Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei,
Tuossa jonkin sortin ehdotelma. En tiedä millainen kotelomaku sulla on. Prossujäähynkin voi vaihtaa AIOon.
Jes, kiitos vinkistä.Toi 5090 Founders olisi halvin, mutta käy vähän lämpimänä verrattuna hyviin kolmannen osapuolen kortteihin.
MSI RTX 5090 Gaming Trio OC voisi olla tuolle TUFille hyvä korvaaja samaan hintaan. MSI GeForce RTX 5090 GAMING TRIO OC 32 GB näytönohjain
Toisaalta, RTX 5080 16GB on myös aika kova 4K kortti, ja säästäisi reilun tonnin, esim Asus GeForce RTX 5080 PRIME - OC Edition -näytönohjain, 16GB GDDR7 - 1 149,90€
Itse ostin kyseisen näytönohjaimen parisen viikkoa taaksepäin ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Raskaammassa pelikäytössä performance-modella tuulettimet pyörii noin 1400-1500 RPM ja lämmöt on siinä 63C paikkeilla. Pelaan toki itse (vielä) 1440p, mutta silti.Jes, kiitos vinkistä.
Tilasin tuon Asus GeForce RTX 5080 PRIME - OC Edition -näytönohjain, 16GB GDDR7 - 1 149,90€ kun vaikutti olevan niin hyvä hinta/laatu suhde
Ja Borderlands 4 vielä kaupan päälle
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.