Kryptovaluuttakeskustelua (Bitcoin, Ethereum, Litecoin ja altcoinit)

Digitaalinen kulta, hard money ja store of value menetti muutamassa viikossa 1/3:arvostaan ja vielä jatkuu.

Noh, eipäkai tuollainen hidas ja raskas tekele mikään tulevaisuuden valuutta olekaan. Aikansa tuotos eikä nyt enää vaan riitä.
Ei semmoista kuin store of value olekaan. Bitcoin, kuten kaikki muutkin instrumentit ovat vaihdannan välineitä.

Oisko jo nyt aika ostaa... vai odotellaanko..
Bitcoin-syklin karhumarkkinat kestävät keskimäärin noin vuoden, mutta voivat vaihdella ja joskus kestää jopa kaksi vuotta. Historiallisesti karhumarkkinat ovat olleet noin 365 päivää pitkiä, mutta tulevaisuuden ennustaminen on aina epävarmaa.

Oheisessa ennustuksessa arvioidaan jopa -66% laskua

Jepjep. Varmaan viitisen kertaa nähnyt saman lauseen tähän mennessä. :)
Mutta eihän Bitcoinilla ole ollut kuin 4 bearia ja 100k meni rikki vasta viime bearin jälkeen? 🤔

E: Tarkoitin siis ylempänä, että kun seuraava karhumarkkina tulee vuonna 2030 niin olen varma että Bitcoa ei enää silloin osteta alle 100k.

Viimeksi muokattu:
Digitaalinen kulta, hard money ja store of value menetti muutamassa viikossa 1/3:arvostaan ja vielä jatkuu.

Noh, eipäkai tuollainen hidas ja raskas tekele mikään tulevaisuuden valuutta olekaan. Aikansa tuotos eikä nyt enää vaan riitä.

Oisko jo nyt aika ostaa... vai odotellaanko..
Sanoisin, että kun ketjuun ilmestyy "kuollaan kaikki" viestejä tuulipuvuilta niin alkaa olemaan ostopaikka lähellä. Ehkä kuitenkin odottelisin vielä isompaa määrää verta kaduille ennen kuin uskon että ollaan pohjalla.

Bitcoin-syklin karhumarkkinat kestävät keskimäärin noin vuoden, mutta voivat vaihdella ja joskus kestää jopa kaksi vuotta. Historiallisesti karhumarkkinat ovat olleet noin 365 päivää pitkiä, mutta tulevaisuuden ennustaminen on aina epävarmaa.

Oheisessa ennustuksessa arvioidaan jopa -66% laskua
Ihan loistavaa analyysia. Jäi hieman epäselväksi onko tällä kertaa käytetty teelehtiä vaiko kristallipalloa?

Sanoisin, että kun ketjuun ilmestyy "kuollaan kaikki" viestejä tuulipuvuilta niin alkaa olemaan ostopaikka lähellä. Ehkä kuitenkin odottelisin vielä isompaa määrää verta kaduille ennen kuin uskon että ollaan pohjalla.
Luulen myös, että todennäköisesti ollaan hyvin lähellä pohjaa. Pidän epätodennäköisenä, että mentäisiin alle 75k $:n. Ja koska vain harvoin onnistuu osumaan juuri huippuihin tai pohjiin, niin täsmällistä ajoittamista yrittämällä riskeeraa sen, miten Scott Melker asian hyvin ilmaisi tuoreessa podcastissaan:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/13HpKrIYnlQ?t=1761

Luulen myös, että todennäköisesti ollaan hyvin lähellä pohjaa. Pidän epätodennäköisenä, että mentäisiin alle 75k $:n. Ja koska vain harvoin onnistuu osumaan juuri huippuihin tai pohjiin, niin riskeeraa sen, miten Scott Melker asian hyvin ilmaisi tuoreessa podcastissaan:
Jos mun pitäisi heittää joku luku niin se olis myös tuo 75k$. Samaa lukua viljelty myös bloombergin podcasteissa. Tom Lee kiva lähde kun ainakin perustelee rauhallisesti asiansa + ei linja poukkoile ohi sen valitsemien fundamenttien.

Itse olin viime perjantaina aina klo 23 asti sormi liipaisimella jenkkipörssin äärellä, mutta päätin jättää kuivaa ruutia alkuviikolle, josko kryptoliitännäiset osakkeet kävisivät hakemassa vielä viimeisen dipin.

Statistiikka

Viestiketjuista
292 756
Jäsenet
80 328
Uusin jäsen
Komponentit25

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom