Ok. Lopetetaan turhanpäinväinen vänkäys. Sinä olet sitä mieltä, että nämä ravintuosuisitusten tekijät tekivät suosituksensa puhtaassti "tieteen" pohjalta ja taustalla ei vaikuttanut ideoogia yhtään.
Minä olen toista mieltä.
Joka ikinen ihminen tekee päivittäin päätöksiä omaan ideologiaansa perustuen.
Minä olen vain sinulta pyytänyt sitä määritelmää, että mikä on tämä "tieteellienen tutkimus" mitä olet useaan kertaan itse käyttnyt, en yhtään enempää. Näyttää sitlä, ettet edes ymmärrä mitä tämä tieteellinen näyttö on. Minä voin antaa sinulle esimerkin. Lue
tämä kirjoitukseni läpi, missä puran yhden kohorttitutkimuksen läpi ja kerro minulle onko tulkintani tästä tutkimuksesta ja siinä käytetyistä menetelmistä jotenkin väärä. Osoita nyt ne virheet. Tuollaista paskaa epidemiologiaa on 99,99% ravintotutkimuksesta.
Tämä ei ole mitään keskustelun paskomista, vaan tämä on sitä, että vaaditaan muiltakin keskustelijoilta hieman taustaa siitä, että mitä termejä he käytttävät. Tämä on sama kuin vetoaa esim. konsensukseen, tai sitten juurrikin tuohon tieteelliseen näyttöön. Se kertoo vain sen, että keskustelija itse ei ymmärrä aiheesta tarpeeksi, vaan ulkoistaa kaiken ajattelun asiantuntujoille.
Jos tässä joku määrittelee tieteen oman agendan mukaan, niin se olet sinä, vetoamalla juurikin "tieteelliseen näytöön" ja näyttää nyt vahvasti siltä, että sinulla ei ole mitään käsitystä mitä tuo tieteellinen näyttö on.