Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Itse päätin tarttua dna:n diiliin (12kk, jossa 100e s-lahjakortti) heti kun Elisalta tuli tuo hinnannousuviesti. Saa nähdä tuleeko millaista tarjousta Elisalta. Ei kyllä edes haittaisi, jos siirto lopulta toteutuu..
Oliko minkälainen kamppis? En tiennyt että DNA on myös lähtenyt lahjakorttirumbaan mukaan 😃

Oliko minkälainen kamppis? En tiennyt että DNA on myös lähtenyt lahjakorttirumbaan mukaan 😃
Taitaapa tuon saada vieläkin DNA:n verkkosivuilta. Itse otin 27,99€/kk 200M 5G rajaton, 12kk määräaikaisuus ja 100€ lahjakortti S-kauppaan. Lahjakortin kanssa ihan ok kuukausihinta 5G liittymälle 19,66€/kk. Ja puhelut ei maksa lankapuhelinliittymiin, toisin kuin Elisalla.

Taitaapa tuon saada vieläkin DNA:n verkkosivuilta. Itse otin 27,99€/kk 200M 5G rajaton, 12kk määräaikaisuus ja 100€ lahjakortti S-kauppaan. Lahjakortin kanssa ihan ok kuukausihinta 5G liittymälle 19,66€/kk. Ja puhelut ei maksa lankapuhelinliittymiin, toisin kuin Elisalla.
Tämä juuri se tarjous oli myös minkä valitsin. Nyt Elisalta viestittävät että olisi joku henk.koht. tarjous jos soitan niiden numeroon. Onko mitään kokemuksia lähiaikoina, että mitä sieltä tarjoavat? Tuli myös ihan haistakagga -tarjous erikseen viestillä ensin.

Kiitos, laitoin myös tilaukseen.

Elisan asiakaspalveluun tehdyllä reklamaatiolla koskien hinnannostoa, ei ollut mitään vaikutusta. Muutamat viestit vaihdettiin. Asiakaspalvelija perusteli hinnannostoa mm. että liittymätyypit ovat päivittyneet ja kaikki vanhat liittymätyypit päivitetään uusiin, eli liittymiin joihin on pakotettu "tietoturvaominaisuudet".

Vois itekkin ottaa ton DNA 200M tosin siellä ois 20M rajaton 18.99€ kanssa. Mulla on 500M valokuitu kotona niin toi 20M riittäs kyllä mihin vaan puhelin käytössä. Tällä hetkellä elisa rajaton 200M 23€ mutta sopimus loppuu tässä kuussa ja nostavat 27€ ja luultavasti myöhemmin se +2€

Itse lopetin tämän pelleilyn näiden tsrjoushintojen ja winbäckien kanssa. Siirsin Moille ja otin sieltä vielä alle minuutissa esimminä toisen liittymän tablettiin. Jos maksan kuussa euron enemmän niin mitä sitten. Tosin 22€ tablettiin 4g/300 kiinteänä käy mulle oikein hyvin. Disclaimer: en edusta kyseistä firmaa millään tavalla. Mua vaan hieman ketuttaa tämä operaattoreiden pelleily näiden winbackien kanssa. Äänestän jaloillani.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
281 562
Jäsenet
78 260
Uusin jäsen
jarsand

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom