Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Olitko ollut pitemmän aikaa moin liittymällä? Soitin sinne ja vastattiin ettei vastatarjousta oikein anneta jos liittymä ollu moilla alle kuukauden, niin mietin että voisko sen siltikin saada uudella yrityksellä
5 vuotta. Mikä lie se raja sitten millekin tarjoukselle. Olisi luullut kilpailun kannalta olevan ihan sama. Tietysti pitkästä ja tasaisesta käyttödatastani voi varmaan ennakoida, ettei kovin raskasta käyttöä liittymälläni tule olemaan.

Olitko ollut pitemmän aikaa moin liittymällä? Soitin sinne ja vastattiin ettei vastatarjousta oikein anneta jos liittymä ollu moilla alle kuukauden
Tätä tietoa olen vähän kaipaillut kauanko pitäisi roikottaa Moin kallista liittymää ennenkuin siirtyy takaisin Elisalle ihan vaan Moin winbackin toivossa. Nyt jos siirtää niin Black fridayn aikoihin voi taas Elisan ja Moin välillä salamat leiskua niin ei tarvis kun pari kuukautta mennä kalliimman kautta.

Sivistäkääpäs tietämätöntä seuraavan asian suhteen. Soittelin eilen Elisan asiakaspalveluun kun eivät olleet reagoineet numeronsiirtoon Moi:lle. Tarjosivat jatkoa nykyiselle sopparille 4G Perus 100M hieman halvemmalla kuin aikaisemmin, ja otin tuon. Oletin että uusi soppari olisi ollut toistaiseksi voimassa oleva kuten on ollut aina aikasemmin, mutta tilausvahvistuksessa lukikin 12kk määräaikainen. Puhelussa määräaikaisuutta ja 9,99€ kertamaksua ei mielestäni mainittu.

Tuo Moi:n kampanjatarjous olisi parempi. Jos kävelen viikolla Moi:n tiskille ja olisi mahdollista hyödyntää heidän 9e kampanjaa, pystyvätkö he perumaan tuon minun uuden Elisan sopimuksen (vai pitääkö ite perua Elisan aspan kautta)? Eli tässä nyt mietityttää lähinnä se, että voiko tuon määräaikaisen sopparin perua normaalisti 14 vrk sisällä kun aloite siihen on tullut minulta puhelimitse?

Tuo Moi:n kampanjatarjous olisi parempi. Jos kävelen viikolla Moi:n tiskille ja olisi mahdollista hyödyntää heidän 9e kampanjaa, pystyvätkö he perumaan tuon minun uuden Elisan sopimuksen (vai pitääkö ite perua Elisan aspan kautta)? Eli tässä nyt mietityttää lähinnä se, että voiko tuon määräaikaisen sopparin perua normaalisti 14 vrk sisällä kun aloite siihen on tullut minulta puhelimitse?

Itse perut, kun tässä ei ole kyse vielä toteutumattomasta numeronsiirtosta, jonka toinen operaattori peruisi. Etämyyntiä se puhelinmyynti on aloitteen tekijästä riippumatta, joten 14vrk pätee.

Veikkaan, että ehdot kertoo siellä "12kk sisällä yksi lahjakortti per liittymä" eli nuo tarjoukset ei välttämättä pidä kun ovat automaattisia ja ehdoissa kumotaan lahjakortin saanti.
Mulle on tulossa jo kolmas lahjakortti Telialta tänä vuonna. Muijakin saanut jo kaksi lahjakorttia. Viimeisin winback-puhelinmyyjä kertoi näkevänsä tuon toukokuussa myönnetyn 30 euron lahjakortin (ei siis helmikuussa myönnettyä 30 euron lahjista, en tiedä miksi) ja toukokuussa liittymän winbackin ottaessani kesähessu ei tiennyt tai nähnyt tai löytänyt tietoa tuosta helmikuussa myönnetystä lahjakortista. Viimeisin lahjakortti on nyt jo siis arvoltaan 50 euroa.

Tätä tietoa olen vähän kaipaillut kauanko pitäisi roikottaa Moin kallista liittymää ennenkuin siirtyy takaisin Elisalle ihan vaan Moin winbackin toivossa. Nyt jos siirtää niin Black fridayn aikoihin voi taas Elisan ja Moin välillä salamat leiskua niin ei tarvis kun pari kuukautta mennä kalliimman kautta.
Muutamaan otteeseen on täällä mainittu Moin myyjien sanoneen että se raja on 1 kk. Joitain poikkeuksia on ilmeisesti ollut, että on saanut winbackin tätä lyhemmälläkin asiakkuudella, mutta vähintään 1 kk on tuntunut riittävän aina.

Muutamaan otteeseen on täällä mainittu Moin myyjien sanoneen että se raja on 1 kk. Joitain poikkeuksia on ilmeisesti ollut, että on saanut winbackin tätä lyhemmälläkin asiakkuudella, mutta vähintään 1 kk on tuntunut riittävän aina.
Juu itellä varmaan mennyt ohi, ei ihan niin aktiivisessa seurannassa ollut.

Laitoin numeronsiirron telia->dna 9.9. (26€ 5g 200m 12kk määräaika + 100€ s-lahjakortti. Liittymä siirtyisi 22.9.)

Äsken telia laittoi viestillä ensimmäisen vastatarjouksen, joka on voimassa 17.9 asti: 19,99€ 5g 200m ilman määräaikaa + lidlin 50€ lahjakortti (edellinen lahjakortti saapui keväällä/kesällä)

Vieläkö uskaltaa odottaa parempaa vastatarjousta?
eka viesti 19,99€ (5G 200M). Toinen viesti 17.99€ (4G 100M) ja sitten tuli soitto, 12,99€ (4G 100M)

Statistiikka

Viestiketjuista
287 102
Jäsenet
79 301
Uusin jäsen
Jonttunen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom