Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselle taas vastaus "Moille ei ole tällä hetkellä erikoiskampanjoita" ja tarjottiin sitä perus 18,90e/kkEilen sain suoraan chatin kautta kahteen Moin liittymään tuon Tarkka Premiumin (5,90 24 kk ajaksi) ilman mitään koodia. Kysyin vain, että mitäs teillä on tarjota Moi asiakkaalle. Vastaus oli heti, että tuota Tarkkaa on myyty.
Taisi mennä jotain 2 päivää ja sitten tuli Elisalta tekstiviesti. Sinne elisan myyntiinhän voisi soittaa itsekin.Kuinka kauan muuten kestää yleensä että saa operaattorilta vastatarjouksen kun on vaihtamassa liittymää toisaalle?
Itsellä unohtui kilpailuttaa vanha Elisan liittymä uudelleen ja heti kun tuli ensimmäinen normaalihintainen lasku niin laitoin Moi:lle siirtymään kolme päivää sitten, mutta mitään ei ole kyllä Elisan päästä kuulunut vielä.
Kuinka kauan muuten kestää yleensä että saa operaattorilta vastatarjouksen kun on vaihtamassa liittymää toisaalle?
Itsellä unohtui kilpailuttaa vanha Elisan liittymä uudelleen ja heti kun tuli ensimmäinen normaalihintainen lasku niin laitoin Moi:lle siirtymään kolme päivää sitten, mutta mitään ei ole kyllä Elisan päästä kuulunut vielä.
Itse taas siirryn Elisalta Moille, eikä Elisa ole suostunut antamaan alle 20€/kk tarjousta vaikka kahteen kertaan soittanut sinne. Periaatteessa ei haittaa Moille siirtyä, koska se on itselle ihan sopiva liittymä.Vaihdoin Moin Elisalla tuohon 5,90€ liittymään, enkä saanut Moilta vasttarjousta
Joutuu kai ottamaan DNA:lta jonkun kalliin liittymän![]()
Mulle kauppasivat viimeksi tuota 17.9€ hintaista.Itse taas siirryn Elisalta Moille, eikä Elisa ole suostunut antamaan alle 20€/kk tarjousta vaikka kahteen kertaan soittanut sinne. Periaatteessa ei haittaa Moille siirtyä, koska se on itselle ihan sopiva liittymä.
Mulle kauppasivat viimeksi tuota 17.9€ hintaista.
![]()
Mutta vasta helmikuussa on tarkoitus vaihtaa Elisalta Moille.
Just tuli nykyiseltä operaattorilta tekstari, että olet siirtämässä liittymääsi toiselle operaattorille. Muistutettiin määräaikaissopimuksen jäljellä olevista maksuista. Mutta mun uusi toisen operaattorin sopimushan tulee voimaan vasta nykyisen loputtua.
Minullakin oli menossa Elisan tarjoukset vanhaksi helmikuun lopulla, mutta tein nyt joulukuun puolessa välissä Moi siirron. Elisan winbackin sain sovittua alkamaan helmikuun puolesta välistä eli ilmeisesti kaksi kuukautta eteenpäin he pystyvät laittamaan tuon winback tarjouksen alkamaan.samoin helmikuussa menossa vanhaksi tarjoushinnat elisalle ja joutuu yhden nettiliittymän ja kolme käyttöpuhelin liittymää jumppaamaan moille. tuo tarjouksen 6e/kk 100M netillä menis kivasti näihin kaikkiin.
Kannattaako tuo siirto tehdä reilusti ennen kun tarjous umpeutuu vai vasta vikana kk. Vai onko sillä väliä...
Minullakin oli menossa Elisan tarjoukset vanhaksi helmikuun lopulla, mutta tein nyt joulukuun puolessa välissä Moi siirron. Elisan winbackin sain sovittua alkamaan helmikuun puolesta välistä eli ilmeisesti kaksi kuukautta eteenpäin he pystyvät laittamaan tuon winback tarjouksen alkamaan.
Mikä saitti ja mikä hinta?Vertailusaitin kautta tuli napattua tuo Moin "Rajattoman Reilu", olen ollut ihan tyytyväinen![]()
• Moi Rajattoman reilu Surffaa rajattomasti • oiskohan kyseessä jopa tämä ?Mikä saitti ja mikä hinta?
Joo, vähän eroa elisan 5.9€ 100mb• Moi Rajattoman reilu Surffaa rajattomasti • oiskohan kyseessä jopa tämä ?Ei tuo mikkään kovin kummanen oo, mikäli on kyseinen 100M, 5,5snt/kpl/min ja 18e/kk.
![]()
Oikea paikka tälle kysymykselle lieneisi;Onko asiantuntijoilla aavistusta siitä, että mihin tuo Elisan korttelikuitu 30mb riittää? 4K YouTube ja Netflix? Entä Csgo:n pingit?
Siitä jollekin kun itsellä ei ole käyttöä. Ilmoita jos käytät, niin poistan kuvan.
katso liitettä 326167
Käytin. Kiitos paljonSiitä jollekin kun itsellä ei ole käyttöä. Ilmoita jos käytät, niin poistan kuvan.
katso liitettä 326167
Minäkin otin liittymän tuolla koodilla. Saunalahti Tarkka Premiumin eli tuon 5,90€ maksavan. Kumpikohan tässä sen liittymän nyt saa vai saako molemmatKiitoksia tuhannesti...aiemmin yritettiin emännän puhelimeen saada ilman etukoodia, eikä onnistunut. Nyt onnistui, kiitos sinun!![]()
Ainakin emäntä sai jo vahvistusviestin tekstiviestilläMinäkin otin liittymän tuolla koodilla. Saunalahti Tarkka Premiumin eli tuon 5,90€ maksavan. Kumpikohan tässä sen liittymän nyt saa vai saako molemmat![]()
Kiitos tästä!Tuossa kanssa yksi koodi.
![]()
Tottakai se harmittaa ku ei ehdi hyödyntämään (itsekään), mutta ohjeistusta asian suhteen:Olisin kiitollinen jos joku jolla ylimääräinen koodi laittaisi yv:tä![]()
Kokeilin tuota alempaa koodia, mutta Telia liittymälle ei saanut halvinta vaihtoehtoa. Eli varmaan vaati sen Moi liittymän, kuten siinä lukeekin.
Haistoin. Haisi hyvälle eli toimi. Kiitos koodista5 12 21 7 4 8
Nopeimmalle kerran ja etsi itse sivusto! Muista isot kirjaimet ja haista ite!
Joo. Tännekin tuli vahvistusviestiAinakin emäntä sai jo vahvistusviestin tekstiviestillä![]()
Haistoin. Haisi hyvälle eli toimi. Kiitos koodista
Taisi mennä jo, eli käytetty jo kaksi kertaa kun tulee normaaleja hintoja.
Tai sitten mun oma problem-Solving skilit on pers*
EDIT: Joku joka sai, niin laittaa koodin YV:llä? Niin katsotaan, että olinko edes siihen suuntaan..
ELUGDH mutta koodi on kai jo 2 käytetty ja tarjouskin oli kai virallisesti 31.12 voimassa...Taisi mennä jo, eli käytetty jo kaksi kertaa kun tulee normaaleja hintoja.
Tai sitten mun oma problem-Solving skilit on pers*
EDIT: Joku joka sai, niin laittaa koodin YV:llä? Niin katsotaan, että olinko edes siihen suuntaan..
Olisko vaikutusta että nyt on jo 1.1.?
ELUGDH mutta koodi on kai jo 2 käytetty ja tarjouskin oli kai virallisesti 31.12 voimassa...
Moilla ei ole mitään. Elisalla saattaa tulla uusi Moi tarjouskampanja, kun edellinen loppui joulukuussa.onko moilla nyt tai yleensäkkään mitään tarjouskampanjoita menossa?
ne lupas mulla 18,90e liittymän rajattomana 200m netillä ja 50e lahjakortti kun ollut asiakkaana 2kk.
Itse pitäisin tuon Elisan ja ehkä vasta joskus myöhemmin voisi kysyä Teliaa?![]()
no nyt kyllä olisi voinut odottaa 20 minuttia ennenkuin kysyin. Tosin en ole varma kannatteeko tässä siirtää liittymää, kun elisalle olen juuri menossa ja ne lupas mulla 18,90e liittymän rajattomana 200m netillä ja 50e lahjakortti kun ollut asiakkaana 2kk. Hmm... no on tässä aikaa miettiä viellä, 20.pv vasta tuo liittymä on vaihtumassa. Mutta jos ennen sitä päivää löytyy jotain parempaa C Moren-tarjousta jostain niin tottakai se olisi kivempi.
Onkos kukaan siirtäny dna:lta pois että yrittävätkö houkutella taikaisin?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.