Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Lukaisin pitkästä aikaa tätä ketjua ja muistinkin, että pitäisi olla lahjakortteja tulossa. 11.12.2025 päivitetty liittymät, "lahjakortit toimitetaan noin 2,5kk kuluessa, jos blaablaa". No, melkein 3kk mennyt, mutta ei ihan. Otin kuitenkin chattiin yhteyttä. Lupasi "Jimi" hoitaa asian kuntoon samalla kun toisesta suupielestä yritti myyntiä. Katsotaanpa pitääkö tälläkin kertaa olla kolme kertaa yhteydessä chattiin ennenkuin lahjakortit saapuu...
Chatissa puheli, että otti yhteyttä toimituksiin, varmaan kuukauden kuluessa lähetetään... Vihaisen loppuchatin tulos oli se, että omapostiin kilahti nyt illalla ilmoitus pikkupaketista telialta... 🤭

Milloin näihin 100m rajattomiin on tullu jatkoa tekstiviestin muodossa?

Tarkistin niin näköjään tasan 10pv kun hinta muuttuu 32,95€.
Kannattaako nyt alkaa jo siirtelemään muualle?

Ei löydy vieläkään salaista "etua" numerolla. Siirränkö kylmästi vai onko jostain chatista saanut apuja?

Milloin näihin 100m rajattomiin on tullu jatkoa tekstiviestin muodossa?

Tarkistin niin näköjään tasan 10pv kun hinta muuttuu 32,95€.
Kannattaako nyt alkaa jo siirtelemään muualle?

Ei löydy vieläkään salaista "etua" numerolla. Siirränkö kylmästi vai onko jostain chatista saanut apuja?

Siirrät.

Telian kikkailusta lahjakorttien toimittamisessa on lukuisia valittelevia viestejä (myös mun) heidän yhteiso.telia.fi-sivuilla. Onko tuottavammaksi nähty korttien unohtaminen kuin niiden toimittaminen?
On kyllä harvinaisen vittumainen firma. Marras-joulukuussa hyppäsin kelkaan ja kahdesti saanut asiakaspalvelijan chatissa mykkäkouluun. Yhtä monesti ollut kuluttajaviranomaisiin yhteydessä. Helvetti, kolmen kuukauden aikana!

Päivittäin tulee jotain vika-ilmoituksia huoltotöistä ja liittymä pelaa miten sattuu. Sain sentään perjantaina sen lahjakortin. Nyt kun sekin on aikalailla syöty... ja juotu niin voi taas keskittyä olennaiseen ja varmaan seuraavaksi yrittää irtautua sopimuksesta. Itse asiassa itse jo ehdottivatkin tätä, mutta jäin vieläodottelemaan sitä LIDLin kaljakorttia.

Screenshot 2026-03-05 061757.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
301 853
Jäsenet
82 062
Uusin jäsen
crowleytriplesix

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom