Lidl:n ruuat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -KH-
  • Aloitettu Aloitettu
Itse syön todella harvoin pussi-muusia (taisi olla että viimeks heitin roskiin kun oli menny jauhe vanhaksi..) mut muistelen että toi Lidl on ollut parasta. Oma mielipide on muutenkin että Lidlissä on nää pitkään säilyvät tuotteet eli vaikkapa tietyt purkkiruuat (esim ananas), pakasteet (esim kananugetit) omaan suuhuni parhaimmat ja vielä paras hinta-laatu, varmaan johtuu siitä että heillä on paremmat väylät ja voluumit noille? (jos siis vertaa K/S-mafioihin)

1000381890.jpg
Nämä oli aivan parhaita pähkinöitä, mutta viimeksi en löytäny

Nimittäin mahtoiko tilalle olla tullut nämä, aivan täyttä paskaa. Toivottavasti ei.

1000381889.jpg

Vähän sama kuin prisma lopetti ne kuorrutetut chilipähkinät tms ja tilalle tuli vain paskaa, tai ainakaan ei mitään vastaavaa tullut.

Itse olen kuorrutettujen chilipähkinöiden ystävä..on vaan se huono puoli että ehdottomasti parhaiten maistuu Taffelin chilipähkinät jotka on tietysti kaikista kalleimpia.

Tuossa em tarkoitin niitä ruskeassa pussissa olleita jotka oli hyviä ja halpoja muihin verrattuina. Nuo taffelin yms muiden stnan kalliita.

On kyllä erinomainen (pika)muussi, perunoista olen tehnyt sitäkin mutta kun miettii että jauheesta näin hyvää, hemmettiläinen.
Lisäksi näin yksinasujana, 4 pussia pakkauksessa eli about 8-10 syömäkertaa, kalan tai lihan kylkeen 2.69e per laatikko on edullista kuin mikä.
Ei oikein esim Bon Appetin pakkasmuusseja ole järkeä ostaa. Sama maku ja muussia niukasti.

IMG20260108151251.jpg
Tämä on erinomainen perunamuusijauhe. Omaan makuun paras mitä olen kaupan hyllyltä löytänyt ja hintakin on varsin edullinen.

iu

Mitä mieltä raati on tästä? Olisi kuponkitarjouksella 2pkt 8e.. ne muutamat lidin omat kahvit on lentäneet roskiin ekan käyttökerran jälkeen..
Itse tähän vastaten, tänään otin käyttöön ja ainakin omaan makuun oli erinomaista kahvia. Voin suositella ja normaalihintasenakin tosi edullista kun miettii tätä nykytasoa.

• Tykkää
Reactions: Zat
No jaa. Kokeilin nyt itse ja oon vähän eri mieltä. Pistin vielä "all in" eli molempien purilaisten pihvit saman pullan väliin ja toiseen tein sitten jälkkäriksi ihan kunnollisella pihvillä, ettei jäisi paska maku suuhun.

Olihan tuo massa melko kiinteää, mutta minusta oikeastaan ihan kiva, ettei ollut sellaista peruseineshöttöä. Enemmän oikeastaan häiritsi noi "goudajuustot" siinä. Mutta tuon kun lämmitti parilagrillissä ja tuunasi vähän väliin pekonia, suolakurkkua, jalapenonviipaleita, pikkelöityä sipulia, dijonia, majoa ja chilisoosia niin ihan kivastihan se alas sujahti. Mikrossa lämmitettynä mukana tullut ketsuppipussi ainoana mausteena kokemus olisi varmasti ollut toinen.

1771960990451.png
Oiskohan yksi paketti ollut vain jänteikäs? Mulla pari noita jäänyt jääkaappiin pyörimään, pitää kokeilla jos päiväystä jäljellä. Oli siis oikeasti purentakelvotonta jännettä seassa omissa, lihaisuushan vain plussaa.

Kreikkaviikon pekoni-juustorullat bängerituote kilohintaan nähden. Ihan eri luokkaa kuin muut lehtitaikinapakasteet ovat olleet.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 396
Jäsenet
82 138
Uusin jäsen
Haukis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom