Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä siis telia ja näyttää netin hinnaksi 16.90€ 12kk. Mitenkäs te joilla antaa tuon 9.9€ hinnan, onko Moi vai Elisan liittymä jo?
E: millähän perusteella tarjoavat tuota alhaisempaa 9.9€ hintaa? Ei ollut väliä kokeileeko Telian tai Dna liittymällä.
Mä luulen, että kohteena on ne Elisan asiakkaat, joilla on puheliittymä, mutta ei nettiliittymää.
Ei numeron perusteella kilpailija tiedä millainen liittymä on käytössä.Mä luulen, että kohteena on ne Elisan asiakkaat, joilla on puheliittymä, mutta ei nettiliittymää.
Mut tietäähän Elisa, jos syöttää Elisalla olevan numeron, mitä palveluita sille on kytkettynä?Ei numeron perusteella kilpailija tiedä millainen liittymä on käytössä.
Niin Elisa tietää omansa, mutta ei sitä mitä kilpailijan numeroon kuuluu ja nykyään ei ole edes tarjolla liittymiä mitä pitäisi käyttää määräaika ennen vaihtamista, koska niitä ei saa myydä. Tarjous voi olla määräajan voimassa, mutta numeron siirtämistä se ei rajoita mitenkään.Mut tietäähän Elisa, jos syöttää Elisalla olevan numeron, mitä palveluita sille on kytkettynä?
Katselin vähän tuon sivun skriptiä. Ainakin tarkistaa, että onko numsia tehtävissä vai ei. Mielenkiintoisesti myös oli false jokin tarjous-attribuutti.
Ja veikkaan, että nyt kun koitat millä tahansa numerolla. Saat vain 24,90€ hinnanTuli näköjään firman Elisa puhelinliittymään tuo 9,90e/kk.
Omaan Elisan liittymään 16,90e/kk.
Omaan Moi-liittymään (siirretty kuukausi sitten Elisalta) 24,90e/kk![]()
Niin Elisa tietää omansa, mutta ei sitä mitä kilpailijan numeroon kuuluu ja nykyään ei ole edes tarjolla liittymiä mitä pitäisi käyttää määräaika ennen vaihtamista, koska niitä ei saa myydä. Tarjous voi olla määräajan voimassa, mutta numeron siirtämistä se ei rajoita mitenkään.
Mulle tarjoo samaa mut 24,90€ 12kkElisa tarjosi tuollaista nettiliittymää, osoitteessa http://elisa.fi/nettietu oman numeron syöttämällä:
Saunalahti Mobiililaajakaista 4G Super
Katso lisätiedot
- Rajaton 100 Mbit/s 4G-netti ilman datakattoa
- Saat nettiliittymästä S-ryhmän Bonusta
- Tyytyväisyystakuu, voit irtisanoa liittymäsopimuksen koska tahansa
- Nettiliittymä, puhelut eivät mahdollisia
- Hinta on voimassa 24 kk, jonka jälkeen 29,80 €/kk
9,90€/kk
Hinta 24 kk jälkeen 29,80 €/kk
+ avausmaksu 4,90 €
Itellä aikanaan DNA Prepaidista siirretty numero ElisallaOn osa prepaid liittymistä mahdollista siirtää.
Mä luulen, että kohteena on ne Elisan asiakkaat, joilla on puheliittymä, mutta ei nettiliittymää.
Ilmeisesti jooJos katsovat että sulla on ollut datan käyttö yli 4Gt/kk. ?
Mulla olisi voinut käydä samoin, mutta käytin muutaman kuukauden 5€ Telian liittymää, niin sai datakäytön tosi pieneksi.
Lienee kyse tuosta lokakuussa olleesta Telian tarjousliittymästä:Joku muukin mainitsi saman Telia 5e (data)liittymän eli mikä tuo nyt on kun en Telia sivuilta enää ainakaan löydä moista?
Lienee kyse tuosta lokakuussa olleesta Telian tarjousliittymästä:
Telian laajakaista-asiakkaat saavat mobiilinetin 5€/kk. Etuhinta voimassa 12kk, ei määräaikaisuutta, 50M nopeus.
"Puhelut 0,09 €/alkava minuutti ja viestit 0,09 €/kpl. Hinnoittelu ei koske puheluja ja viestejä palvelu- ja yritysnumeroihin. Uuden liittymän avaus verkkokaupassa 3 €. Suuntaa antavat peittoalueet: www.telia.fi/kuuluvuus. Tarjous koskee vain Telian laajakaista-asiakkaita ja on voimassa 20.10.2019 asti. Jos laajakaista irtisanotaan tarjousjakson aikana, on palvelun hinta 14,90 €/kk."
Tuon sai kuitenkin tilattua kuka vaan, vaikkei ollut edes Telian asiakas ennestään, aikas moni tais napata sillo...
Ei tarjoa.Vieläköhän Moi tarjoaa winbackkina 6€ rajatonta liittymää? Poikien liittymistä loppumassa tarjous ja pitänee kilpailuttaa nuo. Näkyy dataa liikkuneen 6kk ajalla ka. 35Gt/kk ja puheluita 120min/kk. Oisko tuolla kulutuksella jollain operaattorilla hyvää tarjousta?
Ei tarjoa.
Elisa saattaa tarjota Moi liittymiin 4.9€ tai 5.9€ 12kk. Rajaton data siis. Tai 9.9€ rajaton 10M 12kk.
Eikö täälläkin olla juteltu että markkinointiluvat pitää olla annettuna. Muuten ei kuulu mitään.Moilta ei tarjota (edes winbackina) yhtään mitään.
27.1. siirtymässä liittymä Moilta takaisin Elisalle, täysi radiohiljaisuus Moin suunnalta
Moilta ei tarjota (edes winbackina) yhtään mitään.
27.1. siirtymässä liittymä Moilta takaisin Elisalle, täysi radiohiljaisuus Moin suunnalta
Ei, vaan 24kkEi tarjoa.
Elisa saattaa tarjota Moi liittymiin 4.9€ tai 5.9€ 12kk. Rajaton data siis. Tai 9.9€ rajaton 10M 12kk.
Ei, vaan 24kk
Mulla on ainakin 21.12.2021 asti voimassa tuo Huoleton 10M 9,90€.Saivarrellaan nyt vielä vähän eli 12kk 4,90e ja 24kk 5,90e on ne liittymien hinnat mitä täällä on enimmäkseen postailtu ja itsellä myös 12kk 4,90.
Tuntuu että viime vuonna sai 24kk, mutta nyt alkaa olla vain 12kk tarjouksia.Mulla on ainakin 21.12.2021 asti voimassa tuo Huoleton 10M 9,90€.
Eikö täälläkin olla juteltu että markkinointiluvat pitää olla annettuna. Muuten ei kuulu mitään.
Pitäisi hankkia uuteen vähä-äly luuriin (Huawei P Smart 2019) liittymä.
* Puheluita tulee soitettua hyvin vähän, mutta edullinen hinta aina plussaa, jos erikseen veloitettavat puhelut.
* Tekstiviestejä tulee lähetettyä vähäinen määrä, arviolta n. 25-50kpl/kk. Tässäkin sama juttu, edullinen hinta plussaa jos erikseen veloitettavat tekstiviestit.
* Data: sitä tulee kulumaan ainakin GPS käytössä, ja satunnaisesti videokuvan toistossa, muutoin ei mitään erityisen suurta kulutusta liene tiedossa.
Ja sitten se hintapuoli. Erilaisia liittymiä, palveluntarjoajia ja laskutusperusteita on niin monia nykyisin että ei näissä pysy mukana.
Jos lähtee hakemaan "rajattomia" liittymiä (nopeus ja datan määrä), niin mikähän olisi edullisin vaihtoehto?
Saako hintaa painettua merkittävästi alas päin jos ottaa jotakin nopeus/datarajoja sekä määräaikaisia sopimuksia käyttöön?
Onko tällaiseen pähkäilyyn tehty ihan kunnon laskuria, jolla voisi arvioida mikä olisi järkevin liittymä
Pitääkö aina olla itkemässä jonnekin telefirmojen myyntiin ja uhkailla firman vaihdolla, että saisi minimihinnoilla liittymiä?![]()
Moi 4G!Pitäisi hankkia uuteen vähä-äly luuriin (Huawei P Smart 2019) liittymä.
* Puheluita tulee soitettua hyvin vähän, mutta edullinen hinta aina plussaa, jos erikseen veloitettavat puhelut.
* Tekstiviestejä tulee lähetettyä vähäinen määrä, arviolta n. 25-50kpl/kk. Tässäkin sama juttu, edullinen hinta plussaa jos erikseen veloitettavat tekstiviestit.
* Data: sitä tulee kulumaan ainakin GPS käytössä, ja satunnaisesti videokuvan toistossa, muutoin ei mitään erityisen suurta kulutusta liene tiedossa.
Ja sitten se hintapuoli. Erilaisia liittymiä, palveluntarjoajia ja laskutusperusteita on niin monia nykyisin että ei näissä pysy mukana.
Jos lähtee hakemaan "rajattomia" liittymiä (nopeus ja datan määrä), niin mikähän olisi edullisin vaihtoehto?
Saako hintaa painettua merkittävästi alas päin jos ottaa jotakin nopeus/datarajoja sekä määräaikaisia sopimuksia käyttöön?
Onko tällaiseen pähkäilyyn tehty ihan kunnon laskuria, jolla voisi arvioida mikä olisi järkevin liittymä
Pitääkö aina olla itkemässä jonnekin telefirmojen myyntiin ja uhkailla firman vaihdolla, että saisi minimihinnoilla liittymiä?![]()
Pääsi yllättäen puhelimen sopimus loppumaan 18.90€ elisalta 200meganen netti.
Mistäs noista sai parhaan tarjouksen jos meinaa vaihtaa vaikka moille tai telialle?
Moilla on ainakin 6€+12€ rajattoman datan kanssa. Sinne siirtyisin. Ja Elisa saattaa sitten tarjota jotain halvempaa vuodeksi tai 24kk.Pääsi yllättäen puhelimen sopimus loppumaan 18.90€ elisalta 200meganen netti.
Mistäs noista sai parhaan tarjouksen jos meinaa vaihtaa vaikka moille tai telialle?
Minkälainen liittymä tuo 5.9€ on?Moilla on ainakin 6€+12€ rajattoman datan kanssa. Sinne siirtyisin. Ja Elisa saattaa sitten tarjota jotain halvempaa vuodeksi tai 24kk.
Itsellä vaihtuu elisan 5.9€ 12kk tarjoukseen. Saattaa saada myös 24kk samaa.
Minkälainen liittymä tuo 5.9€ on?
Kukaan tarjousviestin saanut käynyt kokeilemassa saako liikkeestä samaan hintaan? Haluaisin liittymän avautuvan myöhempänä ajankohtana ja verkossa ei näytä olevan mahdollisuutta päivän valintaan.Elisa tarjosi tuollaista nettiliittymää, osoitteessa http://elisa.fi/nettietu oman numeron syöttämällä:
Saunalahti Mobiililaajakaista 4G Super
Mites teillä joilla on tuo edellinen Elisan 24kk tarjous loppunu niin onko oma elisassa muuttunu uusi tarjoushinta? Mulla ei näy mitään tästä Elisan uudesta automaatisesta tarjouksesta.
Saa siis odotella ihan rauhassa. Mulla kaksi liittymää on vaihtumassa 5.90€ hintaiseksi.Samaa miettinyt, ensi kuussa päättyvän tarjouksen tiedot näkyvät vaikka SMS jatkosta tuli jo toissa viikolla. Pitänee chatista kysellä
E: chatin vastaus:
"Saat tuon 2,90e/kk tajrouksen pitää tuonne 23.2. päivämäärälle asti. Vahvistus tuosta 5,90e/kk tulee kyllä ennen tuota päivämäärää sähköpostiisi mutta taisi olla että noin 1-2 viikkoa ennen tuota muutosta"
Elisalta tulee yksi viesti ja sitten voi soitella sinne Elisan suuntaan.Tuli noista winback tarjouksista mieleen, jos vaihtaa esim. Elisa -> Moi, niin montako winback viestiä/puhelua tulee perään ja paraneeko ne ajan myötä..?
Ja joo, on varmasti kysytty aiemminkin mutta tuossa nyt on 100+ sivua selattavana niin ehkä helpompi näin.
Kokeile kirjautua OmaElisaan. Mulla näkyi tuo 9.90€ netti siellä.Nyt tuli Elisalta tekstari, että nettiliittymä vielä tänään alle kympillä kuussa osoitteesta elisa.fi/nettietu
Kun syötän numeroni, niin tarjoaa vain 16,90€ liittymää.
Ennestään Saunalahti Tarkka 4G (2,90 --> 5,90€) Ja Saunalahti Mobiililaajakaista 4G (13,47 --> 14,90€).
Saakohan ton alle kympin suoraan chatista/aspasta vai pitääkö vanha laajakaista lopettaa? Voishan sen Moi kierrätyksenkin toisaalta tehdä...
Ei näkynyt mulla tuolla, mutta chatista sai tilattua uuden 9,90€ mobiililaajakaistan. Vanhaa ei pystynyt päivittämään.Kokeile kirjautua OmaElisaan. Mulla näkyi tuo 9.90€ netti siellä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.