Kerro nyt mikä tässä on ongelma?
Mulla pisimmät savet noin 10-15minuutin takaa.
Jatkuvasti tehtävät tallentaa, jatkuvasti sängyt tallentaa, pesulat tallentaa, hiukankaan haavaa ja parannat itsesi ja tallentaa.
Lisäksi rahaa tulee tosi nopeasti nii paljon, että juomat on ”ilmaisia”, sitä ennen todella pienellä vaivalla saat itse väsäiltyä juomat.
Tosiaan 300h takana ja olen tallentanut silloin kun haluan, ei ongelmaa.
Mutta tällä systeemillä kynnys on isompi tallentaa, jolloin herkemmin kestää seuraukset.
Nykypäivän pelaajat on vain sellaisia, että tälläinenkin peli ladataan heti uusiksi kun joku moka käy ja sitä tällä yritetään kiertää ja todella onnistuneesti kierretäänkin. Sillä ole mitään tekemistä konsolin kanssa.
Tämän parempaa tallennussysteemiä ei oikeastaan olisi voinut tehdä ja tämä viimeinenkin lisäys on täysin turha. Pelissä tallentaminen ei ole missään kohtaa ollenkaan ongelma ja jos siellä on monen tunnin tauko savesta, on se kyllä niin omaa tyhmyyttä kuin vain voi olla..
Jos kämmäät ja pudotat sen miekan tai rahat, se on sun moka. Kärsi seuraukset, eli hanki uusi miekka/rahat tai ota vanhempi save. Juuri näin sen kuuluu ollakin.
Sama juttu, tapat tehtävässä väärän tyypin ja tehtävä epäonnistuu. Ei siinä kuulu savea ottaa minuutin takaa, vaan kestää seuraukset. Se on koko pelin pointti.