Osaako kukaan vastata miten tämä menee. Mulla on nyt Telian liittymä, toistaiseksi voimassa oleva. Laitoin Moi: sivuilta liittymän tilaukseen ja numeron siirron siis. Nyt Moin sivuilla näkyy, että pitäisi ottaa liittymä käyttöön, sim kortti on vielä matkalla. Mitään viestiä siirrosta ei kuitenkaan ole, toki laitoin sen vasta sunnuntaina. Kysymys kuuluukin pitääkö minun ottaa tuo liittymä käyttöön, jotta numeronsiirto etenee ? Tarkoitus ei ole jäädä moin asiakkaaksi vaan pysyä Telialla ja hyödyntää tuo etu
Erikoisetu sinulle | Telia . Kuitenkin sitä ottaessa päättyy virheilmoitukseen. Oletan, että se johtuu siitä, että numeronsiirto ei ole käynnissä vielä.
Moilta tuli sähköpostia kyllä, jossa lukee:
"
Muistathan viimeistään simmit saadessasi käydä ottamassa uudet liittymäsi käyttöön Mun Moissa.
Saat kolme tekstiviestiä numeronsiirrosta:
1) Kun numeronsiirron tarkka ajankohta on vahvistettu
2) Vuorokausi ennen siirtoa
3) 10 minuuttia ennen siirtoa "
Mutta ei tosiaan mitään tietoa, että pitäisikö tuo liittymä ottaa ns käyttöön, jotta tuo asia etenee.