Liittymät

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Lisää Elisa uhreja. Ihan siisti oli lukea viesti tuosta nostosta kun nimenomaan juteltiin myyjän kanssa, että on mukava kun pystyy 24kk pitämään sen hinnan ja tälläkin hetkellä äpissä lukee, että hinta on voimassa 2026 lopulle. Onkos erityisesti Moihin joku yhteydenotto tapa millä saisi mukavasti perus 200M hintaa alas? 17e nykynen.

Ja minä kun luulin, että nyt ei tarvitse pelailla tätä paskaa peliä hetkeen…
 
100M ei kyllä riitä mihinkään, Vähintaan se 200M olis hyvä olla.
Mielenkiinnosta, mitä teet puhelimella? Vai jaatko koneelle? Itse en edes tiedä mikä oman liittymän nopeus on - 50, 100 vai 200M 😅 Uskon, että tulisin tuolla DNA:n kakskymppisellä toimeen ihan ok, mutta oma käyttö onkin lähinnä viestintävälineet, netin selaaminen ja satunnaisesti Spotify, jos siitä on raaskinut maksaa. Nettisivuja ladatessa ei taida nuo nopeudet ehtiä kovin korkeiksi edes nousta, kun sivu on jo ladattu.
 
Itse olen vielä välttyynt tuon +2 euron korotuksella, tosin nykyinen Elisan hinta on voimassa vain helmikuun alkuun joten lieköhän tuolla vaikutusta jos on muutenkin suhteellisen pian loppumassa..
 
Mielenkiinnosta, mitä teet puhelimella? Vai jaatko koneelle? Itse en edes tiedä mikä oman liittymän nopeus on - 50, 100 vai 200M 😅 Uskon, että tulisin tuolla DNA:n kakskymppisellä toimeen ihan ok, mutta oma käyttö onkin lähinnä viestintävälineet, netin selaaminen ja satunnaisesti Spotify, jos siitä on raaskinut maksaa. Nettisivuja ladatessa ei taida nuo nopeudet ehtiä kovin korkeiksi edes nousta, kun sivu on jo ladattu.
oli aikaisemmin 150M ja se ei riittänyt normi netin ja youtuben pyörittämiseen, usein tahmaili. Kun eihän noi koskaan oikeasti ole 150M vaan se vaihtelee, nyt ollut 200M ja se toiminut ihan ok ei valittamista, niin en hitaampaa halua kun kokemusta on ettei pelitä hyvin.
 
Täällä oli käytössä 4kpl 100M tarkka 11,90€, tarjoushinta oli voimassa 16.11.25 asti.

Elisa soitti jatkoa noin kuukausi sitten 22,90€ 200M, tämä jäi tietenkin ottamatta sillä oma Elisa oli jatkoa.
Screenshot_20250822_171936_OmaElisa.jpg

☝🏼 tähänkään en tarttunut, oli jäänyt paskanmaku jo aiemmista puheluista heidän kanssaan.

2€ korotusta ei tullut missään vaiheessa, mutta päätin eilen vaihtaa kaikki liittymät toiselle operaattorille.

Ja näköjään ihan aiheesta.
 
Juu. Eläkeläiset taitaa olla operaattoreiden rahasampo. Äiti kävi eilen puhelimensa kanssa elisan tiskillä, kun en ehtinyt työkiireiden takia juuri samalla sekunnilla katsomaan puhelimen ongelmaa

Liittymä oli päivittynyt samalla erittäin nopeaan 5g:n tyyliin hieman alle 40€ ja kuulemma jotain tietoturvaominaisuuksiakin oli tullut. Niistä ei osannut sanoa tarkemmin ja paha sanoa kun pankkitunnusten ouutteen takia ei pääse oma elisastakaan tarkistamaan.

Lähtee muuten dna:lle tai Moille toi liittymä hyvin äkkiä, toivottavasti ei ole mikään määräaikainen....

Olikos noissa liikkeissä otetuissa mitään katumisaikaa?
 
Kiva kuulla että elisalla ollaan peruttu noita omituisia turvapalvelulisäyksiä laskulle ja heti ekasta reklamoinnista, kuten kuuluukin.

Kun Elisa tekee sopimusrikkomuksen (sovittu hinta palvelusta ajanjaksolle), niin mitä tekee liittymäasiakas? Kiroaa tämän alimpaan helvettiin ja vaihtaa kilpailijalle vaikka hinta olisi korkeampi. Useista ketjun kommenteista päätellen siis. Jotkut kinastelevat ensin aspan kanssa, jos hinnankorotuksen oikeutuksesta tulee erimielisyyttä ja häippäisevät vasta sitten :oops: Sivu tai pari taaksepäin joku kirjoitti siitä että jos hintaa muutetaan, niin sopimuksen saa irtisanoa tms hassua. Ei siis ihme, että tällaista sikailua kehdataan edes yrittää.

Mulle ei ole vielä kyseistä ilmoitusta turvapalvelun lisäämisestä tms. tippunut, mutta se taitaa olla vain ajan kysymys. Ihmetyttää, miksi niin monet antavat heti periksi tai "uhkailevat" kuluttajavirastoon eskaloimisella yms. Jokainen kai tavallaan, eikä kenenkään henkilökohtaiset kannustimet minua edes kiinnosta. Itse en jätä "rakasta" Elisaa. Meillä on selkeä sopimus ja siitä pidetään kiinni sen loppuun asti. Asianmukaisen riitautuksen tulen tekemään siltä osin kun tarvetta on ja laskulle omavaltaisesti lisätyt summat jätän maksamatta. Aikaakin kuluu vähemmän mitä tämän höpötyksen kirjoittamiseen meni.

lisäys: kkv lomakkeineen on varmasti ihan oikea kaveri tässä hölmöilyssä. Ne kkv:n alla toimivat kuluttajaneuvojat kannattaa sitten jättää omiin oloihinsa, vaikka olisi näinkin selvä asia joskus kyseessä.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään otettu Elisan winback Rajaton 200M 17,99e/kk 12kk määräajalla + 70e s-ryhmän lahjakortti, sai ite valita ottaako keskon, lidlin vai s-ryhmän 70e lahjakortin kylkiäisiksi joka lähtee sitten parin kuukauden päästä tulemaan postissa.
 
Itse lopetin kun lähipiirissä käytäntö osoitti että kampanja rahoitetaan käytännössä eläkeläisten selkänahasta.
No nyt on suoraselkäistä toimintaa! Tässähän alkaa melkein potemaan syyllisyyttä ja häpeää. Varsinkin kun tätä hintakikkailua on tullut harrastettua jo vuosikausia.
Elisa, ahneet sormesi ovat eläkeläistemme veressä :mad:
 
Moilla kamppis myös käynnissä, ilmeisesti Elisan asiakkaille.
Kaveri oli ottanut standiltä 9e/kk liittymiä 3kpl Elisan liittymien tilalle. Tuo 9e simmi oli rajattomalla datalla ja muistaakseni 200M nopeus...
Tähän tulee puhelut käytön mukaan, mutta maks 4e/kk, eli siis yhteensä max.13e/kk.

Numeronsiirto tapahtuu muistaakseni vasta lokakuun puolella, niin tuleekohan hänelle tota Elisan 4,99e/kk tai 7,99e/kk winbackkia?

Itse olen kans miettinyt että menisin vaihtamaan tyttären Elisan 4G Perus 100M liittymän tuohon Moihin.
Saattaa vaan olla jonkin verran hävittävää, kun tuo keväällä otettu liittymä maksaa nyt 2,99e/kk. Ainoa syy miksi olisin vaihtamassa on se, että tytär on alkanut puhumaan tavallisia puheluita aika paljon, niin tässäkin kuussa lasku tulee olemaan melkein 20e. Ennen liittymän vaihtoa tavallisia puheluita ei juurikaan ollut ja ne olisi Moin aikana maksanutkin max.4e/kk. Nyt on uusia kavereita joille soitellaan ja joilla joko ei ole Watsappia tai sitten sen käyttö on FamilyLinkillä rajattu, ettei pysty vastaanottamaan puheluita.
Tuo on kyllä typerä ominaisuus Watsapissa/Familylinkissä.
Oon kironnut itselleni, kun en silloin keväällä ottanut 6,99e/kk rajaton liittymää.
 
Moilla kamppis myös käynnissä, ilmeisesti Elisan asiakkaille.
Kaveri oli ottanut standiltä 9e/kk liittymiä 3kpl Elisan liittymien tilalle. Tuo 9e simmi oli rajattomalla datalla ja muistaakseni 200M nopeus...
Tähän tulee puhelut käytön mukaan, mutta maks 4e/kk, eli siis yhteensä max.13e/kk.
Ottaisin heti, jos tällaisia ständejä tulisi vastaan.. :)
 
Tampereella Koskikeskuksessa oli eilen ollut ja vissiin tänäänkin samat tyypit paikalla.
Täytyy käydä viikolla katsomassa, kun palaan ko. kylään. Täällä pienemmissä kunnissa noihin tuskin törmää, mutta voisi käydä kokeilemassa onnea. Sen kerran, kun haluaisi jonkun liimatukan kanssa vapaaehtoisesti jutella.. :)
 
Elisalta Moille laitettu siirto ihan listahinnoin kyselemättä edes chätistä. Ehkä tulee winbackia, ehkä ei. Tulevat varmasti vielä saamaan tästä noottia.

Heräsi vain kysymys, että testailevatkohan operaattorit numeroiden aktiivisuutta näissä siirtymäriiteissä? Joko niin tai sain äsken bottipuhelun yksityisestä numerosta. Puhelu sulkeutui selkeästi koneellisesti välittömästi yhteyden avauduttua.
 
2 kpl Elisan liittymää vaihdettu Moi:lle Prisman ständillä. Tosiaan tuo ylläoleva 9€/kk + puh/text max 4€/kk. 24kk toistaiseksi voimassaolevat sopparit. Kiitos @Kimppari :lle vihjeestä.

Harmillisesti yksi liittymä jäi vielä Elisalle, kun tartuin heinäkuussa määräaikaiseen soppariin, tosin sekin on vain 12,16€/kk (Elisa 4G 200M rajaton 17,99€/kk), kun huomioi 70€ Keskon lahjakortin, mikä on tulossa.
 
Täälläkin kahdella Elisan liittymällä nykyinen 13,90€/kk etuhinta loppuu lokakuussa, ja tuskin on aikaisempien vuosien tapaan jatkoa tarjolla. Mitään korotusviestejä ei vielä ole kuitenkaan tullut. Laitoin huvikseen Moin aspaan viestiä että 9€/kk tarjousta tännekin kiitos, mutta saapa nähdä. Chattibotti ainakin huvittavasti väittää, että "Meillä Moilla ei ole erillisiä asiakasetuja tai alennuksia."
 
Täälläkin kahdella Elisan liittymällä nykyinen 13,90€/kk etuhinta loppuu lokakuussa, ja tuskin on aikaisempien vuosien tapaan jatkoa tarjolla. Mitään korotusviestejä ei vielä ole kuitenkaan tullut. Laitoin huvikseen Moin aspaan viestiä että 9€/kk tarjousta tännekin kiitos, mutta saapa nähdä. Chattibotti ainakin huvittavasti väittää, että "Meillä Moilla ei ole erillisiä asiakasetuja tai alennuksia."
Chattibotti idiootti, "En ikävä kyllä nyt ymmärrä mitä tarkoitat. Voisitkohan muotoilla kysymyksesi uudelleen?" kun yritin kysellä tarjouksista" :P
 
Laitoin huvikseen Moin aspaan viestiä että 9€/kk tarjousta tännekin kiitos, mutta saapa nähdä. Chattibotti ainakin huvittavasti väittää, että "Meillä Moilla ei ole erillisiä asiakasetuja tai alennuksia."

Saman totesin muutama päivä sitten. Kerro jos aspa vastailee. Ainakaan Porista en nyt tälle päivää myyntipistettä löytänyt
 
No nyt on suoraselkäistä toimintaa! Tässähän alkaa melkein potemaan syyllisyyttä ja häpeää. Varsinkin kun tätä hintakikkailua on tullut harrastettua jo vuosikausia.
Elisa, ahneet sormesi ovat eläkeläistemme veressä :mad:
Joskus on pidettävä periaatteista kiinni. Mutta mikäli meni ohi,niin kritiikkini kohdistui Elisaan. Olen noita tarjouksia itsekin aikoinaan hyödyntänyt, aikansa kutakin.

Kukin tehköön niin kuin parhaaksi katsoo, itse vaan en halua kritisoida Elisaa ja heti perään ottaa heiltä tuota etu hintaa. Joillakin periaate toki voi olla lahjakortin arvoinen, mutta sekin on heidän asiansa..
 
oli aikaisemmin 150M ja se ei riittänyt normi netin ja youtuben pyörittämiseen, usein tahmaili. Kun eihän noi koskaan oikeasti ole 150M vaan se vaihtelee, nyt ollut 200M ja se toiminut ihan ok ei valittamista, niin en hitaampaa halua kun kokemusta on ettei pelitä hyvin.
Jos se 150M liittymä ei tule täyttä vauhtia niin ei kai se 200M liittymäkään sen kovempaa tule? Ellei sitten ole jotain kuviota, että kaikille pyritään toimittamaan sama x% teoreettisesta maksimista tai suuremman netin tilaajaa priorisoidaan jotenkin muutoin. Kuvaamasi tilanne vaatisi melkeinpä sen, että olet saanut aina jonkun alle 15% teoreettisesta maksimista eli verkko on ihan tukossa. Tuossa kohtaa kannattaisi kokeilla jo onko toisilla operaattoreilla asiat paremmin omalla alueellasi. Teoriassa sen Elisan 200M netin pitäisi olla nopeampi kuin Telian 100M mutta ei se välttämättä käytännössä aina mene noin ja jos verkko ei ole tukossa niin kyllä se melko lähelle mainostettua osuu ainakin noissa 100M ja alle liittymissä.

Itselläni on ollut ties kuinka pitkään 50-100M nopeudellinen liittymä työantajan kautta enkä ole huomannut mitään tahmailua YouTubessa silloin kun netti toimii normaalisti (eli ei olla katveessa tai jossain tapahtumassa missä keskittyneen väkimäärän takia koko verkko tukehtuu). Melkein sanoisin, että 50M olisi optimi puhelimelle mikäli semmoisen saisi halvemmalla kuin 100M+.

Kokeilin huvikseni nytkin ottaa puhelimella nopeustestin, sain tuon 100M, ja perään tunnin mittainen 4K video YouTubesta eikä yhtään mitään ongelmaa sen toistamisessa (toistin toki vain ekat 10min). YouTuben dokumentaationkin mukaan 4K materiaaliin riittää 20 Mbps, joten ei tuon tahmailun siitä 150M liittymästä pitäisi olla kiinni. Alle viidenneskin tuosta vauhdista riittää enemmän kuin hyvin katsomaan 4K materiaalia YouTubesta ja sinällään tuo resoluutiokin on jo aika överi puhelimelle. FHD matskusta selviytyy 5M netillä eli sellaisen pitäisi pyöriä ongelmitta, kun saa 4% siitä 150M liittymän teoreettisesta maksimista... Testasitko koskaan mitä nopeustestit sanoi vauhdiksi takkuilun aikana?

EDIT: Ja siis lähinnä siksi takerruin tuohon, että kenellekään ei jäisi väärää käsitystä. Paljon hitaampikin liittymä kuin 150M riittää enemmän kuin hyvin puhelimen peruskäyttöön (nettiselaus ja striimailut), kunhan se liittymä toimii "normaalisti". Kokemukset ovat varmasti ihan aitoja mutta jotain outoa tuossa on.
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan nähnyt Oulussa moin ständejä? Ei tuu prismoissa yleensä käytyä niin säästyisi turhalta ajelulta...
 
Joskus on pidettävä periaatteista kiinni. Mutta mikäli meni ohi,niin kritiikkini kohdistui Elisaan. Olen noita tarjouksia itsekin aikoinaan hyödyntänyt, aikansa kutakin.

Kukin tehköön niin kuin parhaaksi katsoo, itse vaan en halua kritisoida Elisaa ja heti perään ottaa heiltä tuota etu hintaa. Joillakin periaate toki voi olla lahjakortin arvoinen, mutta sekin on heidän asiansa..
Mulla on sellainen olo, että DNA ainakin soittelee ja tuputtaa myös aika kovin näitä liittymäpäivityksiä vaikkei ihmiset niitä tarvitsisikaan? Telian asiakkaana puolestaan ei ole yhtään puhelin soinut? Moi tuntuisi tällä hetkellä "eettisimmältä" vaihtoehdolta?
 
Mulla on sellainen olo, että DNA ainakin soittelee ja tuputtaa myös aika kovin näitä liittymäpäivityksiä vaikkei ihmiset niitä tarvitsisikaan? Telian asiakkaana puolestaan ei ole yhtään puhelin soinut? Moi tuntuisi tällä hetkellä "eettisimmältä" vaihtoehdolta?
Tänne soitellaan Elisasta vähän väliä. Vaikka ollut heidän asiakas jo kymmeniä vuosia. Tarjoavat kaikkea millä en tee mitään. Aina ei mee linjan toisessa päässä perille..
 
Jos joku tuolla Koskarissa Tampereella käyvä tänään viitsii kuitata, löytyykö ständi vielä, niin tiedän itsekin iltapäivästä kiertää keskustan kautta :)

Moni kyselee nyt näitä Moin ständejä, niin Moin sivuilta löytyy listaus näistä ständeistä ja niiden aukioloajoista.:

En sitten tiedä onko niitä nyt jo muuallakin, mitä ei ole listattu. Ilmeisesti on, jos Tampereellakin on, joka ei ole tuossa listassa.
Ymmärtäisin, että nämä listatut ovat ihan pysyviä. Tuo mainittu Tampereen piste on ainakin sellainen perinteinen popup, jossa kohtaa on milloin mitäkin lehti- tai liittymämyyjää.
 
Mulla on sellainen olo, että DNA ainakin soittelee ja tuputtaa myös aika kovin näitä liittymäpäivityksiä vaikkei ihmiset niitä tarvitsisikaan? Telian asiakkaana puolestaan ei ole yhtään puhelin soinut? Moi tuntuisi tällä hetkellä "eettisimmältä" vaihtoehdolta?
Kieltopalvelut – ASML <- botti vastaa muutaman minuutin homma. Voi johtua ihan asetuksista siellä on varmaan suoramarkkinoinnin kielto. Ainahan voi tehdä rikosilmoituksen häirinnästä jos eivät muuten usko ja haluaa kaitsoa tai call blocker.

Mutta joo eipä tullut Elisalta kummoisempaa winbackiä 4g 100M 21e. Tunnen monta eläkelläistä jotka maksavat tuon 30e rajattomasta hymyssä suin kun eivät osaa vaihtaa.
 
Taisi olla jo aijemmin keskustelu Elisan ”kovistelu viesteistä”:
Hei, olet siirtämässä liittymääsi toiselle operaattorille. Huomioithan, mikäli liittymälläsi on määräaikainen sopimus, jäljellä olevat kuukausimaksut veloitetaan sopimuksen mukaisesti….

Jotenkin tämäkin ärsyttää paljon.
Joo kiva muistutus, mutta voisiko asian ilmoittaa asiakasystävällisesti?!?

Esim: Harmi, että emme Elisalla pystyneet tarjoamaan sinulle sopivaa liittymää.

Muistathan, että ….

Kiitos asiakkuudesta

Ps. Mikäli olet kiinnostut meidän tämän hetken eduista juuri sinulle, niin ole yhteydessä
 
Elisalta siirtyminen Moille. Ilmeisesti hintasota ja Elisa kalastellut Moi asiakkaita…. Tartuin tähän. Seuraavat 2v maksellaan 9e kk.
Tätä ne varmaan olisivat tarjonneet puhelimessa, kun perjantaina yrittivät soittaa (vaihto Moi->Elisa menossa). Halvemmaksihan tuo tulisi vaikka joutuisi soittelemaan "perinteisiä" puheluita maksimäärän, mitä tuleva Elisan vastaava.
 
Elisalta soittivat ja tarjosivat 2v määräaikaista 100m 4g rajatonta 9,95€ kuussa. Sopparissa lukee kuitenkin 7,99 :hmm: . Aika erikoista kun en ole ollut liittymää edes vaihtamassa. Moilta siirtyy nyt pojan liittymä elisalle. Toisen pojan ennestää olevaa elisan liittymää ei voinut muuttaa. Pitää sit kokeilla vaihtaa se moille. Jospa sit pystyisi sitä muuttamaan. On tää helvetti touhua.
 
2 kpl Elisan liittymää vaihdettu Moi:lle Prisman ständillä. Tosiaan tuo ylläoleva 9€/kk + puh/text max 4€/kk. 24kk toistaiseksi voimassaolevat sopparit. Kiitos @Kimppari :lle vihjeestä.

Harmillisesti yksi liittymä jäi vielä Elisalle, kun tartuin heinäkuussa määräaikaiseen soppariin, tosin sekin on vain 12,16€/kk (Elisa 4G 200M rajaton 17,99€/kk), kun huomioi 70€ Keskon lahjakortin, mikä on tulossa.
Aamulla tuli:

Huomasimme, että olet siirtämässä liittymääsi XXXXXXXXXX Elisalta pois. Haluaisimme kuulla, mitä voisimme tehdä paremmin sekä kertoa parhaan tarjouksen liittymällesi. Soita maksuttomaan numeroomme 0800 93866 (arkisin 8-18, la 9-17) tai jätä halutessasi meille soittopyyntö. Vastaamalla tähän viestiin kirjaimella A soitamme sinulle pian. Vastaamalla viestiin B, soitamme sinulle tänään klo 16 jälkeen (lauantaisin klo 14 jälkeen). Vastausviesti on maksuton. Huolehdimme numeronsiirron peruutuksen puolestasi. Terveisin Elisa | Hallinnoi tai muuta markkinointiasetuksiasi: elisa.fi/peru-sms, OmaElisa-sovelluksessa tai ota yhteyttä asiakaspalveluun: elisa.fi/yhteydenotto

Mutta en taida jaksaa kuunnella myyntipuheita. Jos vanhat merkit pitävät paikkaansa on Elisan winbackit noihin halpis-liittymiin vain vuoden pituisia. Ja 200M moi on nopeampi kuin nuo 100M halpikset ja se 300M liittymä olisi kalliimpi, 14,99€/kk vs moin max 13€/kk.

Ja @t-man83 ideaaliin on mahdollisuus seuraavalla Elisan kalastelukierroksella. Eli tiputtaa tuon 9€ + 4€ hintaa, Moin winbackin kautta.
 
Viimeksi muokattu:
Sai peruttua hinnankorotuksen kun laittoi oheisen viestin:

”Hei,

Olen saanut ilmoituksen, että liittymäni (numero: [liittymänumerosi tähän]) kuukausimaksua ollaan korottamassa 1.10.2025 alkaen.

Liittymääni koskee kuitenkin kampanjahinta xx,xx €/kk, joka on voimassa xx.xx.xxxx saakka. Tämän vuoksi katson, että Elisa ei voi yksipuolisesti muuttaa hintaa ennen kampanjajakson päättymistä.

Kuluttajansuojalain sekä Traficomin ohjeistuksen mukaan teleoperaattori ei voi muuttaa sopimusehtoja tai korottaa sovittua kampanjahintaa kesken määräajan, ellei kyse ole esimerkiksi arvonlisäveron tai muun viranomaismaksun muutoksesta.

Vaatimus:
  • Liittymääni tulee soveltaa kampanjahintaa xx,xx €/kk vähintään xx.xx.xxxx asti.
  • Mikäli muutos perustuu viranomaispäätökseen, pyydän siitä kirjallisen selvityksen.
Pyydän vahvistusta, että kampanjahinta pysyy voimassa sovitun mukaisesti.”
Ensimmäinen viestini kun ei tuottanut tulosta, laitoin ylläolevan viestin seuraavaksi, johon vastattiin näin:

"kiitos vastauksestasi!

Liittymäsopimuksesi ei ole määräaikainen. Muutos ei perustu viranomaispäätökseen. Muutoksen syynä on viestintäpalvelun kehittäminen ja asiakkaiden yksityisyyden suojan sekä internet-käytön turvallisuuden parantaminen. Elisan yleisten sopimusehtojen kohdan 10 mukaisilla perusteilla Elisalla on oikeus muuttaa sopimuksen sopimusehtoja, palvelun ominaisuuksia ja maksuja, kun sopimuksen sisältö ei olennaisesti muutu. Muutostilanteessa sinulla on oikeus irtisanoa liittymäsopimus kahden viikon irtisanomisajalla."

:dead:
 
Toi kyl harmittavaa ku Moille ei pysty winbacknumeroon takas soittelemaan, vähän tuurista sattuuko osumaan hyvään aikaan puhelu. Viime kuussa sattu olemaan sopivasti ja silloin sai tuon 9€+4€ liittymän. Nyt laittelin vaihtumaan elisan 5e/kk liittymään, toivoen että saisi Moilta 3€ liittymän mikäli vielä tällä viikolla tarjoavat. Jossei tule ni saapi nähdä peruisko kuitenkin tuon elisan :i
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
285 028
Viestejä
4 892 369
Jäsenet
78 926
Uusin jäsen
Fractal92

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom