Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Elisalta saa näköjään winback-tarjouksen myös Saunalahti Latausliittymällä. Vinkkinä, jos on tarve 5G:lle eikä ole liittymää mitä kilpailuttaa.

Screenshot_20260126_163319_OmaElisa.jpg
Toi liittymäturva kuulosti niin tauhkalta, mutta siihen olis kuulunu mobiilivarmenne. Mutta en olis siitä kyllä valmis maksamaan tota erotusta. Osaan painaa punaista kun tulee soitto Nigeriasta.

Viimeksi kun siirsin Latausliittymää, tuli soittoehdotus, mutta myyjä soittaessa sanoi, että Latausliittymään ei oikeasti saa tarjousta.
OmaElisan kautta pystyi ainakin suoraan vahvistamaan tuon tarjouksen. En tosin ottanut vielä, kun pitää käyttää ensin saldot tyhjäksi.

Jaaha, winbackin hinnat nousi jo. Yleensä menee kyllä toisinpäin. Voi olla, että taitaa asiakkuus Elisan kanssa päättyä vielä tällä menolla :vihellys:

Screenshot_20260127_114612_OmaElisa.jpg

Olisiko täällä iotechin liittymäasiantuntijoilla vinkkiä miten tästä nyt kairattaisiin mahd. hyvä tarjous. Pojalla on siis kellopuhelinliittymä joka on tarjouksessa heinäkuun loppuun saakka hintaan 11,12e/kk Elisalta. Tämä tulisi vaihtaa tavalliseksi liittymäksi.

• Matkamessuilla tarjottiin vastaavaa liittymää vastaavalla hinnalla (tai jopa 10e/kk) ja minä idioottina en silloin ruvennut siinä seurustelemaan myyjän kanssa
  • Tänään kysyin Elisan chatista tarjousta ja antoivat 17,99e vastaavan liittymän
  • Elisan appin kautta kun menee irtisanomisruutuun tulee tuo liittymätarjous hintaan 15,99e
  • Telia antoi puhelimessa saman hinnan (15,99e) ja pienen lidl lahjakortin kaupanpäälle
  • Elisa ei voinut puhelimessa parantaa tarjousta

Voisiko tässä esim testata elisan irtisanomista (14vrk irtisanomisaika) jos he tarjoaisi sinä aikana vielä parempaa liittymää? Vai onko oikea tapa ottaa vastaan Telia niin näyttäisikö sitten Elisa vielä paremman tarjouksen kun näkee, että numeron siirto on aktivoitu? Mikäli jälkimmäinen niin voikohan tuota Teliaa vielä irtisanoa / vaihtaa tuossa tilanteessa?

Olisiko täällä iotechin liittymäasiantuntijoilla vinkkiä miten tästä nyt kairattaisiin mahd. hyvä tarjous. Pojalla on siis kellopuhelinliittymä joka on tarjouksessa heinäkuun loppuun saakka hintaan 11,12e/kk Elisalta. Tämä tulisi vaihtaa tavalliseksi liittymäksi.

• Matkamessuilla tarjottiin vastaavaa liittymää vastaavalla hinnalla (tai jopa 10e/kk) ja minä idioottina en silloin ruvennut siinä seurustelemaan myyjän kanssa
  • Tänään kysyin Elisan chatista tarjousta ja antoivat 17,99e vastaavan liittymän
  • Elisan appin kautta kun menee irtisanomisruutuun tulee tuo liittymätarjous hintaan 15,99e
  • Telia antoi puhelimessa saman hinnan (15,99e) ja pienen lidl lahjakortin kaupanpäälle
  • Elisa ei voinut puhelimessa parantaa tarjousta

Voisiko tässä esim testata elisan irtisanomista (14vrk irtisanomisaika) jos he tarjoaisi sinä aikana vielä parempaa liittymää? Vai onko oikea tapa ottaa vastaan Telia niin näyttäisikö sitten Elisa vielä paremman tarjouksen kun näkee, että numeron siirto on aktivoitu? Mikäli jälkimmäinen niin voikohan tuota Teliaa vielä irtisanoa / vaihtaa tuossa tilanteessa?
Sun pitää laittaa menemään numeronsiirto kilpailijalle niin saat vasta Elisalta oikeita tarjouksia. Sieltä tulee tekstiviestiä ja voit myös itse soittaa sitten Elisan ilmaiseen winback numeroon. Ennen kuin liittymä ehtii siirtyä Telialle voit myös perua siirron itse jolloinka pysyt Elisalla, tästä ei tule mitään maksuja sinulle. Väärä tapa on mennä suoraan irtisanomaan tuo Elisan nykyinen liittymä, sitten et saa mitään tarjousta.

Sun pitää laittaa menemään numeronsiirto kilpailijalle niin saat vasta Elisalta oikeita tarjouksia. Sieltä tulee tekstiviestiä ja voit myös itse soittaa sitten Elisan ilmaiseen winback numeroon. Ennen kuin liittymä ehtii siirtyä Telialle voit myös perua siirron itse jolloinka pysyt Elisalla, tästä ei tule mitään maksuja sinulle. Väärä tapa on mennä suoraan irtisanomaan tuo Elisan nykyinen liittymä, sitten et saa mitään tarjousta.
Näin nopeasti selailtuna päättelin. Pitänee solmia tuo Telian tarjous ja katsella mitä Elisa tarjoaa.

En ole hetkeen joutunut liittymiä veivaamaan, kun olen hyväksikäyttänyt puhelinetua. Nyt on ollut DNA tovin, ja nyt tuli huipputarjous, jonka perusteella kuukaudessa hinta nousee vaatimattomat 13€, hintaan 32,29 €.

Telia tarjoaa tällä hetkellä huippudiiliä hintaan 25,99 €, joka on vielä hitaampi kuin oma nykyinen liittymä. Edellisellä kerralla, kun DNA:lta siirryin pois, en saanut minkäänlaista kontaktia heiltä enkä mitään winback-tarjousta, vaikka kysyinkin perään. Tästä on kuitenkin jo vuosia. Mikä on DNA:n nykymeno, saako sieltä ylipäätään mitään hyviä tarjouksia nykyään? Ei huvittaisi toisaalta sitten hypätä Teliallekaan ainakaan tuolla hinnalla.

En ole hetkeen joutunut liittymiä veivaamaan, kun olen hyväksikäyttänyt puhelinetua. Nyt on ollut DNA tovin, ja nyt tuli huipputarjous, jonka perusteella kuukaudessa hinta nousee vaatimattomat 13€, hintaan 32,29 €.

Telia tarjoaa tällä hetkellä huippudiiliä hintaan 25,99 €, joka on vielä hitaampi kuin oma nykyinen liittymä. Edellisellä kerralla, kun DNA:lta siirryin pois, en saanut minkäänlaista kontaktia heiltä enkä mitään winback-tarjousta, vaikka kysyinkin perään. Tästä on kuitenkin jo vuosia. Mikä on DNA:n nykymeno, saako sieltä ylipäätään mitään hyviä tarjouksia nykyään? Ei huvittaisi toisaalta sitten hypätä Teliallekaan ainakaan tuolla hinnalla.

Vaihdat ihan minne vaan ja sitten alkaa se mehustus (Ihan sama minne sen liittymän "vaihdat", kunhan et mene semmoiseen jossa kalliilla hinnalla eli 20 e /kk tms. joku pakotus määräaikaisuuteen), siksi aikaa että oma operaattorisi tulee järkiinsä ja laitaa winbackia.
Rajattoman liittymän ns. oikea hinta tällä hetkellä nopeudesta riippuen 10-15 e/kk. Ja ehkä jotain lahjakorttia kylkeen sitten lisäksi.

Juu ihan ok tarjouksia tulee. Itsekin saisin ihan ilman kikkailuja vaan päivitettyä oman liittymän, tuolta elisan sivuilta. Vaikuttaa että mikä hinta omassa liittymässä on ja mitä kamppanioita sattuu olemaan. Taidan kuitenkin ennen hyväksyntää kysyä, että saako tuota vielä hieman halvemmalla, ilman niitä turhia turva juttuja.

Sieppaa4554.JPG
Mulle tarjosivat nykyiseen 100M 6.99€/kk liittymään tätä samaa vielä viime viikolla. Nyt hinta oli noussut 11.99€/kk.. Tuota edellistä tarjousta olis vielä 1.5kk jäljellä.. Kohta pitää varmaan tarttua tarjoukseen.

Viimeksi muokattu:

Itse laitoin siirtymään DNA -> Telia. Tarjous oli 5G 300M 16,90€ + 60€ lahjakortti Lidl. Tämän kysyin Telian chatista. Soittivat heti perään. Kyselin Dna:lta chatissa ja tarjosivat hetki sitten winbackina 5G 1000M 19,90€ + 100 euron lahjakortti S-ryhmään. Tiputtivat myös samalla taloyhtiönetin hintaa viidellä eurolla 19,90€ -> 14,90€.

Jos laitat numeronsiirtoa tulille, niin kannattaa chatissa kysellä tarjousten perään Dna:lta. Luultavimmin saat 5G rajattomasta liittymästä tarjouksen 15 euron pintaan.

Kohta taas tämä liittymärumba edessä. Nykyinen Elisa 4G Perus 100M 2,99e/kk loppuu 4.3.2026. Näköjään OmaElisassa näkyy liittymäsivulla kuvan tarjous. Taidan odotella lähemmäksi helmi-maaliskuun vaihdetta, ennen kuin vaihdan mitään.

Screenshot 2026-01-27 182614.png

Itse laitoin siirtymään DNA -> Telia. Tarjous oli 5G 300M 16,90€ + 60€ lahjakortti Lidl. Tämän kysyin Telian chatista. Soittivat heti perään. Kyselin Dna:lta chatissa ja tarjosivat hetki sitten winbackina 5G 1000M 19,90€ + 100 euron lahjakortti S-ryhmään. Tiputtivat myös samalla taloyhtiönetin hintaa viidellä eurolla 19,90€ -> 14,90€.

Jos laitat numeronsiirtoa tulille, niin kannattaa chatissa kysellä tarjousten perään Dna:lta. Luultavimmin saat 5G rajattomasta liittymästä tarjouksen 15 euron pintaan.
Telian sopimus loppuu ja dnalta kyselin liittymätarjousta puhelimen kautta. 4g100m 19.99+100e kuulokkeet ja 5g olisi ollut 21.99e.
Järki menee näitten kanssa, kun toisen saa ilman ja itse maksat itsesi kipeäksi :D

Viime keväänä otin itselle ja pojalle nuo Elisan 2,99 e/kk Elisa 4G Perus 100M -liittymät. Tänään tuli täysin pyytämättä Elisalta ilmoitus, että tuon sopparin perään liittymillä jatkuu tarjouksena 7,99 e/kk hinta seuraavan vuoden. Ei tuo nyt niin hyvä toki ole kuin tuo aiempi hinta, mutta tuskin jaksan tuota nyt sitten alkaa kilpailuttaakaan uusiksi.

Kohta taas tämä liittymärumba edessä. Nykyinen Elisa 4G Perus 100M 2,99e/kk loppuu 4.3.2026. Näköjään OmaElisassa näkyy liittymäsivulla kuvan tarjous. Taidan odotella lähemmäksi helmi-maaliskuun vaihdetta, ennen kuin vaihdan mitään.

Screenshot 2026-01-27 182614.png
Sinulle ei siis vissiin vielä ainakaan tullut tähän tuota samaa jatkotarjousta, kuin minkä minulle laittoivat viikonloppuna?

Statistiikka

Viestiketjuista
298 941
Jäsenet
81 564
Uusin jäsen
V e e t i

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom