Kysymyksiä & Vastauksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w!rd
  • Aloitettu Aloitettu
TOYOTA kysymys. Jos halutaan, että relax säilyy, onko nuo toyota.fi huoltohausta löytyvät niitä ainoita sopivia vai löytyykö muitakin? Alhaisempi huollon hinta kiinnostaisi.

Autokaupat varmenteella, ja ostaja ei ole ottanut omiin nimiinsä vielä ja vakuutusmaksut ja verot juoksee minulle. Tehtiinkö minulle pieni källi, eli höynäytettiinkö minua vaikka kauppahinta maksetiinkin? En tiedä ostajan hetua, eli en näköjään voi tehdä luovutusilmoitustakaan, ainakaan oikealle henkilölle. Pitääkö se jollekin toiselle henkilölle tehdä se luovutusilmoitus nyt sitten.

Autokaupat varmenteella, ja ostaja ei ole ottanut omiin nimiinsä vielä ja vakuutusmaksut ja verot juoksee minulle. Tehtiinkö minulle pieni källi, eli höynäytettiinkö minua vaikka kauppahinta maksetiinkin? En tiedä ostajan hetua, eli en näköjään voi tehdä luovutusilmoitustakaan, ainakaan oikealle henkilölle. Pitääkö se jollekin toiselle henkilölle tehdä se luovutusilmoitus nyt sitten.
Soita tai laita viestiä ostajalle, että uhkaat laittaa auton pois liikennekäytöstä?

Ostajallahan on 7 päivää aikaa ottaa oma vakuutus ja laittaa auto omiin nimiinsä.

Ja taitaa olla myös joku kohta, että myyty tuntemattomalle henkilölle? Se on vaan vähän kalliimpi kohta Traficomissa?

Statistiikka

Viestiketjuista
285 245
Jäsenet
78 946
Uusin jäsen
Eister

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom