Pitäisi saada puhelinliittymä jonkinlaisella netillä. Minulle riittäisi suht hidas nettiyhteys tyyliin 4 gigalla dataa kuukaudessa ja 200-300 minuuttia puhetta ja tekstiviestejä ja tämä kaikki pitäisi saada noin kympillä kuukaudessa. Onko nyt niin, että Moi Mobiilin 6+8 euroa/kk on se halvin? Saisin myös yrityspuolen liittymän, mutta se on aika samanlainen ja -hintainen.
Kyllähän se Moi aikalailla fiksuin taitaa tuossa olla. Toinen vaihtoehto olisi Globetel, jolta saisi 7,90€/kk 300min+300txt ja dataa ehdoin "Peruspaketti, 3,00 € / 3 GB / kk, alkava ylimenevä data 1,50 € / 1 GB Laajapaketti, rajoittamaton datamäärä 7,90 €/kk." Tuollehan jäisi hintaa 4GB datakäytöllä 12,4€ eli tulisi hieman Moita halvemmaksi. Toisaalta kääntöpuolena ei ole EU-dataa ja Globetelin netti on käsittääkseni 1-4M sekä mahdollisesti vielä vain 3G. (Tietty voit tsekata kanssa Telian tarjouksen osoitteesta Huippudiili - Kampanjat - Telia, tuolla on sellainen 15€ paketti jossa rajaton 20M 4G netti ja 250min/txt mutta luulen tuon Globetelin ja Moin olevan varmempi, koska niissä on vapaampaa tuo minuuttien ja tekstarien käyttö, etenkin jos siis meinaat oikeasti käyttää molempia 300 yksikköä etkä yhteensä.)
Tällä hetkellä minulla on Elisan liittymä, johon otin jatkoa tänään. Tarjous oli huono: 10 Mbit rajaton netti ja rajattomat puhelut ja tekstarit muistaakseni 17,90 euroa kuukaudessa. Tekevätköhän nuo paremman tarjouksen, jos vaihdan toiseen palveluntarjoajaan?
Koittaisin sinuna ehkä vaihtaa Moihin ja kalastella sitten Elisan winbackista tätä:
Saunalahti Huoleton 10M
9,90 €/kk
Mainittu tässä: Liittymät
- Normaalihintaiset kotimaan puhelut ja viestit sisältyvät liittymän kuukausihintaan.
- Jopa 10 Mbit/s 4G-mobiililaajakaista ilman käyttökattoa.
- 10 Gt/kk -nettipaketti EU/ETA-maissa sisältyy liittymän kuukausihintaan
- Ei määräaikaisuutta
- Hinta on voimassa 24 kk, jonka jälkeen 26,90 €/kk
9,90 €/kk
Mainittu tässä: Liittymät
Loppupeleissä et voi hävitä mitään, kun tuo Moi soveltuu sinulle muutenkin hyvin.
Onkos Black Fridayna ollut yleensä liittymistä tarjouksia?
Eipä oikein, Singles' day on ollut parempi. Yleensä nämä operaattorien tarjoukset koskevat muutenkin noita "rajaton kaikki" paketteja (nopealla netillä), joten pienempään käyttöön ne eivät anna hyvää vastinetta rahalle.