Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Dna liikkeestä tuli määräaikainen 12kk vahingossa ja 1 tuntia myöhemmi halusin vaihtaa telialle eikä voinu. Liikkeessä ei kuulemma voi perua sitä enää. Onko tosi homma? Myyjä unohti sanoa, sopimuksessa lukee määräaikainen. Mitä nyt teen
Kannattaa toki aina lukea mihin nimen laittaa alle!

Mullekin tänne linkattiin se juttu lakialoitteesta, jossa numeronsiirron voi keskeyttää niin kauan, kun se ei ole siirtynyt. Oliko siirtoa edeltävään päivään mennessä?
Eli mulla oli DNA -> Elisa-siirto menossa. Mä ilmoitin Elisalle, että peruuttakaa numeronsiirto (jolloinka liittymä jäi DNA:lle) siirtoa edeltävänä päivänä ja määräaikaista sopimusta ei koskaan siis luotu, koska peruttu.

Ja siis ilmoituksen tein toki pari päivää ennen siirtoa, kerkesivät käsittelemäänkin sen vuorokaudessa mut se jäi silti viimeiselle päivälle ennen siirtoa.

Siirto. Liikkeessee mennessä takaisin se sano että liittymä on määräaikainen, eikä voi siirtää telialle. Telian liikkeestä neuvottiin, että pitää dna myymälään mennä ensin nyt takaisin ja sen jälkeen voi vaihtaa telialle..

Mitäs mie käyn nyt sanomassa sille dnan myyjälle. elisan liittymästä laitoin numerosiirron dnalle
Numeronsiirto on aina peruttavissa on se tapahtunut myymälässä tai etämyynnillä, nykyisen operaattorin chattiin laitat vaikka että haluat perua numsin tai odottelet niiltä poistumaetu tarjousta.

Siis kummalle mun piti se yhteys ottaa. Kun aina ollu Elisa ja nyt vahingossa laitoin dna:n määräaikaiselle.
Jotenki olen väsyny. Kunhan tuon dna:n siirron saisin keskeytettyä, niin sen jälkeen voisin Telialta ottaa liittymän, ku siellä liikkeessä oli hyvä tarjous.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 280
Jäsenet
79 615
Uusin jäsen
fastandloose

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom