Tällaiseen trolliin ei kannattaisi edes tuhlata aikaa, mutta osoitatko milloin olen maininnut että elämä loppuu jos baareja rajoitetaan? Tai milloin olen maininnut kuinka käyn baareissa naisia naaraamassa?EI ole unohtunut mitään lääkkeitä.
Aina, kun joku ehdottaa jotain baarien rajoittamista, siltä suunnalta alkaa hirveä valitus "elämän lopettamisesta".
Voi tulla jälleen yllätyksenä, mutta sähköinen äänentoisto on keksitty jo n. sata vuotta sitten. Siihen että musiikista voi nauttia ei todellakaan tarvita livekonsertteja.
Urheilua voi myös seurata telkkarista.
Näiden vertaaminen rahan tulemiseen seinästä ja ruoan tulemiseen kaupasta on todella typerää olkiukkoilua.
(ja työttömyyskorvausta en ole koskaan nostanut päivääkään, ja opintotukea olen viimeksi saanut muistaakseni reilut 15 vuotta sitten keväällä, sen jälkeen olen elänyt ihan puhtaasti omalla työllä tienatulla palkalla. Ja maatilalla kasvaneena minulla lienee aika paljon enemmän käsitystä siitä mistä se ruoka oikeasti tulee kuin esim. sinulla)
Ja urheilun tai musiikin harrastamiseen itse taas riittää se pieni porukka jonka kanssa pelaa tai soittaa. Ei mitään tarvetta millekään suurille massatapahtumille.
Ja Jalkapallo- tai jääkiekkomatsin tms. voi aivan hyvin pelata pelkkien kameroiden edessä. Siinä ei yleisöä tarvita yhtään mihinkään.
Kannattaisi ehkä katsoa hiukan peiliin. Kun asenne tuntuu olevan se, että "kaikki rajoitukset on törkeä loukkaus jolla elämäni pilataan" eikä tunnu olevan minkäänlaista suhteellisuudentajua siihen että joistain asioista nyt pitää hieman tinkiä yleisen turvallisuuden nimissä. Vaan heti kun ei heti saa kaikkea mitä haluaa juuri sinä versiona mitä haluaa (vaikka tarjolla oleva turvallinen versio hoitaisi homman silti oikein hyvin), alkaa hirveä kitinä "elämän rajoittamisesta".
Ei taida mennä ihan hissi ylös asti eikä viesti perille. Kaikki ei toimi kuten sinä, eikä sinun ajatusmaailma ole ainoa oikea. Aivan vapaasti saat istua kuuntelemassa äänentoistoa kotona ja pelata virtuaalisia lautapelejä. Mutta samaan hengenvetoon kitiset ja itket kuinka muiden pitäisi muuttaa arkea koska sinulla on tiettyjä harrastuksia.
Voithan pyöräillä sekä juosta kotonakin sisätiloissa siihen suunnitelluilla vehkeillä, miksi ihmeessä käyt ulkona sitä tekemässä? No eipä tarvitse sinun viesteihin enää ottaa kantaa, kun niin alkeellisia muutenkin.