Tuota Haikaraista en ainakaan minä viitsisi suositella PT-palveluiden osalta, vaikka taustalla osaamista ainakin teoriassa onkin. Olemattoman huono kommunikaatio, ärsyttävä ulosanti, TV-shop-tyyppiset lupaukset tuloksista, överit hinnat ja kapea palvelutarjonta. Haikarainen myy myös valmiita valmiita treenipaketteja mm. Kuntokompassi.fi -sivustolla, mutta noista paketeista jää sellainen fiilis, että tyhjän saa pyytämättäkin.
Tuolla palvelussa toinen TV-shop -spammaaja on Marko Kuoppasalmi. Kerran erehdyin tuonne olemaan yhteydessä ja sieltä on siitä lähtien pukannut juuri sitä TV-shop -mainontaa harva se päivä tyyliin "Sinua onnisti! Olen kehittänyt maailman parhaan menetelmän saavuttaa uskomattomia tuloksia, jopa 30kg rasvaa pois kahdessa kuukaudessa ja saman verran lihasta tilalle. Otan valmennusohjelmaani mukaan poikkeuksellisesti vielä yhden henkilön ja juuri sinulla on nyt mahdollisuus päästä hyödyntämään tätä salaista ohjelmaani!".
Tuolla palvelussa toinen TV-shop -spammaaja on Marko Kuoppasalmi. Kerran erehdyin tuonne olemaan yhteydessä ja sieltä on siitä lähtien pukannut juuri sitä TV-shop -mainontaa harva se päivä tyyliin "Sinua onnisti! Olen kehittänyt maailman parhaan menetelmän saavuttaa uskomattomia tuloksia, jopa 30kg rasvaa pois kahdessa kuukaudessa ja saman verran lihasta tilalle. Otan valmennusohjelmaani mukaan poikkeuksellisesti vielä yhden henkilön ja juuri sinulla on nyt mahdollisuus päästä hyödyntämään tätä salaista ohjelmaani!".
Mutta tauon jälkeen kun menee salille, on lihakset kipeinä seuraavina päivinä. Mun tapauksessa suurin kipu toisena, ei ensimmäisenä päivänä.