En ole missään väittänyt, että poliisi ei olisi halunnu mitenkään eikä milloinkaan tutkia Oulun tapausta. Sanoin, että vastahakoisesti ja viittasin sillä lähinnä tiettyihin julkisuudessa esiintyneisiin mahdollisiin puutteellisuuksiin.Jokin lähde sille etteivät tutkintaa johtaneet poliisit halunneet tutkia lasten raiskauksia? Teit pienehkön virheen yksilöidessäsi ympäripyöreän kunnianloukkauksen henkilöihin tuolla tarkennuksella.
Tutkintaan liittyy ja liittyi esim. kiinniotto. Uhrin/uhrien isät joutuivat etsimään epäiltyjä itse, kun eivät poliisit olleet halukkaita sitä tekemään. Poliisit ottivat epäillyn vastahakoisesti kiinni. Näin olen ymmärtänyt, voin olla väärässäkin, en ole perehtynyt yksityiskohtiin. Tutkintaan liittyy myös tiedottaminen, joka hoidettiin ilmeisesti vastahakoisesti, ja lisäksi tiedotusvälineet eivät halunneet mainita asiasta pääosin mitään ennen kuin oululainen kunnallisvaltuutettu pyysi oikeudelta asiakirjat ja ilmeisesti julkaisi ne sekä lisäksi uhrin isän kirjoituksen Facebookissa.
Sinun väite kunnianloukkauksesta on herjaava ja virheellinen.
Edit: väitit siis minun väittäneeni, ettei poliisi olisi lainkaan tutkinut asiaa. Toteamukseni oli kuitenkin, että poliisin toiminnassa esiintyi vastahakoisuutta. Oliko menettelysi siis sitä kuuluisaa olkiukkoilua vai mitä?
Viimeksi muokattu:
No toivottavasti keksivät selkeän linjan, niin voidaan nauttia ketjusta asiallisemman linjan kanssa.