Läppäri hakusessa it tradenomiopiskelijalle!

Millaisen läppärin tarvisin kun olen lähdössä opiskelemaan it tradenomiksi? ja mahdollisimman halpa läppäri mielellään hakusessa. Kuvassa lisätietoa millainen tarvisi olla noin suurinpiirtein.

IMG_0641.png

Millaisen läppärin tarvisin kun olen lähdössä opiskelemaan it tradenomiksi? ja mahdollisimman halpa läppäri mielellään hakusessa. Kuvassa lisätietoa millainen tarvisi olla noin suurinpiirtein.

n0n
IMG_0641.png
Et budjetista mitään maininnut. Tuossa olisi varsin hyvä kannettava, joka täyttää kaikki nuo vaatimukset, myös erillinen RTX 3050 näytönohjain.

Onko
Et budjetista mitään maininnut. Tuossa olisi varsin hyvä kannettava, joka täyttää kaikki nuo vaatimukset, myös erillinen RTX 3050 näytönohjain.
en
Entä vaikka alle 800 euron vaihtoehtoja? Löytyykö?

Onko tuo esimerkiksi riittävä it tradenomi opiskeluun?
Kyllähän tuo varmaan "riittävä" on. Itse tunnen vain Lenovon mallistoa, joten hain esimerkkiä sieltä. Hintaero on merkittävä, mutta selittyy osin sillä, että 1000 euron hintaluokassa saa muovisen sijaan alumiinirungon, jolta voi odottaa suurempaa kestävyyttä erityisesti matkakäytössä. Myös näyttöpaneeli on merkittävästi parempi, mutta sillä ei taida opiskelukäytössä olla merkitystä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
282 264
Jäsenet
78 381
Uusin jäsen
Knight60

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom