• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tärkeä Keskustelu ja palaute Hyvät tarjoukset -alueesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Eikö sinne tarjousviestipohjan otsikkokenttään voisi laittaa tuon "Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta" - jutun. Tai sitten ensimmäiseksi viestikenttään muistuttamaan:

Koodi:
^HUOM! Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
B]Tuote[/B]:
[B]Tarjoushinta[/B]:
[B]Normaalihinta[/B]:
[B]Kauppa[/B]:
[B]Voimassa[/B]:
[B]Linkki[/B]:

[B]Kommentti tarjouksesta:[/B]

Jos edes vähän vähenisi tuo randomotsikointi..

Random-otsikointi johtunee siitä, että otsikkoa ei saa muuttaa postaamisen jälkeen. Viestiä saa.

Pitää raportoida oma viesti ja pyytää ylläpitoa muuttamaan. Enkä minä ainakaan kehtaa, jos siihen nyt suunnilleen tuli tarjouksen tiedot.

Miksi seuraamistoiminnon sähköpostit sattuu yhtäkkiä loppumaan uusista keskusteluista?
Nyt viimeisimmät testit olen aina klikannut lue viestit ja silti ei tule sähköposteja vähän ajan kuluttua. Mulla menee monta hyvää tarjousta ohi suun.

Miksi seuraamistoiminnon sähköpostit sattuu yhtäkkiä loppumaan uusista keskusteluista?
Nyt viimeisimmät testit olen aina klikannut lue viestit ja silti ei tule sähköposteja vähän ajan kuluttua. Mulla menee monta hyvää tarjousta ohi suun.
Koskee foorumia yleisemminkin itsellä. Jostain syystä seuratuksi hyppää ketjuja joita satun vaan kerran vilkasemaan, ja sitten taas seurattuja joista toivois ilmotuksia, häviää seurauslistalta. Hyppäävät kyllä takaisin kunhan muistaa itse käydä kerran ketjun uudet viestit kattomassa. Mutta eihän sen noin pitäs toimia....

Koskee foorumia yleisemminkin itsellä. Jostain syystä seuratuksi hyppää ketjuja joita satun vaan kerran vilkasemaan, ja sitten taas seurattuja joista toivois ilmotuksia, häviää seurauslistalta. Hyppäävät kyllä takaisin kunhan muistaa itse käydä kerran ketjun uudet viestit kattomassa. Mutta eihän sen noin pitäs toimia....
Sama kokemus itsellä ja vissiin aika monilla. Toivoisi että tälle vois tehdä jotain.

Eikös tämä ole Xenforon ominaisuus, että noin käy?
Eli jos käyt ketjussa mutta et katso kaikkia, niin se loppuu, vaan ne pitää katsoa kaikki. Vai tarkoitatko, että jos et käy laisinkaan siellä, niin ne vain loppuvat?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
296 458
Jäsenet
81 133
Uusin jäsen
janleh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom