Odottelen vielä vastausta ennen kuin sanon enemmän. Sen voin sanoa, että reilusti yli kuukausi tässä on asiaa vatvottu.Nyt alkoi kiinnostaa tarkemmin. Olen kuullut muitakin satunnaisia ongelmatilanteita, vaikka oma mielikuvani firmasta ja Antoniosta onkin ihan positiivinen. Hieman on sellainen kutina, että palvelun taso vaihtelisi suuresti.
Tänään aamulla puhuin toisenkin tilaajan kanssa jolla on ollut asia auki vielä kauemmin, ja myyjä on moneen kertaan luvannut sitä sun tätä - silloin kun sattuu vastaamaan. Se on myös mielenkiintoista, että eri ihmisille on tullut esimerkiksi viiveistä ihan eri selitykset, mikä ei yhtään lisää luottamusta. Sitten taas toinen tuttu kehui, että kaikki toimi ihan hienosti ja piuha oli perillä parin viikon sisään tilauksesta, joskin sitä piti vähän itse korjailla.
Osaatko muuten sanoa löytyykö ZMF:ltä alle 450g painoisia luureja?
Edit: Puhuin just lääkärin kanssa ja sieltä tuli lopullinen tuomio Auteureille - se paino ei todellakaan tee hyvää koko ajan heikentyvälle niskalle, joten vaihtoon täytyy mennä. Eipä sille mitään voi vaikka miten vituttaisi.
Viimeksi muokattu:
Ohjevähittäishintakin menisi budjettiin ja tuolla jäisi oikein mukavat kaljarahat reissua varten.
Edelleen olen sitä mieltä, että vastamelun osalta suoriutuminen on keskitasoa/hyvää noin 150 euron hintaluokassa (eikä ole taustakohinaa) ja äänestä saa korjauksilla todella tasapainoista tai periaatteessa muunkinlaista. Mukana tulee myös laadukas kuljetuskotelo.