Kingdom Come: Deliverance II (PC, PS5/Pro, XBX/S)

Noi aloituskombothan on kuitenkin todella helppoja, ne pitää vain rytmittää oikein, että iskee oikealla hetkellä. Ekassa KCD:ssä kun noita lyömisasentoja oli 5 + pisto, niin siinä piti jo kunnolla opetella ja muistaa ne lyöntisarjat.

Ite tässä alussa sorruin tuohon perfect block + riposte looppiin, että minä ja vihollinen tehtiin kumpikin samaa, mutta se olin sitten aina minä, jolta loppui ensiksi stamina, ja kuokkaan tuli.

Ja juu, tää KCD2 lähti kyllä vauhdikkaammin liikkeelle, omaan makuun ehkä liikaa ekan KCD:n recappia.

No en tiiä helpoista, kun vastustajakin kun lyö, niin se keskeytyy heti jo siinä. En mä vaan käsitä, miten noita pitäs pysttyä tekemään. Vai onko se niin, että vastustaja ei voi millään keskeyttää.sitä, jos se menee "oikein".

Pb + Riposte loopissa ei saa päästää staminaa vaan nollille. Ottaa vähän etäisyyttä vaan, jos meinaa loppua. Tolla tavalla ite aika helposti noita vihuja mättänyt kumoon. Ekana just jouskarilla nioli pari ja sitten vaan pb ja omaa iskua sisään. Ei kuitenkaan tunnu olevan vaivan väärti noi pitkät kombot, joita en saa edes tehtyä. Pitäs varmaan kattoa joku video, miten noita pitää käyttää, kun peli ei sitä opeta, vaikka luulisi että se siinä silloin hankkimisen yhteydessä jollain tutoriaalilla käytäisiin läpi. Tulee vaan kuvaohjeet, että mistä suunnasta ja kuinka monta iskua...

Statistiikka

Viestiketjuista
306 453
Jäsenet
82 882
Uusin jäsen
HuomiHaamu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom