Keskustelua io-techin Youtube-kanavasta ja videoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Ai onks muka valkeetkin valot liikaa sun herkille näköhermoilles, hitto sä oot mahdoton... :P

*säätää Juhan talon jokaisen lampun sateenkaaren väreihin*

:P nauti.....

Ai onks muka valkeetkin valot liikaa sun herkille näköhermoilles, hitto sä oot mahdoton... :P

*säätää Juhan talon jokaisen lampun sateenkaaren väreihin*

:P nauti.....
Ei, mutta ei se silti mun makuun ole että hyväksyntäni antaisin ;) Liian kirkas kokonaisuus, ei oo valkoset kotelot lähtökohtaisesti mun mieleen.

Juu makuasioitahan noi on ^^ Mut silti sua käy joskus sääliks kun sampsa pamauttaa RGB-kauhua nenäs alle, melkein työpaikkakiusaamista moinen, mitkäs tosta on muutes lain mukaan sanktiot ;) ?

Juu makuasioitahan noi on ^^ Mut silti sua käy joskus sääliks kun sampsa pamauttaa RGB-kauhua nenäs alle, melkein työpaikkakiusaamista moinen, mitkäs tosta on muutes lain mukaan sanktiot ;) ?
Olen siedättynyt vuosien varrella Sampsan metkuille ja yhtiökumppania saa kurittaa niin paljon kuin sielu sietää :rofl:

Todella nätti toi sun uus kone Sampsa, valkee vaan on nätti, oisko jopa leima "Kokkonen Approved" tolle?
Älä nyt hulluja puhu. Jos tulisi Kokkonen Approved niin lähtisi välittömästi SER-jätelavalle:

trash.gif

Mitä mä oon ihan viaton, syytä Kokkosta siitä että omaa huonon maun... Niin ja Juhan kone siis serriin ;) Sun konees ois Assyjen kaunein ;)

ja hei, mä rakastan teit molempii siinä että ette ota itteenne liian vakavast <3

Tästähän voisi saada vaikka videon aiheen, Sampsa ja Juha kokoavat molemmat mieleisensä paketin ja äänestystä pystyyn, kumpi on yleisön mieleen.

Äänestän jo tässä vaiheessa Team Kokkosta

JOO KANNATETAAN!!! Komponentit sokkona että ei tiedä kumman saat, blingbling kammotus vai Noctua sleek gentleman :P

Tästähän voisi saada vaikka videon aiheen, Sampsa ja Juha kokoavat molemmat mieleisensä paketin ja äänestystä pystyyn, kumpi on yleisön mieleen.

Äänestän jo tässä vaiheessa Team Kokkosta
Sampsahan sen varmasti voittaisi - näkee jo YouTube-videoiden keskimääräisistä katselukerroista RGB-blingbling vs hillityt kokoonpanot :dead:

Statistiikka

Viestiketjuista
306 041
Jäsenet
82 817
Uusin jäsen
Eetuu_609

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom