Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ei ole epicin kampanjapelejä nuo, vaan pelien tekijöiden omia tarjouksia.Epicillä rahat vähissä?
Einy, aika samaa tasoa kuin nuo Steamin ilmaiset, jaellaan vaan jakamisen ilosta markan pelejä ja ihmiset kiittää.
Mites tuota kun mulla uusi peliläppäri jossa tulee 3kk PC gamepass kaupan päälle. On tuossa Microsoft storessa "included with device" osiossa.Gamepass Premium 1kk uusille tileille 13.2. asti. Koodit käytettävä 30 päivän sisällä tai 15.3. mennessä.
Nopeana tehtävänä on ladata Webtoon sarjakuva/manga app puhelimelle ja lukea 5 osaa Sea of Thievesiä. Lopussa syötetään sähköposti, johon koodin saa.
Luottokorttia ei appiin tarvita.
Koodin tuloon kesti itsellä 9h.
![]()
WEBTOON Entertainment and Xbox Set Sail With a New Sea of Thieves Original Webcomic Series
A new WEBTOON mini-series expands the Sea of Thieves universe, with limited-time rewards available for fansabout.webtoon.com
Tämä olikin tosi kiva! KiitosGame Dev Story ilmaiseksi Kairosoftin 30-vuotis juhlavuoden kunniaksi
itse olen nyt pelaillut suunnilleen 15-20h ja OMASTA mielestä on hyvin vaikuttava peli siihen nähden että on ilmainen. En itse ole vielä löytänyt mitään negatiivista loputtomien menujen lisäks suosittelen!Where Winds Meet on julkaistu heti alusta alkaen ilmaisena (eli ei ole -100% peli) eikä tuossa Steamin linkissä lue "save 100 %...".
Näyttää hienolta ja keskustelujen mukaan on aika paljon dialogia, jota ei voi skipata mutta pelaamaankin ilmeisesti pääsee.
Tarvitsee lähes 100 gigaa levytilaa. Lataan parhaillaan.
"Where Winds Meet is an epic Wuxia open-world action-adventure RPG set in ancient China at the tenth century."
![]()
Where Winds Meet on Steam
Where Winds Meet is an epic Wuxia open-world action-adventure RPG set in ancient China at the tenth century. Players will assume the role of a young sword master as they embark on a journey to uncover the mysteries of their own identity. Let the wind carry your legend on an epic journey to the East!store.steampowered.com

Tiedoksi:![]()
Save 100% on Voidtrain - Tour de Void on Steam
Set off on a tour with the Rofleemo! Take on their tasks, earn tickets, and spend them on new perks, skins, trophies, and lootboxes to enhance your journey through the Void.store.steampowered.com
Kyllä, oispa tuo peruspelikin tarjolla ilmaisena.Tiedoksi:
This content requires the base game Voidtrain on Steam in order to play.

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.