Entisenä LIDL-fanipoikana, on ollut surullista huomata ketjun pitkään jatkunut alamäki. Henkilökuntaa ainakin Helsingin myymälöissä on aivan liian vähän ja jonot ovat usein sietämättömät. Viimeinen niitti on nyt nämä huikeat "alennukset", joilla käytännössä ryöstetään ei-appsia käyttävät kuluttajat. Appsi ja oman ostokäyttäytymiseni jakaminen jossain ruokaostoksissa on vastenmielistä. Kyse ei enää ole jostain prosentin bonuksesta kuukausittain, vaan vastaava "klubikortittomien" rankaiseminen, jota k-kaupat plussakortteineen ovat harrastaneet pitkään. Syy miksi k-kauppaan ei tule eksyttyä kuin pakon edessä. Alkuun kun LIDL-apps tuli, niin koin sen varsin turhaksi, vaikkakin harmittomaksi. Raaputelkoon ne ruutujaan kellä siihen on aikaa ja ostelkoon rauhassa kynsilakka tai legginsejä bonustarjouksinaan
Liikaa tulee ranskalaisia ehkä syötyä, joten kirpaisi vielä kovemmin

Ilmeisesti kuluttajat ovat sitten niin "tyhmiä", että kuvittelevat kyseessä olevan pyyteetön alennus tai palkinto jostain. Selvää on, että hintaero raavitan jostan ketjun eduksi ja viivan jälkeen voitolle jää vain ketju. Asiakkaan osto- ja muut tiedot kivasti tallennettuna. Vähän epätarkka kuva, mutta olkoot...