Kysymyksiä & Vastauksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w!rd
  • Aloitettu Aloitettu
Motarilla asfaltin päällystystyöt. Jäävätkö työporukka työpäivän päätteeksi lähistölle yöpymään vai ajellaanko kotiapäin?

Taitaa olla nykyään jo vähenemään päin, mutta näin äkkiä ainakin Mersulla, Bemarilla, Volvolla, PSA:lla ja muistelen jossain japsissakin noihin törmänneeni. Mitsu?

Psa:lla erillinen käsijarrurumpu taisi loppua kun siirryttiin 406 -> 407. Rakenteena yksinkertaisempi kun käsijarru käyttää levyä (jos takana levyt)

Ei muuten meidän Riossa ainakaan ole.
Teillä varmaankin paremmin varusteltu, sisarella on kait -17 mallinen rio lx niin siinä on rummut. Halvemman pään autoissa kun tuntuu olevan aika paljon hajontaa et mitä osia on laitettu saman mallin sisälläkin. Toki omat kokemukset pyörii vain audi, toyota, ford, kia ympärillä mitä pääasiassa tutuilla on.

Mikä on hyvä akkumerkki nykyään? Pariin autoon olen ostanut Bilteman akkuja ja ne ovat olleet ihan ok, mutta muutkin kävis. Auto on W208 CLK ja akun koko 353x175x190mm.

Itse olen miettinyt Motonetistä Exide akkua, 100 Ah / 900 A hintaan 169e. Halvempiakin on, mutta en tiedä jaksaako vaivautua. Toisaalta laittamalla hieman lisää saisi AGM-akun, onko ne paljon parempia?
Itse valitsisisin bilteman agm. Niistä ei oo pahaa sanottavaa ja hinta aina ihan ok.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 510
Jäsenet
78 608
Uusin jäsen
Sisunissila

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom