Tämä.
En muista oonko ennen ostanut tuota lidlin perunamussia, ehkä olen, mutta eilen ostin ja tuli testattua.
Kaverit tätä kehuneet ja somessa kehuttu, ei ihme tää oli maistuvaa ja hyvin perunaista.
Sen verta eri ohje, kun ei ollut rasvaista (punainen) maitoa, vaan käytän vaan rasvatonta, niin pistin sitä ja tilkan kermaa ja voita, itse maku oli silti ihan hyvä, mutta ehkä ens kerralla rasvaista maitoa ja vähän enemmän voita.
Jokunen viikko sitten tein oikeista potuista muushia ja liiskasin tähän keitettyä porkkanaa(oli aika keltainen sose), tää lidl sose oli melkein yhtä hyvää ja plussana helppo tehdä

Näköjään olen joskus mummon muusiakin tehny, kaapista löytyi pussi sitä, mutta en muista minkä makuista, siitä oli päiväyskin tainnu mennä.
Lisäksi ostin tollainen Tamminen porsaan wieninleike, kun kerran tarjouksessa oli, valitettavasti tää oli pieni pettymys, ihan ok lihaa ja kotimaista, mutta se leivite oli mautonta ja aika turhaa. Ens kerralla ostan naturell possua tai jos perunamuusia, niin haudutettu liha tai jauhelihakastike.