- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 4 916
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>

No myllykin ehti tässä vaihtumaan ja pelikin on ilmeisesti lisäosineen valmista kauraa eli senkin osalta pitäisi pelittää... Silti tämä peli on onnistunut kaatamaan uudenkin koneen muutaman kerran ja kaatuilee edelleen silloin tällöin. Toimii kyllä siedettävästi mutta kyllä tämä ehdottomasti tuon "vakaudeltaan yksi paskimpia pelejä koskaan" tittelin ansaitsee![]()
Kyllä se kilikalikeikkaa ja hämäräbisnestä myllärin kans vaati, mutta lopulta tuhkasta nousi uljas Pribyslavitz.
Jos koko kone sammuu tai boottaa niin kuulostaa rautapuolen ongelmalta. Se on tosi että tämä peli vie monet koneet ihan äärirajoille, eikä ole parhaalla tavalla optimoitu.
Jännä nähdä miten tuon pystytys onnistuu Hardcorella, kun kaikki on kalliimpaa, kamojen korjaus maksaa enemmän ja kauppiaat on pihejä. Varmaan puolessa välissä pääjuonta menossa ja vasta 15k massia, enkä ole edes varusteisiin laittanut rahaa vaan pöllinyt kaiken. Voi olla että joudun ryöstämään jokaisen Böömin talon jotta saa sen +100k kasaan![]()
Hardcorellakin koko peli oli liian helppoa ja lastenleikkiä, jo 30% juonen kohdalla oli paalua kasassa se +100k eikä tarvinnut juuri miettiä mitään. Ensimmäinen pelikertakin siis. Vituttaa etten valinnut kaikkia negative perkkejä vielä alkuun.
Hardcorellakin koko peli oli liian helppoa ja lastenleikkiä, jo 30% juonen kohdalla oli paalua kasassa se +100k eikä tarvinnut juuri miettiä mitään.
Pienen studion tekeleeksi hemetin hienon näköinen peli:
(Älkää edes mainitko sujuvuutta)
Läksin kanssa tätä tahkoamaan, mutta caponin metsästyreissulla kun kaveri pitää päästää pinteestä niin pataan tulee joka kerta. Aseet on jotain liian HC-kamaa tuolle aloittelevalle hahmolle. Onko tuo mahdollista hiipimällä selvittää ja juosta sitten vaan pakoon. Se helvetin hevonenkin katosi.
Läksin kanssa tätä tahkoamaan, mutta caponin metsästyreissulla kun kaveri pitää päästää pinteestä niin pataan tulee joka kerta. Aseet on jotain liian HC-kamaa tuolle aloittelevalle hahmolle. Onko tuo mahdollista hiipimällä selvittää ja juosta sitten vaan pakoon. Se helvetin hevonenkin katosi.

Itselläkin tuli muutama vaikea taistelu, tässä esimerkki miten selvisin yhdestä.
En millään pärjännyt tuolle taistelussa, niin tapoin sen yöllä sinne majataloon kun se oli nukkumassa ja vein vielä kirstusta sen tavarat
muutenkin jos opettelee AI rajavaisuudet niin pelistä tulee "helppo"
Oudointahan tässä on se että pelin oma FPS mittari näyttää tasaista 60 nupit kaakossa, mikä ei pitäisi olla mahdollista tällä xeon, 1060 6GB, 16GB perunalla, käsittääkseni tämä peli ei ole ihan kaikkein kevyin grafiikoiltaan?. Niin FHDnä siis.
Kerran kun tuon taistelumekaniikan opettelee, niin on vanillana melko haastavaa hävitä yhtäkään taistelua.
Itelläkin jäi tämä jo tovi sitten alkumetreille, aika monella tuntuu olevan sama juttu, hassua. Vähän alkaa olla jo poltetta palata pelin ääreen, ainut "este" on tuo pohjaton timesink ONITulipa tämäkin aloitettua "uudestaan". Aikoinaan jäi kesken heti tutoriaalin loputtua ja jostain syystä vaan lopahti mielenkiinto.
Nyt imaisi ihan eri tavalla mukaansa ja onpahan vaan helkkarin hyvän tuntuinen peli, joskin tappelu vaatii aika paljon harjoittelua koska olen aina ollu superpaska tappelumekaniikoissa jotka vaatii jotain ajoitusta tai combotusta, tai ajoitusta ja combotusta.
Raskashan tämä tosiaan on, R5 3600/2070 huutaa armoa 4K:na kaikki graffat tapissa, piti sitten pudottaa medium/high:lle niin saa sen tasaisen 50fps joka piisaa itselle mainiosti.
KCD:n pariin pääsee paljon lisää pelaajia, jotka eivät ole kuulleetkaan pelistä koska sitä ei mainostettu kovinkaan ahkerasti. Arvelen, että se johtui pääasiassa varojen puutteesta.
Itsellä täysin sama tilanneOlipa hyvä että KCD tuli heti julkaisussa ostettua, ehkä tunti pelattuna ja backlogilla odottelee yhä vuoroaan (kymmenen muun tarinavetoisen kanssa).Hienoa että Epic jakelee muutakin kuin indie-kamaa.
![]()

Nytten sentään pelin voi tallentaa ilman juomia kuin poistuu pelistä mutta alunperinhän tuo systeemi tarkoitettu luomaan pelkoa ja varovaisuutta pelaajille.Jep, sama itelläkin. Peli-into alussa kaatui niihin julmettuihin bugeihin.
Nyt kyllä maistuu mainiosti, vaikka tuo kummallinen tallennussysteemi vaatikin vähän kantapään kautta opettelua..![]()
Minä olen kyllä tästä erimieltä. Iso osa pelaajista valittu tuosta tiirikoinnista, mutta kun idea oli alunperinkin se, että ei hahmo yksinkertaisesti osaa mitään. Se täytyy oppia ja opetella.Julkaisun aikaan PS4:llä ei esimerkiksi oikein mikään oheispelimekaanikoista, kuten tiirikointi, varastaminen tai muu toiminut pennin vertaa.
Toinen ehkä vähän ärsyttävä puoli on se että kun taistelussa joutuu 3+ vihollisen keskelle niin aika vähissä on mahikset selviytyä.

Harjoittelun puutetta. Itsellä alkoi jousiammunta sujumaan oikein mallikkaasti omien ja Henryn kykyjen kasvaessa. Lopulta useimmat nuolet napsahtelivat sinne minne halusinkin, eli vihulaisten ja riistan päähän.Ite en ole esimerkiksi jousiammunnan fani, jos siinä ei peli voi antaa selkeää kuvaa siitä, mihin se nuoli on menossa. Kuvaruutukatse, kun ei ole aivan yhtä intuitiivinen käyttöliittymä kuin ihmissilmä niin turhan vaikeaksi menee ihan vaan siksi, että olisi ikään kuin realistista.
Jousiammunta alkaa tosiaan sujumaan kun omakin Henkka on jossain 8 levelin tietämillä, mutta tuo miekkailu... jessus että sitä en vaan hanskaa alkuunkaan. Ymmärrän logiikan että siitäkin on yritetty tehdä mahdollisimman "oikeaa", mutta omat koordinaatiotaidot ei vaan riitä niihin kombotuksiin tai seuraamaan sitä vihreää kilpeä millon pitäisi suojata. Ei tule yhtään mitään ja oma tappelu on menny vaan siihen hiiren napin ränkkäämiseksi joka ei tosiaankaan toimi alkuunkaan.
. Itse en ole vaivautunut käyttämään noita komboja oikeastaan ollenkaan.Enemmän nyt nähdäkseni verotti arvosanaa Warhorsen tai Dan Vavran halu tehdä joka välissä oman mielensä mukaista peliä ennemmin kuin pelaamislähtöistä.
Ite en ole esimerkiksi jousiammunnan fani, jos siinä ei peli voi antaa selkeää kuvaa siitä, mihin se nuoli on menossa. Kuvaruutukatse, kun ei ole aivan yhtä intuitiivinen käyttöliittymä kuin ihmissilmä niin turhan vaikeaksi menee ihan vaan siksi, että olisi ikään kuin realistista.
En sanoisi, että ydinpelimekaniikoissa olisi siis miekkataistelua ja hiiviskelyä lukuun ottamatta onnistuttu. Julkaisun aikaan PS4:llä ei esimerkiksi oikein mikään oheispelimekaanikoista, kuten tiirikointi, varastaminen tai muu toiminut pennin vertaa.
Oheishenkilöihin ei myöskään nähdäkseni erityisemmin syvyyttä löytynyt hahmoina lukuun ottamatta ehkä Hans Caponia ja pappia poikkeuksina. Päätarina juuttui niiden kaivosetsintöjen aikaan yllättävän kauas aika vähävirikkeisiin tehtäviin.
Tuliskohan ilmoitusta jatkosta
About vuosi sitten oli myyty noin kaksi miljoonaa kappaletta, isot yhtiöthän itkisi hoosiaanaa pienistä myyntiluvuista mutta kai "AA" peliksi silti kelvollinen määrä.
Ja samalla ilmoitus Epiciin siirtymisestä. Kiitos, mutta ei kiitos.Tuliskohan ilmoitusta jatkosta![]()
Tsekin valuutassa myynnit on about 2 miljardia Korunaa. Se on aika paljon.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.