Moro!
Olen hankkimassa uutta pelikonetta ja kaipaisin neuvoja paketin kokoamiseen. En ole oikein ajan tasalla nykyisistä komponenteista, joten kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan.
Nykyinen tehokone GTX970:llä on jo antiikkia, eli kokonaan uutta pakettia hakusessa, myös näyttöjä 27" koossa saapi ehdottaa, sen ei tarvi mennä tuon 2500e sisälle.
Budjetti: max. ~2 500 €
Tavoite: että kone kestäisi useamman vuoden ilman tarvetta heti päivittää
Käyttö: pääasiassa pelit, erityisesti Flight Simulator 2020 ja muita raskaampia simulaatioita, sekä esim. GTA6 jne. Tarkoitus olisi saada grafiikat mahdollisimman ylös.
Toiveena
Olen hankkimassa uutta pelikonetta ja kaipaisin neuvoja paketin kokoamiseen. En ole oikein ajan tasalla nykyisistä komponenteista, joten kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan.
Nykyinen tehokone GTX970:llä on jo antiikkia, eli kokonaan uutta pakettia hakusessa, myös näyttöjä 27" koossa saapi ehdottaa, sen ei tarvi mennä tuon 2500e sisälle.
Budjetti: max. ~2 500 €
Tavoite: että kone kestäisi useamman vuoden ilman tarvetta heti päivittää
Käyttö: pääasiassa pelit, erityisesti Flight Simulator 2020 ja muita raskaampia simulaatioita, sekä esim. GTA6 jne. Tarkoitus olisi saada grafiikat mahdollisimman ylös.
Toiveena
- Kaikki osat mieluiten samasta kaupasta, jossa kone myös isketään kasataan
- Kotelo: mahdollisimman hillitty ulkonäkö, eli ei vilkkuvia ledejä
- Voin odottaa kevääseen 2026, jos silloin on tulossa uusia komponentteja tai parempia diilejä, itse olen ihan pihalla näistä
- Wifi ja bluetooth olisi tosi jees
- Tallennustilaa tarvitsee varmaan sen 2tb vähintään