Lihavuusepidemia

Tämä "niskasta kiinni" mantra on kyllä aikansa elänyt, ja kuuluu sinne Esson baarin pöytään, jossa asioista kerrotaan varmoilla äänenpainoilla ja vajaalla tiedolla. Lihavilla ihmisillä on itsekuria siinä missä muillakin, näin sanovat lihavuustutkijat. Kyse on usein aivan eri asioista. Tietysti sellaisen, jolla ei ole itsellään ongelmaa, tai mitään kosketuspintaa asiaa tai elää muuten tynnyrissä, voi olla kiusaus painaa muita alaspäin dissaamalla.
Anteeksi jos koet tämänkin hlökohtaisesti dissauksena mutta "tutkijat" eivät sano noin, eivätkä että ylipainoisten ruokavalio, sen koostumus ja saatu kalorimäärä suhteessa kulutukseen on samaa luokkaa kuin sillä nykyisellä 1/3 vähemmistöllä.

Anteeksi jos koet tämänkin hlökohtaisesti dissauksena mutta "tutkijat" eivät sano noin, eivätkä että ylipainoisten ruokavalio, sen koostumus ja saatu kalorimäärä suhteessa kulutukseen on samaa luokkaa kuin sillä nykyisellä 1/3 vähemmistöllä.
No minulle tässä ei ole mitään henkilökohtaista, enkä minä tässä dissauksen kohteena ole ollut. Jos olet tällaista päätellyt, niin siinäpähän päättelet.

Ja useat lihavuustutkijat sanovat juuri niin. Laitahan internet laulamaan, niin opit tämänkin.

Lihavoitua kohtaa en ihan rehellisesti ymmärrä, enkä pysty yhdistämään sitä mihinkään, mitä olen täällä kirjoittanut. Nyt alkaa tuntumaan, että siellä päässä menee keulimisen puolelle ja vähän liian hapokkaaksi.

Tämä on keskustelu, ei kaksinpuhelu, joten kaikki mitä kirjoitan johonkin viestiin jossa sinuakin on lainattu ei kuitenkaan ole yhdistettävissä johonkin mitä olet sanonut.... Capiche?

Mutta: "useat sanovat" ei tarkoita että niin aina on - tai että kaikki asiantuntija ovat samaa mieltä. Eikä maailma ole mustavalkoinen.
Edit: Täsmennetty rautalangasta edellisen rivin ekaa lausetta.

Viimeksi muokattu:
Tämä on keskustelu, ei kaksinpuhelu, joten kaikki mitä kirjoitan johonkin viestiin jossa sinuakin on lainattu ei kuitenkaan ole yhdistettävissä johonkin mitä olet sanonut.... Capiche?

Mutta: "useat sanovat" ei tarkoita että niin on. Eikä maailma ole mustavalkoinen.
No jos lainaat minua, ja sitten kerrot asioita lainaukseeni liittyen, ja sitten samassa virkkeessä jatkat asioihin, jotka eivät liity lainaukseeni eikä mihinkään mitä olen koko keskustelussa sanonut, niin mitä siitä pitäisi päätellä? Voitko avata mihin viittaat?

Useat tutkijat sanovat vs. nobody nörttifoorumilta väittää. Kumpaa uskon, hmmmm......

Statistiikka

Viestiketjuista
281 888
Jäsenet
78 322
Uusin jäsen
Ale.M

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom