Lidl vs K-ryhmä vs S-ryhmä

Toisaalta välillä kyllä näkee kaupoissa sen näköisiä vartijoita jotka näyttävät siltä että oikein odottavat että näkisivät edes jotain pientä että pääsisivät pätemään ja tylyttämään asiakasta.
Joo, kerran kymmenisen vuotta sitten yksi Prismassa tavarannostajana ja pullohuoneavustajana toimiva vartiointiliikkeen edustaja kyttäsi minua pullonpalautuspisteessä. Kun palpa-toimenpiteen päätteeksi olin laittamassa pullojen kuljetukseen käyttämääni muovikassia(jossa oli vaikka mitä jämiä sisältäen kruunukorkkeja) sekajätteeseen, hän avaisi sanaisen arkkunsa. "No nyt, ei noin! Osaaksää lukea? EI laiteta sinne vaan tuonne ne muovit! Siellä on ihan muovinkierrätyskin!" Minulla kyllä putosi leuka mutta seuraavalla sekunnilla jätin pojan puheet huomiotta, heitin roskat sinne minne olin heittämässä ja jatkoin myymiöön jossa asioin normaalisti. Pelle jäi siihen. Ilmeisesti jollekin vähälahjaiselle oli jäänyt vähän aukki päälle. Kaiketi kesähessu kuvitteli, että avoimessa yhteiskunnassakin saa huudella ainakin "nuoremmille" ihmisille mitä tykkää. Tietysti näinhän siinä vähän kävi, kun tämäkin perseily jäi seuraamuksitta. Ei kuitenkaan selvästi uskaltanut alkaa aikuista miestä enempää kiusaamaan.

Jos hän olisi ollut sen tason oman elämänsä testoapina joka raahaa lapsia takahuoneeseen(LSH lähellä näissä keisseissä ja ainakin vakavaa traumaa tuotetaan) olisi varmaan ryhtynyt jonkinasteiseen pahoinpitelyyn. Harvinaistahan se on, että "ylilyönnistä" tulee sellainen Ylenlyönti joka mediaankin päätyy, mutta surkea on tilanne.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 159
Jäsenet
82 103
Uusin jäsen
Pekkara

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom