Kysymystä puhelimen hinnoittelusta

Terve! Olen täällä melkolailla vain puhelimia myynyt, nyt olis taas mahdollisesti lähdössä oma luuri uudemman tilalta alta pois ja ajattelin kysäistä että paljonkohan viitsisi hintaa pitää?

Kyseessä on vihreä OnePlus Open, toimii kuten pitää, akun kuntoa näyttää 99%, melkein aina ollu kuoret päällä eli ei ole päässyt naarmuuntumaan lähes lainkaan, näytöissä ei ole mitään vikaa ja mukana tulee vakiokuoret, lisäkuoret ja mukana tullut laturi, sekä mahdollisesti puhelumen alkuperäis laatikko ja ohjeistukset.

Tähän on näytönsuojakalvo vaihdettu, koska alkuperäinen lähti itsekseen irtaantumaan kuukauden tai kahden sisään käyttöönotosta.

Sitten kun päädyn tämän myymään niin se lähtee oulusta käteiskaupalla.

Niijoo, kyseinen luuri on elisalta hankittu 26.7.24

Mjaah, vaikea sanoa. Kauneus on katsojan silmissä.

Netistä ei oikein saa enää toteutuneista kaupoista infoa, Huuto.net oli ennen sellainen.

Olen itse havainnut että avaamaton paketti on paras, eikä aina edes kuittia tartte.

Itsellä oli jonottamalla 24h saatu 500e:n kännykkä eurolla, sain siitä peräti 300e.

Eli ei aina nappaa, käytetyissä ei oikein ole stabiilia hintaa.

Itsellä oli tuossa kotelossa varustettu kuukauden käytetty Nokia 5.1.
Ei mennyt vaikka hintaa laskin, lopulta totesin että elämme Sudanissa, laitoin uuden ilmoituksen:
"Saat 10e ja pullakahvit jos jaksat tulla hakemaan puhelin helvettiin"!

Harvoilla tahtoo olla ylimääräistä rahaa laitteisiin, monet kertovat "uusikin maksaa melkein saman, tämä on käytettyä, torista saan halvemmalla" jne.

Myyminen on hermoja raastavaa hommaa.

Kerran afrikkalainen soitti ilmoituksesta uusi avaamaton puhelin, hinta 40e, oli hyvät kuvat.
"tuo minulle osoite tämä, minä en pääse hakemaan"

Menin veljen kyydillä viemään, oli reppana köyhä, rivitalo ja auto pihalla, tuli autolle.
"tämä ei ole sellainen mitä minä haluan, mine makse sinulle 10e"!

ELi basaarikauppiaiden kanssa EN ikinä edes vastaa mihinkään myynti-ilmoituksessani!

Tinkivät varmaan Lidl:n kassallakin, "mine saada sudanista halvemmalla, mine maksa puolet laskusta" :(

Onnea myyntiin.

Kaveri kysyy mitä kehtaa pyytää, ja saa vastauksena random vuodatuksen myymisen vaikeudesta ja afrikkalaisista. Nyt on kova meno.

Vastauksena itse kysymykseen: huutonetissä myydään Oneplus Openeita myydään 650-1100 euron välillä joten kaipa se jonnekin sinne asettuu. Täällä iotechissä myyty viime vuoden lopulla 512 gb malli 700e

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
283 084
Jäsenet
78 504
Uusin jäsen
Kotikätevikkö

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom