islamia vastaan ja alle koulu ikäiselle kirkon piirissä on on hyvää yhteisöllistä sosiaalista toimintaa ja välipalaa, hyvin vähäisellä uskonto tuputuksella.
Parempi vaan kun ei olis kristinuskoakaan. Turha pahalla yrittää toista pahaa syrjäyttää, molemmat joutaa romukoppaan.
Sosiaalista toimintaa ja välipalaa voi järjestää ilman aivopesuakin.

Parempi vaan kun ei olis kristinuskoakaan. Turha pahalla yrittää toista pahaa syrjäyttää, molemmat joutaa romukoppaan.
Sosiaalista toimintaa ja välipalaa voi järjestää ilman aivopesuakin.
Pyytämällä tai käskemällä ne ei romukoppaan mene.
Lapsiarjen kun olen läpikäynyt suurperheellisenä, niin arvostan kirkon kerhotoimintaa.

Pyytämällä tai käskemällä ne ei romukoppaan mene.
Lapsiarjen kun olen läpikäynyt suurperheellisenä, niin arvostan kirkon kerhotoimintaa.
Ei mene ei, mutta jos jengi vaan erois pienemmällä kynnyksellä niin jossain välissä sekin kuihtuu luonnollisesti pois ja tilalle tulee tervettä sekulaarista toimintaa.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
304 146
Jäsenet
82 460
Uusin jäsen
l3v1k

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom