Mietin tässä vielä, että mitähän tekisi. Tämä ei ole mulle uutta, aina täytyy vääntää ja miettiä. Yleensä turhaan muutaman euron takia. Olen ollut muutaman? vuoden Elisan Latausliittymän käyttäjä ja keskimäärin on mennyt alle kymppi kuussa vaikka olen ottanut mobiilivarmenteen. Tosin sen hinta nousi hiljattain eurolla. Ja mobiilidatan hintaan tuli myös korotus.
Mutta suurin ahdistuksen aihe on ollut kärvistely datan käytön kanssa, se syö miestä. Varsinkin kun vaimo ei tykkää siitä, että olen anomassa häneltä datan jakoa.
Joten tilasin Telialta 4G 100M rajattoman liittymän. Kyseessä olisi määräaikainen (joo, ahdistaa) 12 kk:n sopimus hintaan 14,99€/kk, plus avausmaksu 8,99€. Siitä tulee 15,74€/kk.
Tiedän että jotkut tarjoushaukat saa todella edullisia kk-maksuja superhyper-lahjakorttipakan kera, mutta mulle tuo on halvin mitä on tarjottu.
Elisalta sain yhden soiton, mutta hinta olisi sama 14,99€/kk plus kympin avausmaksu. Mobiilivarmenne luvattiin ilmaiseksi vuoden ajaksi.
Joten taidan päätyä tuohon Telian tarjoukseen (siirto 6.11.), koska nyt Telian prepaidiä kokeillessa olen huomannut sen toimivan mökkiolosuhteissa melko hyvin.
Vuosi pallo jalassa ja itken nähdessäni operaattoreiden tulossa olevia liittymätarjouksia.