Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitkä oli työvirheet?Täytyy näin kolarialalla olevan sanoa että kylmäsi muutamassa kohtaa miten tuo sankari tuotakin hommaa teki.
Ei se korjattu selvinnyt törmäyksestä sen kolaroimattoman tavoin.
Käyttäkää vain alkuperäisiä osia, VW:n riippumaton kolaritesti.
Olen katsellut tuon työnsankarin tekemiä korjauksia. Ihan hyviä pätkiä ja näkee nykyautojen rakenteita.
Ostasitko Arthurin korjaaman auton...
Sitten löytyy tuollaisiakin sankareita. Tekee kyllä pahaa ajatella sitä että tuollainenkin voisi eksyä vielä liikenteeseen.
Viimeisimpänä temppuna puhallutti ja maalautti tuon rungon rotiskon...
"Jos näytää hyvältä niin senhän täytyy olla hyvä" terveisin youutuubin kommenttiosio
Olen katsellut tuon työnsankarin tekemiä korjauksia. Ihan hyviä pätkiä ja näkee nykyautojen rakenteita.
Ostasitko Arthurin korjaaman auton...
Mitenkäs lauenneet turvatyynyt, verhot... mitä nyt noissa onkaan?
Samaa seurannut, tuo on ihan älytön projekti ja jonkun pitäisi kyllä takoa tyypille järkeä päähän ja lopettaa tuo homma.
Palaneen korin ympärille sitten kasaa auton "uudestaan" ympärille, halojaa.
Entäs kun samat sankarit ompelee airbagilla varustetun penkin revenneen sauman. Eikös tuossa pitäisi olla aika tarkka millaista lankaa/ommelta käyttää jotta bag avautuu oikein...?Tuossakin melko hyvänä säilynyt lambo pistetään kuntoon, lähinnä peltiä vain rutussa ja muutama kannatinrauta mutkalla.
Kyllähän ne toimii, mutta aukeaako se bag yhä oikeaan suuntaan vai paiskaako se matkustajan tuulilasiin..?Airbagit aukeaa pääsääntöisesti sen verran voimalla että toiminta ei jää mistään ristipiston laadusta kiinni.
Taitaa niitä päätyä monilta muiltakin pajoilta eikä niissä työn laatu taida olla lähelläkään Arthurin tekemää. Tosin eipä noistakaan tiedä mitä sinne peltitöiden jälkeen turvatyynyjen tilalle laitetaan, tyynyt vai vastukset...Tuolta arthurin Latvian pajalta ne autot päätyy sitten huonoimmassa tapauksessa tänne Suomeenkin asti Tallinnan kautta.
Skimmasin pari noita videoita silloin nopeasti kun kommentoin. Tuollainen tulee vaan aina ruostumaan vaikka mistä kun tehdään kuten tuo tura einari. Ei voi ymmärtää miksi jotkut näitä tekee.
Eikös tuo ole sinun ja korjaamon välinen asia, kerro ettet ole tyytyväinen. Se on heidän moka ja heidän se kuuluu korjata omaa piikkiin ja antaa myös sijaisauto omaan piikkiin. Vakuutusyhtiö ei asiaan liity. Minulla on sävyn kanssa ollut ihmeellinen onni matkassa (vaikka väri on siinä mielessä vaativa), mutta osien asennuksen ja sovituksen suhteen ei...Arthurin korjauksista marmorin maalaamoon. Autosta maalattiin takapuskuri ja hieman toista takakylkeä. Tottakai sävy ei ole aivan 100%. Ei paha ero, mutta oma silmä sopivassa valossa erottaa. Selvettelin tuota ja sain ymmärryksen, että vaatisi takakylkeen häivytyksen. Yllättäin vakuutusyhtiö ei ole kovin halukas. Vastaavia kokemuksia?
Hattua nostan, että tuollaista vanhaa ooppelia alat vielä kuntoon laittamaan. Jos on harvinainen, en tunne vanhoja ooppeleita, niin luulisi sitten varaosiakin olevan vaikeasti saatavilla....