Lidl:n ruuat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -KH-
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä oli kyllä rimanalitus ja en muista milloin olisin syönyt yhtä pahaa lihaa.

Liha oli jotenkin sellaista geelimäistä ja jänteikästä.

Mukana tuli joku marinadipussi ja lapset eivät sitä halunneet lihan sekaan pussukan haistamisen jälkeen ja itse sitä piti taas laittaa, että peittäisi lihan pahan maun.

Ostin ensimmäisen ja viimeisen kerran, mutta jääkaapista löytyy harmiksi vielä yksi pakkaus samaa shittiä.

IMG20250815115412.jpg

Mukana tuli joku marinadipussi ja lapset eivät sitä halunneet lihan sekaan pussukan haistamisen jälkeen ja itse sitä piti taas laittaa, että peittäisi lihan pahan maun.

Ostin ensimmäisen ja viimeisen kerran, mutta jääkaapista löytyy harmiksi vielä yksi pakkaus samaa shittiä.

IMG20250815115412.jpg
Palautat kauppaan ja rahat takaisin.

IMG20250815115412.jpg
Pahus, ostin kaksi kpl kun sai kympillä. Mukana ollut henkilö suositteli, että ehkä erä-eroavaisuuksia?

Pahus, ostin kaksi kpl kun sai kympillä. Mukana ollut henkilö suositteli, että ehkä erä-eroavaisuuksia?
Tai sitten joku vaan tykkää tuollaisesta tai ei omaa makuaistia ollenkaan.

Itsekin jonkun about samannäköisen pulled porkin joskus pari vuotta sitten Lidlistä ostin, ihan varmuutta ei ole oliko juuri tuota samaa. Samankaltaiset kokemukset itselläkin että ei ollut kovin kummoista, jotain jänteenpalasia joukossa ja jotenkin limaisen oloista eikä makukaan ollut kovin kehuttava, mukana tulleella soosilla tai ilman. Ei se syömättä jäänyt mutta tuli todettua ettei toiste tarvitse ostaa. Ilmeisesti siis ei ole tuote muuttunut miksikään muutamassa vuodessa.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 085
Jäsenet
78 764
Uusin jäsen
Soffis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom