Moro! Oon pitkästä aikaa päivittämässä kuulokkeita ja ajattelin ostaa perus gamer-headsettia laadukkaammat kuulokkeet. Suosituksena tuli mm. Beyerdynamic DT 770 Pro, josta päästään kysymykseeni: Näin kyseisen headsetin myyntisivulla keskustelua että tuo 80 ohmin headsetti kuulostaa paremmalta kun on laadukas äänikortti koneessa. En tiedä noista äänikorteista juuri mitään, kuinka paljon äänenlaatua parantaa hyvien (tai huonojen?) kuulokkeiden kanssa sen päivitys, kannattaako se tehdä? Ja miten se tehdään? Viime vuoden tammikuussa ostin nykyisen koneeni, suht uusi ja ihan kelpo kone, emolevy on Asrock B650M Pro wifi, siellä ymmärtääkseni se kortti. Realtek audio luki kun device managerissa selasin asioita, en silti oikein ymmärtänyt äänikorttini laatua.
Myyntisivun kommenteissa joku jopa mainitsi kuinka äänikortin päivitys (ilmeisesti kuulokkeiden ohella) oli niin mahtava päivitys ettei tiennyt miten pystyi vanhalla kuuntelemaan. Osaisiko joku velho täältä valaista tätä aihealuetta minulle, ja mahdollisesti suositella äänikortteja, jos sellainen on tarpeen?
Kiitos!
Myyntisivun kommenteissa joku jopa mainitsi kuinka äänikortin päivitys (ilmeisesti kuulokkeiden ohella) oli niin mahtava päivitys ettei tiennyt miten pystyi vanhalla kuuntelemaan. Osaisiko joku velho täältä valaista tätä aihealuetta minulle, ja mahdollisesti suositella äänikortteja, jos sellainen on tarpeen?
Kiitos!