Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Lisää Elisa uhreja. Ihan siisti oli lukea viesti tuosta nostosta kun nimenomaan juteltiin myyjän kanssa, että on mukava kun pystyy 24kk pitämään sen hinnan ja tälläkin hetkellä äpissä lukee, että hinta on voimassa 2026 lopulle. Onkos erityisesti Moihin joku yhteydenotto tapa millä saisi mukavasti perus 200M hintaa alas? 17e nykynen.

Ja minä kun luulin, että nyt ei tarvitse pelailla tätä paskaa peliä hetkeen…

100M ei kyllä riitä mihinkään, Vähintaan se 200M olis hyvä olla.
Mielenkiinnosta, mitä teet puhelimella? Vai jaatko koneelle? Itse en edes tiedä mikä oman liittymän nopeus on - 50, 100 vai 200M 😅 Uskon, että tulisin tuolla DNA:n kakskymppisellä toimeen ihan ok, mutta oma käyttö onkin lähinnä viestintävälineet, netin selaaminen ja satunnaisesti Spotify, jos siitä on raaskinut maksaa. Nettisivuja ladatessa ei taida nuo nopeudet ehtiä kovin korkeiksi edes nousta, kun sivu on jo ladattu.

Itse olen vielä välttyynt tuon +2 euron korotuksella, tosin nykyinen Elisan hinta on voimassa vain helmikuun alkuun joten lieköhän tuolla vaikutusta jos on muutenkin suhteellisen pian loppumassa..

Mielenkiinnosta, mitä teet puhelimella? Vai jaatko koneelle? Itse en edes tiedä mikä oman liittymän nopeus on - 50, 100 vai 200M 😅 Uskon, että tulisin tuolla DNA:n kakskymppisellä toimeen ihan ok, mutta oma käyttö onkin lähinnä viestintävälineet, netin selaaminen ja satunnaisesti Spotify, jos siitä on raaskinut maksaa. Nettisivuja ladatessa ei taida nuo nopeudet ehtiä kovin korkeiksi edes nousta, kun sivu on jo ladattu.
oli aikaisemmin 150M ja se ei riittänyt normi netin ja youtuben pyörittämiseen, usein tahmaili. Kun eihän noi koskaan oikeasti ole 150M vaan se vaihtelee, nyt ollut 200M ja se toiminut ihan ok ei valittamista, niin en hitaampaa halua kun kokemusta on ettei pelitä hyvin.

Täällä oli käytössä 4kpl 100M tarkka 11,90€, tarjoushinta oli voimassa 16.11.25 asti.

Elisa soitti jatkoa noin kuukausi sitten 22,90€ 200M, tämä jäi tietenkin ottamatta sillä oma Elisa oli jatkoa.
Screenshot_20250822_171936_OmaElisa.jpg

☝🏼 tähänkään en tarttunut, oli jäänyt paskanmaku jo aiemmista puheluista heidän kanssaan.

2€ korotusta ei tullut missään vaiheessa, mutta päätin eilen vaihtaa kaikki liittymät toiselle operaattorille.

Ja näköjään ihan aiheesta.

Juu. Eläkeläiset taitaa olla operaattoreiden rahasampo. Äiti kävi eilen puhelimensa kanssa elisan tiskillä, kun en ehtinyt työkiireiden takia juuri samalla sekunnilla katsomaan puhelimen ongelmaa

Liittymä oli päivittynyt samalla erittäin nopeaan 5g:n tyyliin hieman alle 40€ ja kuulemma jotain tietoturvaominaisuuksiakin oli tullut. Niistä ei osannut sanoa tarkemmin ja paha sanoa kun pankkitunnusten ouutteen takia ei pääse oma elisastakaan tarkistamaan.

Lähtee muuten dna:lle tai Moille toi liittymä hyvin äkkiä, toivottavasti ei ole mikään määräaikainen....

Olikos noissa liikkeissä otetuissa mitään katumisaikaa?

Kiva kuulla että elisalla ollaan peruttu noita omituisia turvapalvelulisäyksiä laskulle ja heti ekasta reklamoinnista, kuten kuuluukin.

Kun Elisa tekee sopimusrikkomuksen (sovittu hinta palvelusta ajanjaksolle), niin mitä tekee liittymäasiakas? Kiroaa tämän alimpaan helvettiin ja vaihtaa kilpailijalle vaikka hinta olisi korkeampi. Useista ketjun kommenteista päätellen siis. Jotkut kinastelevat ensin aspan kanssa, jos hinnankorotuksen oikeutuksesta tulee erimielisyyttä ja häippäisevät vasta sitten :oops: Sivu tai pari taaksepäin joku kirjoitti siitä että jos hintaa muutetaan, niin sopimuksen saa irtisanoa tms hassua. Ei siis ihme, että tällaista sikailua kehdataan edes yrittää.

Mulle ei ole vielä kyseistä ilmoitusta turvapalvelun lisäämisestä tms. tippunut, mutta se taitaa olla vain ajan kysymys. Ihmetyttää, miksi niin monet antavat heti periksi tai "uhkailevat" kuluttajavirastoon eskaloimisella yms. Jokainen kai tavallaan, eikä kenenkään henkilökohtaiset kannustimet minua edes kiinnosta. Itse en jätä "rakasta" Elisaa. Meillä on selkeä sopimus ja siitä pidetään kiinni sen loppuun asti. Asianmukaisen riitautuksen tulen tekemään siltä osin kun tarvetta on ja laskulle omavaltaisesti lisätyt summat jätän maksamatta. Aikaakin kuluu vähemmän mitä tämän höpötyksen kirjoittamiseen meni.

lisäys: kkv lomakkeineen on varmasti ihan oikea kaveri tässä hölmöilyssä. Ne kkv:n alla toimivat kuluttajaneuvojat kannattaa sitten jättää omiin oloihinsa, vaikka olisi näinkin selvä asia joskus kyseessä.

Viimeksi muokattu:
Tänään otettu Elisan winback Rajaton 200M 17,99e/kk 12kk määräajalla + 70e s-ryhmän lahjakortti, sai ite valita ottaako keskon, lidlin vai s-ryhmän 70e lahjakortin kylkiäisiksi joka lähtee sitten parin kuukauden päästä tulemaan postissa.

Itse lopetin kun lähipiirissä käytäntö osoitti että kampanja rahoitetaan käytännössä eläkeläisten selkänahasta.
No nyt on suoraselkäistä toimintaa! Tässähän alkaa melkein potemaan syyllisyyttä ja häpeää. Varsinkin kun tätä hintakikkailua on tullut harrastettua jo vuosikausia.
Elisa, ahneet sormesi ovat eläkeläistemme veressä :mad:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
284 953
Jäsenet
78 899
Uusin jäsen
Tohtorigerhard

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom