Kuntosali, urheilu ja painonpudotus

Reilu kuukausi testailtu, pitää vain hyväksyä että ei toimi mulle. Lihaa tulee vedettyä joten ei sitä ihan ilman jää.
Kokeile saksalaista CreaPurea ts. paremmin puhdistettua? Moni valmistaja myy tuota "parempana/puhtaampana" ja lienee se ainakin tarkemmin seulottu ja tehtaalla laadunvalvonta/sertifikaatit paremmat?

Toki hyväähän toi Star Nutritionin normikin on, mut esim. tää on kyl suosiossani:

Oon tehnyt kuntotutkimuksia entisessä duunissa ja ryöminyt vaikka mitä rytöläjien alapohjia kun (lukuisten vuosien altistumisten johdosta?) äärimmäisen tarkka nenä homeelle / haistan ihmisistäkin esim. salilla useemman metrin päästä homeen hajun jos niillä kotona on. Esim.tää maistuukin homeelta veteen sekoitettuna mun suussa:

Star Nutrition ei, mut koska tuo sisältää hometta niin epäilen muidenkin olevan mahdollisesti epäpuhtauksia sisältäviä. Jos syöt hometta, niin harvalla se ainakaan positiivisia vaikuttaa. Toki ei mulla tosta mitään tullut mut reklamoinnin jälkeen nakkasin roskiin kuitenkin.

Juotko tyhjään vatsaan? Paljonko vettä?
Jaa tuo 5g vaika 2g aamulla 2 päivällä 1 ja illalla.
Itse juon pitkin päivää, ja saan lähemmäksi 15g jopa ( paljon tutkimuksia aivojen toiminnan parantamisessa jne).

Jos kerralla isken 5g, varsinkaan tyhjään vatsaan, niin maha ihan tukossa.
Olen laittanut liharuoan sekaan juuri ennen syömistä. Onko se sitten tyhjään vatsaan...

Olen laittanut liharuoan sekaan juuri ennen syömistä. Onko se sitten tyhjään vatsaan...
Pistä vaikka isoon vesilasiin ts. huitase naamariin 6 dl veden kera eli vaikka toinen lasillinenkin perään. Ja juo vettä enempi muutenkin, niin kerro sitten auttoiko vatsaan. Veikkaan, että kyllä ja juot vaan liian vähän. Montako litraa päivässä menee vettä?

Statistiikka

Viestiketjuista
284 324
Jäsenet
78 810
Uusin jäsen
Fen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom