Kysymyksiä&Vastauksia (Pieniä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika!
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikka IKH:lta tai erilaisista pulttikaupoista ja kiinnitystavaraliikkeistä. Saksan Amazonilta.

Hieman spesifisemmin osoitettuna, jos löytyisi :)
IKH:ta kokeilin ja en löytänyt. Amazonia pitää vielä kokeilla tarkemmin.

Edit: Amazonissakin kun vain ”stainless steel” ja A2.

Vaikka IKH:lta tai erilaisista pulttikaupoista ja kiinnitystavaraliikkeistä. Saksan Amazonilta.

Laita suora linkki, jos kerran tiedät. IKH:lta tai mistään muustakaan yleisestä kotimaisesta kaupasta ei saa kysyttyä tuotetta.

Googlella näitä löytyy, jos osaa käyttää:) Kainuun Pultissa olen joskus aikoinaan käynyt, ja sieltä löytyi kaikki tarvisemani AISI316-pultit, -mutterit ja tarvikkeet, erikoisetkin. Sinne vaan soittoa tai sähköpostia.

Googlella näitä löytyy, jos osaa käyttää:) Kainuun Pultissa olen joskus aikoinaan käynyt, ja sieltä löytyi kaikki tarvisemani AISI316-pultit, -mutterit ja tarvikkeet, erikoisetkin. Sinne vaan soittoa tai sähköpostia.

Ongelma ei ole pulttien löytyminen, vaan vain se hinta. Kaipaan sitä lajitelmaa, joka on vielä sopuhintainen.

Motonetissä käytännössä pultti tai mutteri on euron kappale.

Ongelma ei ole pulttien löytyminen, vaan vain se hinta. Kaipaan sitä lajitelmaa, joka on vielä sopuhintainen.
Ainakin Kainuun Pultissa oli todella edullista ja laaja valikoima, tilaavatkin jos joku tarvike puuttuu. Sinun pitää vain vaivautua olemaan itse yhteydessä, eikä odottaa muiden ratkaisevan ongelmiasi!

Laita suora linkki, jos kerran tiedät. IKH:lta tai mistään muustakaan yleisestä kotimaisesta kaupasta ei saa kysyttyä tuotetta.
Juu, ei taida nykypäivänä tuollaisia valmiita lajitelmia juurikaan löytyä. Joskus ehkä 15v sitten oli kaikenlaisia ruuvilajitelmia suunnilleen joka rautakaupassa ja vastaavissa mutta sitten ne yhtäkkiä katosivat. Itsekin joku aika sitten etsin ihan tavallista pultti/mutterilajitelmaa mutta totesin että oli helpompi tilata AliExpressistä. Mitään tavisruuvia ihmeempää en kyllä sieltä tilaisi kun ei ole takeita että olisivat esim A4 tms.

Itse ehkä ottaisin jostain pulttifirmasta "kilopultteina" jonkun sopivan erän haluamiani kokoja, ovat ainakin monin verroin edullisempia kuin Motonetin 5kpl pussukat ja saa juuri niitä kokoja sen laatuisena kuin itse haluaa.

Ainakin Kainuun Pultissa oli todella edullista ja laaja valikoima, tilaavatkin jos joku tarvike puuttuu. Sinun pitää vain vaivautua olemaan itse yhteydessä, eikä odottaa muiden ratkaisevan ongelmiasi!

Rauhaa. Mikä on tämän ketjun tarkoitus? Aivan.

PS. Kainuun pultissa ei vastattu puhelimeen.

Juu, ei taida nykypäivänä tuollaisia valmiita lajitelmia juurikaan löytyä. Joskus ehkä 15v sitten oli kaikenlaisia ruuvilajitelmia suunnilleen joka rautakaupassa ja vastaavissa mutta sitten ne yhtäkkiä katosivat. Itsekin joku aika sitten etsin ihan tavallista pultti/mutterilajitelmaa mutta totesin että oli helpompi tilata AliExpressistä. Mitään tavisruuvia ihmeempää en kyllä sieltä tilaisi kun ei ole takeita että olisivat esim A4 tms.

Itse ehkä ottaisin jostain pulttifirmasta "kilopultteina" jonkun sopivan erän haluamiani kokoja, ovat ainakin monin verroin edullisempia kuin Motonetin 5kpl pussukat ja saa juuri niitä kokoja sen laatuisena kuin itse haluaa.

Ihan peruslajitelmia löytyy kyllä kaikkialta, mutta ovat niitä sähkösinkittyjä mitkä katkeavatkin hyvin helposti.

Rauhaa. Mikä on tämän ketjun tarkoitus? Aivan.

PS. Kainuun pultissa ei vastattu puhelimeen.
Kiiretilanteessa ei aina ehditä vastata, kannattaa yrittää uudestaan. Ei kaikkea lajitelmina löydä, mutta sen lajitelmansa voi itse määritellä ja pyytää tarjouksen tai tilata suoraan. Tarvikkeet kerätään valmiiksi noudettavaksi tai lähetetään. Näin esim. konepajat ja rakennusliikkeet toimivat saadakseen tarvitsemansa tuotteet ja juuri oikean määrän niitä.

Niin sunnuntaina tähän aikaan? :D Jos vaikka soittelet maanantaina kun liike on edes auki, siinä puhelinnumeron vieressä oli aukioloajat.

Se oli se huumori osuus :)

Edelleen kaipaan tietoa, ettei tarvitse soitella kaikkia kainuun, satakunnan tai pirkanmaan pultti ja ruuvi kauppiaita läpi ja silti pettyä.

Se oli se huumori osuus :)

Edelleen kaipaan tietoa, ettei tarvitse soitella kaikkia kainuun, satakunnan tai pirkanmaan pultti ja ruuvi kauppiaita läpi ja silti pettyä.
Annoin sinulle yhden suosituksen, mutta ei kukaan sen valmiimpaa neuvoa osaa antaa. Sinun nyt vaan on itse vaivauduttava asiassa etenemään ja soittelemaan/postailemaan - ja välillä pettymäänkin.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
304 069
Jäsenet
82 436
Uusin jäsen
sasesi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom