Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan MOI:n asiakas saanut mitään hyvää tarjousta Elisalta tällä viikolla? Pitäs yks liittymä kilpailluttaa MOI:lta pois.
Ei mene ihan tähän viikkoon, mutta eilen kävin Elisan liikkeestä kysymässä oisko mitään millä kilpailla MOI:ta vastaan. Kuulemma sillä hetkellä ei ollut muuta kuin 4G 100MB 22,99€/kk, mutta sanoi että eiköhän näitä kampanjoita tässä syksyn mitaann tule.

Onko kukaan MOI:n asiakas saanut mitään hyvää tarjousta Elisalta tällä viikolla? Pitäs yks liittymä kilpailluttaa MOI:lta pois.
Moi, kuun alusta ollut voimassa ständeiltä 100 megaa/ 24 kk ilman määraikaa, ilman aloitusmaksua. Mobiilivarmenteella 7,99€ ja ilman 6,99€. Saattaa saada nappikuulokkeetkin paikan päälle kun tinkaa. Taisi mobiilivarmennepaketissa olla vähän enemmän EU-dataa. Voimassa ainakin tänään, olin juuri puhelimessa ständimyyjän kanssa.

Tietääkö kukaan tuleeko Moilta vastatarjousta? Nyt 9+4€ 24 kk tarjous päällä. En haluaisi vaihtaa Elisaan koska soittelen aika paljon yritysnumeroihin.

Tekoälyn kooste: "Huomio: Vaikka Telia, DNA ja Elisa tarjoavat rajattomia puhepaketteja, yritys- ja palvelunumeroihin soittaminen ei sisälly niihin, vaan veloitetaan erikseen matkapuhelinmaksun (mpm) mukaan – esim. Telialla 0,18 €/min, Elisalla 0,189 €/min, DNA🦙 0,171 €/min."

Tänään siirtyi Moille. Paras tarjous viime viikon lopulla oli 14,99e/kk huoleton ja 100e lahjakortti. 12kk määräaikainen. Tänään siirtopäivänä oli vaan 16,99e/kk huoleton ja 50e lahjakortti S-ryhmään. Eli eipä tippunut tänne lähellekään noita parhaimpia tarjouksia, joten nyt liittymä sitten siirtyy. Katsotaan, tuleeko aikanaan moilla jo oleville asiakkaille aikanaan hyviä tarjouksia.

Edit: en siis ollut moilla, vaan Elisalla ja moille siirtymässä.

DNA 200M Rajaton 19,99 € / kk tarjottelivat äsken, kun määräaikaisuus päättymässä ensi kuussa.

Viime(?) viikolla tarjosivat DNA -> Moi-siirtymällä Winbackina 16e/kk 200M Rajaton.

Mun vakkarihan oli 15,90e/kk 4G Mini, eli onko se nyt peräti 10M liittymä.
Hyvin tuollakin nopeuden puolesta pärjäsi, kun en mä pokea luurilla kattele - tosin sitäkin se pyöritti hyvin. Streamaukset ym. meni ilman mitään huolia. Lähinnä huono kuuluvuus piinasi.

Kysytään nyt vielä:

Juuri sain Moin liittymän toimimaan eSimillä. Onko tavallista, että myös edellinen Elisan liittymä toimii vielä rinnalla vai onko tässä jokin moka tullut jossain?

Edit: Selvittelin asiaa. Kukaan ei oikein osannut mitään sanoa, mutta silti molemmat liittymät toimivat.

Viimeksi muokattu:
Ne saattaa näyttää toimivan, mutta voitko siis oikeasti lähettää tavallisen SMS-viestin molemmilla liittymillä tai toimiiko mobiiliverkon puhelut molemmista liittymistä?

Elisa nosti pakollisen turvapaketin myötä 4G 200M liittymän hintaa 22€ -> 24€. Kävin DNAlta kysymässä liittymää ja tarjosi 24€ 4G 100M ja 26€ 5G 200M määräaikasia, eli samaa kuin nettisivulla siis. Telia taas tarjosi 17€ 4G 100M ja 24€ 5G 300M määräaikasia. En noihin määräaikaisiin koske, joten laitoin nyt siirtoa Moi:n Suosikki 4G 22€. Katsotaan mitä vastatarjousta Elisalta löytyy...

^Oletko aivan varma, ettei ne Telian määräaikaiset tarkoittanut määräaikaista etuhintaan johonkin päivämäärään asti? Perheessä on ollut ja on nytkin useita Telian liittymiä, joissa juuri tuo määräaikainen etuhinta. Koskaan ei itse liittymä vielä ollut määräaikainen vaan aina toistaiseksi voimassa oleva.

Tänään Elisalta soitettiin ja samantien tarjosivat 4G 100M 12€/kk ja ku pyysin nii kauanpäällisiks laitto jotki nappikuulokkeet tulemaan, kaipa ne myytyä sit vaikka torissa. Saapa nähdä tuleeko DNA:lta vielä jotain winbackkiä🤔

Tänään Elisalta soitettiin ja samantien tarjosivat 4G 100M 12€/kk ja ku pyysin nii kauanpäällisiks laitto jotki nappikuulokkeet tulemaan, kaipa ne myytyä sit vaikka torissa. Saapa nähdä tuleeko DNA:lta vielä jotain winbackkiä🤔
Haluasin nähdä tuosta ostokuitin tms. Ite olin vielä hetkisit DNA:lla töissä ja noin halvasta liittymästä tietoakaan 😅

Kun lähdin sieltä niin soitin työkaverille että aktivoi mulle vielä vuodeksi halvimman ok liittymän mitä DNA:lta sai 16,90 200m 4g

Haluasin nähdä tuosta ostokuitin tms. Ite olin vielä hetkisit DNA:lla töissä ja noin halvasta liittymästä tietoakaan 😅
No, ehkä hyvä että lopetit liittymien myynnin jos käsityksesi hinnoista on tuo. No ei vaan, vitsi vitsinä, vaikea operaattorien nykyisistä ja entisistä työntekijöistä toki on päälle päin sanoa, kuka valehtelee päin naamaa hinnoista ja kuka on aidosti tietämätön hintatasosta. Useimmiten kuitenkin uskon olevan kyse puhtaasti valehtelusta, sillä harvemmin yksikään teleoperaattori on millään tavalla asiakkaan puolella kauppoja tehdessään.

1759864069215.png

Esimerkkinä nyt tässä omat Elisalla olevat liittymät tällä hetkellä. Molemmat ovat 24kk ei-määräaikaisia liittymiä, ylempään sain 70€ S-ryhmän lahjakortin sekä kuulokkeet kaupantekiäisenä, alempaan vain 20€ S-ryhmän lahjakortin. Näitä vastaavia liittymiä olisi saanut diilattua Elisalle miten monta hyvänsä. Lue aiempia sivuja tästä ketjusta erityisesti loppukesästä alkaen. Täällä näistä ajankohtaisista kampanjoista on jaettu tietoa sekä ohjeita kuinka nämä hinnat voi saada, kenelle tahansa liittymän kilpailutuksesta kiinnostuneelle vapaasti hyödynnettäväksi. :psmoke:

Viimeksi muokattu:
Aika heikosti on hoidettu kilpailijan scouttaus jos 12e/kk on jopa muka halpa. Täällä kun on koko syksy jauhettu Elisan 3e-8e/kk 100M liittymistä. 😀

Joo DNAlta ei koskaan mitään kunnon tarjouksia ainakaan itelle oo tullu. Taitaa liiketoilinta perustua aika pitkälti johonki mummojen kusetukseen ja yritysliittymiin :D Parhaat tarjoukset itse saanut aina Moilta ja Elisalta.

^Oletko aivan varma, ettei ne Telian määräaikaiset tarkoittanut määräaikaista etuhintaan johonkin päivämäärään asti? Perheessä on ollut ja on nytkin useita Telian liittymiä, joissa juuri tuo määräaikainen etuhinta. Koskaan ei itse liittymä vielä ollut määräaikainen vaan aina toistaiseksi voimassa oleva.
Juu. Sanoi, että kaikki nykyään määräaikaisia, kun kerroin etten halua määräaikaista sopimusta. Tällä tapaa kuulemma varmistetaan, ettei asiakas mene kilpailijalle.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 226
Jäsenet
79 601
Uusin jäsen
henbbe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom