Lentokenttien lounget - Kokemukset ja millä mennä sisään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhaa
  • Aloitettu Aloitettu
Portin 12 nurkilla olevassa, siis helsingissä, loungesta vielä ainakin kaljahana ym juomat oli ihan itse käytettävissä kun eilen pika-aamiksen siellä vetäisin.
Pahvisia kahvikuppeja ei ollut :P
Aspire Gate 13:sta jos vietäisiin kaljahana, ei sinne mitään enää jäisikään. Yhtään vähättelemättä huonoimpia loungeja missä olen vieraillut, vaikka heikkoja on moni muukin ollut.

Aspire Gate 13:sta jos vietäisiin kaljahana, ei sinne mitään enää jäisikään. Yhtään vähättelemättä huonoimpia loungeja missä olen vieraillut, vaikka heikkoja on moni muukin ollut.
Hyvyydestä ei nyt ollutkaan puhe :)
Kyllä siellä perusaamiksen syö ja sillä maha täyteen. Varsinkin kun viunakset ei kuuden aikaan maistuneet :D

Käy Gdanskin kentän loungessa, voittaa ehdottomasti senmpaskimman tittelin. Tai jos tiukkaa haluat kiskoa niin sitä saa mutta itselle syöminen tärkeämpää ja aspire on parempi.

Gdanskin henkilökuntaa ei kiinnosta palvelu lainkaan, sisään otetaan asiakkaita vaikka ei ole istumapaikkoja vapaana ja joku mapsin arvosteluissa kertoi että ensin rahastettiin ja sen jälkeen käskettiin odottamaan ovella että löytyisi tilaa.

Edit, lounge on vielä niin huonosti suunniteltu että kolme asiakasta samaan aikaan hakemassa kahvia tai muuta juotavaa niin ruuhkaa on taattu.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
300 415
Jäsenet
81 810
Uusin jäsen
emcii

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom