Kryptovaluuttakeskustelua (Bitcoin, Ethereum, Litecoin ja altcoinit)

Mikäs olisi järkevä tapa hankkia bitcoineja ja siirtää ne omaa wallettiin (esim. trust wallet)?

Ja onko tuo trust wallet hyvä wallet softa, jos haluaa pitää bitcoinit itsellä? Se on ilmeisesti vain puhelimella, onkohan jotain minkä voisi pitää tietokoneella?
Koneelle hyvä on Wasabi Wallet. Ja kylmälompakko on tietysti aina hyvä hankinta.

Itse ostellut Krakenista ja sitten kun vähän enemmän kertynyt niin siirrän kylmään säilöön. Krakenissa hyvät kulut ja ei mitään huonoa sanottavaa seitsemän vuoden käyttö historian ajalta.

Mikäs olisi järkevä tapa hankkia bitcoineja ja siirtää ne omaa wallettiin (esim. trust wallet)?

Ja onko tuo trust wallet hyvä wallet softa, jos haluaa pitää bitcoinit itsellä? Se on ilmeisesti vain puhelimella, onkohan jotain minkä voisi pitää tietokoneella?
Itse suosin suomalaista. Coinmotionista bitcoinit ja siirto omaan wallettiin mikä nyt kivoimmalta tuntuu, kunhan pitää aina itse huolen siitä että walletin voi generoida tarvittaessa minne vaan vaikka puhelin/PC/hardwareWallet tuhoutuu. Itse suosin cold wallettia PC:llä eli tein walletin ja siirsin bitcoinit sinne ja tuhosin walletin. Jos joskus selviää eläkkeelle niin generoi uudestan sen saman walletin vaikka PC:lle.

Statistiikka

Viestiketjuista
286 528
Jäsenet
79 210
Uusin jäsen
Virttis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom