Oikea asenne että alle 20 eurolla kuussa maksimi mitä voi tuollaisesta tai paremmasta liittymästä maksaa

Useimmille tosiaan 5g puhelimessa turhahko ja operaattorit yrittävät hinata hintaa yli sen 20 euron lähemmäs 30 ja jopa sen yli. Itse toki seuraan erityisesti mitä ping määriä noilla 5g liittymillä puhelimissa voi saada ja ehkä joskus tulen siihen siirtymään tyytyväisenä jos vaikkapa striimaan tulevilla älylaseilla tietokonepeliä netin kautta(joko omasta koneesta tai pilvipelipalvelusta).
Itselläni nyt maaliskuun tienoilla olevan kovan veivauksen(taisi tulla luokkaa 7 eri puhelua yhteensä Elisa, Dna, Telia kesken ja numeronsiirtoa toiselle operaattorille) jotta sain edes 12 kuukaudeksi 18.99 olevan rajaton 150 megaisen liittymän(ja 30 euron k lahjakortin) Elisalta. Itselleni tosin olisi riittänyt rajaton 10/20 megaa puhelimeen toistaiseksi.
Nyt jos Elisa alkaa lisämaksua vaatimaan kesken sopimuskauden eikä siitä suostu luopumaan vaihdan operaattoria, odotellut Giga mobiilia jos tulisi jo syksyllä mukavien Gigantti lahjakorttien kera. Dna on määräaikainen liittymä johon enää en halua sitoutua, olin tosiaan pitkään Telialla kun oli se legendaarinen sinkkupäivän tarjous joskus vuonna nakki jolloin siitä 11 eurosta kuukaudesta alkoi nousemaan joka vuosi ja sitten siirryin lopulta Dna jolla ollut ennen tuota Elisaa muutaman vuoden.
Pyydä soittopyyntö Telialta ja Elisalta ja aloita sitten veivaus, todennäköisesti täytyy tehdä numeronsiirto pois Dna omistamista ja sitten Dna tarjoaa jotain alle 20 eurolla kuussa, mutta tuntuu että vaikeaa on saada kohtuullista hintaa.
Poikaystäväni ulkoistanut liittymänhankinnan(maksaa toki laskun itse) äidilleensä ja heillä nyt oli veivauksen jäljiltä elokuussa loppumassa 23 euroa kuussa per liittymä rajattomat eikä äiti jaksaisi lähteä veivaamaan ja tanssimaan operaattorien kanssa parasta hintaa niin suosittelin heille Telia Dot rajaton joka kahdella henkilöllä 10 prosentin alennuksen kanssa 22.50 per liittymä. Jos vastaat itse vain omasta liittymästä eikä ole muuta mobiilidataliittymää niin sitten Telia Dot 25 perushinnalla yli budjetin, mutta jos on useampia liittymiä niin sitten jos siirtää useamman liittymän Telia Dot niin sitten voi saada halvemmalla.
https://www.telia.fi/dot/