Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Nyt on puhelin tällä viikolla soinut en ole vastannut mutta kun taas oli soinut niin soitin takaisin niin: Hei soitit Enialle.
Mitähän sieltä on tulossa?
Oman kokemukseni perusteella tulossa niin edullinen tarkka liittymä, että Elisakaan ei myönnä sen olemassa oloa.
Vielä helpommin tuon saa kun laittaa Telian numeron siirtymään ja nappaa tuon saman tarjouksen tältä sivulta.Telia Rajaton 200 M 19,99 €/kk 12 kk ajan, jonka jälkeen 31,99 €/kk.
Ei määräaikaa.
Kaupan päälle Lidl-lahjakortti 30 €.
1) Soita numeroon 0800 191191 (maksuton).
2) Kerro, että olet vaihtamassa pois Telialta ja että sait tekstiviestitse tämän WinBack-tarjouksen.
P.S. Saamani tekstiviestin mukaan tarjous on henkilökohtainen, mutta uskoisin, että sen saa soittamalla? Raportoi tänne onnistuiko!
Kyllä ne mulle soitti viime viikon alussa. Perjantaille oli siirto jonka annoin kuitenkin mennä läpi.Onko porukka saanut Moilta vielä noita winback soittoja lähipäivinä?
Kuten on sanottu useaan kertaan, mahdoton tietää ulkopuolisen (täysin paikasta riippuvainen), se on itse testattava vaikka prepaid liittymillä ja Cellmapper (5G tuki lienee vielä heikko) avustuksella. Toisekseen, mobiiliyhteyksissä tilanteet muuttuu jatkuvasti, niin tänään hyvin toimiva voi kuukauden, pari jälkeen olla surkea yhtäkkiä.Mikä on vakain 5g mobiilinetti itä-suomessa? Ilman ulkoista antennia? Telia ei ainakaan ole, päivin ja öin 2-5% packetloss ja 500-1000ms latency spiket päälle. 2km erään kaupungin keskustasta olis käyttötarkoitus. Ei saa säästösyistä enää kiinteitä yhteyksiä tänne.
En tiedä onko erikoisen hyvä tarjous mutta 20e telialta jos uhkaat lähteä, ja 30e lahjakortti lidl. eli siirto muualle menemään ja sit tuon kautta winbackTelia teki reilusti ja nosti 4G-liittymän hinnan törkeästä 25€:sta 30 euroon. Muutenkin jo Telian kautta kotinetti ja cmore tilaukset, hyviä hintoja pitkän linjan asiakkaalle.
Mistäs nyt järkevämmän hinnan liittymä? Joka paikassa tarjotaan tuohon 30€ pintaan liittymiä. Millään muulla ei ole väliä kuin että netti toimii ja puhelut/tekstarit kuuluu hintaan.
Ei taida Telialta saada parempaa. Elisalta voi saada jonkun euron pois ja DNA:lta 15 euron pintaan laittamalla siirron menemään.En tiedä onko erikoisen hyvä tarjous mutta 20e telialta jos uhkaat lähteä, ja 30e lahjakortti lidl. eli siirto muualle menemään ja sit tuon kautta winback
Erikoisetu sinulle | Telia
www.telia.fi

Hah jep.Tämä ketju on kyllä kuningas. Päädyin ekan kerran io-techiin tämän kautta.
Tein Elisalta numerosiirron Telialle. Pyysivät soittamaan. Ensin tarjos vanhan 200m rajattoman 17,99€ tilalle 20,99€. Sitten tiedustelin tämän ketjun perusteella 18,99€ hintaa, johon päästiin kun ”kysyttiin” jostain lupa. Edelleen siis 200m rajaton.
Minulla on sama Rajaton 200M 18,9 e/kk/12kk tarjous päättymässä. DNA myynti tarjosi jatkoa 22,9 e/kk hintaan (joku vastaava rajaton liittymä). Täytyy vielä kysyä Elisankin tarjous vastaavalle liittymälle, jos vielä saisi rajattoman alle 20 e/kk.Mulla on pari liittymää tuolla kyseisellä hinnalla expiroitumassa kuukauden päästä. Epäilemättä DNAn myyntihemmo soittelee kohtapuolin ja yrittää kaupata jatkoa. Saa nähdä, mihin hintaan yrittää jatkoa kaupata.
Minulla on sama Rajaton 200M 18,9e/kk/12kk tarjous päättymässä. DNA myynti tarjosi jatkoa 22,5 e/kk hintaan (joku vastaava rajaton liittymä). Täytyy vielä kysyä Elisankin tarjous vastaavalle liittymälle, jos vielä saisi rajattoman alle 20e/kk.
DNA:n sivuilla tänään Rajaton 200M etudiili 27,99 €/kk (12 kk) ja Jatkossa 31,90 €/kk. Kovasti tuntuu olevan hinnat nousussa...![]()
Tosiaan toimii. Tekstiviestitse ekaksi pommittivat 22.90 ja aspakaan ei suostunut tarjomaan parempaa. Mutta linkin kautta onnistui.En tiedä onko erikoisen hyvä tarjous mutta 20e telialta jos uhkaat lähteä, ja 30e lahjakortti lidl. eli siirto muualle menemään ja sit tuon kautta winback
www.telia.fi
Mihinhän asti tuo on voimassa? Oma Telian liittymä 150M 18,99/kk on voimassa marraskuun alkuun.En tiedä onko erikoisen hyvä tarjous mutta 20e telialta jos uhkaat lähteä, ja 30e lahjakortti lidl. eli siirto muualle menemään ja sit tuon kautta winback
www.telia.fi
tähän sai chatista kysymällä etuhinnan 9.99e kahdeksi vuodeksi.Telia tarjoaa yhä tuota 50Mbit/s mobiililaajakaistaa 9,99€/kk vuodeksi (sitten 18,99€/kk). Minulla on jo sama mobiililaajakaista hintaan 12,99€/kk joka muuttuu heinäkuussa 18,99€/kk hintaan. Chatti ei millään suostunut päivittämään uutta hintaa nykyiseen liittymään, joten piti vaan irtisanoa se ja ostaa uusi tilalle.
Eli kahden viikon päästä pitää mennä vaihtamaan mökin modeemiin uusi sim-kortti, mikä tuntuu vähän turhalta. Tulee kuitenkin puolet pienempi hinta normaalihintaan verrattuna, joten on vaivan arvoinen.
Eiköhän ne sulle tarjoa 100M Tarkkaa 10-11€/kk, jos osaat siitä itse kysyä.Itselleni tuli tekstiviesti jossa tarjottiin 300M nettiä 29,99 hintaan + 70 euron lahjakorttia Elisan myymälään. Pysyn edelleen Moin vanhassa 9 euron liittymässä.
Kotiin tuollainen on joskus houkutellut - ainakin jos upstream olisi nopeampi kuin nykyinen vuokraan sisältyvä 50/10 liittymä.
Eiköhän ne sulle tarjoa 100M Tarkkaa 10-11€/kk, jos osaat siitä itse kysyä.
Eiköhän ne sulle tarjoa 100M Tarkkaa 10-11€/kk, jos osaat siitä itse kysyä.
Vanha asiakas ei hinnannostoa, mutta jos vaihdat Elisalle tai minne tahansa muualle ja tulet aikanaan Moille takaisin, saat maksaa 12 euroa.Täällä Moi:n 9e simmit käytössä.
Elisalta soittelivat ja tarjosivat Rajatonta 4G:tä 10,9e/24kk (toistaiseksi voimassa oleva)
Moi näköjään nostanut simmien hinnat 12e/kk
Koskakohan nostavat vanhojen liittymien hintoja?
Kokeilin soittaa DNA:n myyntipalveluun ja kysyin hintaa, mutta ei irronnut alle 22,90e/kk... En tiedä onko yhteydenottotavasta oikeasti kiinni, vai millä määrittävät tarjouksen asiakaskohtaisesti? Seuraavaksi soitto Elisan myyntiin ja sieltä Rajaton 10M 19,99 e/kk (12kk ajan).Mulle eilen tarjottiin Dna super 4g rajaton 19,99e/kk 12kk määräaikaista jatkoksi, nyt siis ollut tuo sama liittymä vuoden. Laitoin kyselyä tarjouksesta palvelu@dna.fi sähköpostiin.
Numero josta itselle on irronnut parhaat tarjoukset on 080093866Otin moilta liittymän ja koitin soittaa elisan 0800 93 93 93 ja taas vastasi varmaan sama ihminen kuin 1kk sitten kun koitin omalla elisan liittymällä soittaa, tarjosivat ainoastaan 100mb tarkkaa 19,90 "12kk kampanja" hintaan eikä mitään muuta. Mikähän vittu tuossa nyt on se taikasana että ne kaivaisi tuon oikean tarjouksen sieltä tiskin alta.
Ehkä se vika on siinä, että olet edelleen siellä asiakkaana. Olisit siirtänyt sen numeron pois sieltä Elisalta, niin olisi siihen voinut onnistua.Otin moilta liittymän ja koitin soittaa elisan 0800 93 93 93 ja taas vastasi varmaan sama ihminen kuin 1kk sitten kun koitin omalla elisan liittymällä soittaa, tarjosivat ainoastaan 100mb tarkkaa 19,90 "12kk kampanja" hintaan eikä mitään muuta. Mikähän vittu tuossa nyt on se taikasana että ne kaivaisi tuon oikean tarjouksen sieltä tiskin alta.
Ei ne taida sitä edes tietää siinä vaiheessa ku esittäytyy etunimellä ja soittaa moin liittymästä, vai saakohan ne sen tiedon sitten ongittua operaattorilta numeron perusteella.Ehkä se vika on siinä, että olet edelleen siellä asiakkaana. Olisit siirtänyt sen numeron pois sieltä Elisalta, niin olisi siihen voinut onnistua.
Kiitos tästä, olikin oma etuhinta loppumassa ensi kuun alussa Telialta. Koitin tätä aspan kautta saada suoraan mutta ei kuulemma onnistu, vaan pitää olla aktiivinen numeronsiirto käynnissä että tämä toimii. Laitoin sit Moi:lle numeronsiirron menemään ja nyt odotellaan hetki että näkyy Telialla ja koitetaan uusiksi tuota kampanjaa.En tiedä onko erikoisen hyvä tarjous mutta 20e telialta jos uhkaat lähteä, ja 30e lahjakortti lidl. eli siirto muualle menemään ja sit tuon kautta winback
www.telia.fi
No ei tarvitse olla siirtoa. Sain vaihdettua tuohon ja lahjakortti päälle, kun kysyin pitääkö laittaa siirto menemään. Oli siis sama liittymä hintaan 25,99 ennen sitä.Kiitos tästä, olikin oma etuhinta loppumassa ensi kuun alussa Telialta. Koitin tätä aspan kautta saada suoraan mutta ei kuulemma onnistu, vaan pitää olla aktiivinen numeronsiirto käynnissä että tämä toimii. Laitoin sit Moi:lle numeronsiirron menemään ja nyt odotellaan hetki että näkyy Telialla ja koitetaan uusiksi tuota kampanjaa.
Jaa, mulle väitti etteivät voi sitä laittaa "suoraan".. Noh mennään nyt vaikeamman kautta.No ei tarvitse olla siirtoa. Sain vaihdettua tuohon ja lahjakortti päälle, kun kysyin pitääkö laittaa siirto menemään. Oli siis sama liittymä hintaan 25,99 ennen sitä.
Joo ei onnistunut mullekaan, tarjosi halvimmillaan 25e/kk-hintaan...Jaa, mulle väitti etteivät voi sitä laittaa "suoraan".. Noh mennään nyt vaikeamman kautta.
Se on kuin lottoa pelais, ku soittaa noihin asiakaspalveluihin, että millainen myyjä sinne vastapuolelle tulee, ja täten vaikuttaa miten helposti asiat etenee ja joskus saa yllättäviä kivoja tarjouksiakin...Jaa, mulle väitti etteivät voi sitä laittaa "suoraan".. Noh mennään nyt vaikeamman kautta.
Päivitys tapaukseen, eli tänään aamulla tuli Telialta viesti operaattorin siirrosta ja kehoitus soittaa numeroon niin tekevät tarjouksen. Tämän jälkeen kokeilin uusiksi tuota erikoistarjous linkkiä ja tällä kertaa meni kivasti läpi ilman ongelmia. 10 min sen jälkeen tulikin moilta viestiä peruutuksesta ja että palauttavat tuon 5€ kulun liittymänsiirrosta. Näillä mennään sit seuraavat 12kk.Kiitos tästä, olikin oma etuhinta loppumassa ensi kuun alussa Telialta. Koitin tätä aspan kautta saada suoraan mutta ei kuulemma onnistu, vaan pitää olla aktiivinen numeronsiirto käynnissä että tämä toimii. Laitoin sit Moi:lle numeronsiirron menemään ja nyt odotellaan hetki että näkyy Telialla ja koitetaan uusiksi tuota kampanjaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.