Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin, kyseessä ei muutenkaan varsinaisesti ole mikään perinteinen tarjous. Moi aika aggressiivisesti hinnoittelee nyt liittymiä ja haluaa uusia asiakkaita.Vieläkö tänään on joku saanut MOI rajaton tarjousta? Ajattelin että jos tarjous loppui kuun vaihteeseen
On parasta mitä nyt voi saada. Tuo Oma operaattori->Moi->Elisa kikka voi tarjota edullisemman hinnan, mutta ei ole niin helppo/varma.Tuli Dna:lta tarjous DNA Nopea 4G Rajaton Plus. 150 Mbit/s 4G-netillä, ei datakattoa.
14,90kk ja 12kk määris. Onko pätevä liittymä tällä hetkellä?
Parempi sitten tarttua koukkuun, saa siinä sentään pari euroa alas kk/hintaaOn parasta mitä nyt voi saada. Tuo Oma operaattori->Moi->Elisa kikka voi tarjota edullisemman hinnan, mutta ei ole niin helppo/varma.
Tuli Dna:lta tarjous DNA Nopea 4G Rajaton Plus. 150 Mbit/s 4G-netillä, ei datakattoa.
6€ Moi rajaton olisi nyt hyvä. Lisäksi Moi ei ole määräaikainen.Tuli Dna:lta tarjous DNA Nopea 4G Rajaton Plus. 150 Mbit/s 4G-netillä, ei datakattoa.
Kyllä, rajaton moi 6 eurolla on hyvä tarjous, jos sen saa. Itse tein eilen tilauksen, ei tullut edes tilausvahvistusta eikä aspakaan osannut suoraan auttaa. Laitoin samantien numsin Elisalle 14,90 huoleton 10M:lle ja peruin Moin "tilauksen". Varmaankin vain yksittäinen tekninen virhe, mutta Elisa ainakin tulee. Ennemmin olisin kyllä otganut vastaavan diilin DNA:lta, mutta eivät anna jos ei ole liittymä jo heillä6€ Moi rajaton olisi nyt hyvä. Lisäksi Moi ei ole määräaikainen.
Itsellä vielä 2.9€ Elisa, niin ei kannata vaihtaa. Nopeus oli nyt 36/24, mikä kumminkin riittää ja Moin nopeus on testaamatta. Moi ja dna toimii taas samassa verkossa ja Moi olisi yli puolet halvempi.
Mikäs on halvin rajaton nettiliittymä modeemiin tällä hetkellä? Jos ottaisi tuon moin 18e/kk ja laittaisi numerosiirron vaikka elisalle tai telialle niin onko mahdollisuus 6e/kk rajattomaan?
Ei oo mulle ainakaan tarjonneet vielä. Moi avattu torstaina ja siirto Elisalle laitettu perjantaina. Ehkä se sieltä vielä...Ota se 6 euron Moi ja tee siihen numeronsiirto vaikka Elisalle, niin tarjoavat Rajatonta 6 eurolla kuussa.
Onhan siirto varmasti aktiivinen, eli kaikki tiedot annettu oikein, kannattaa tarkistaa sieltä Moin sivuilta, josko siirto vaan jäissä puutteellisten tietojen takia.Ei oo mulle ainakaan tarjonneet vielä. Moi avattu torstaina ja siirto Elisalle laitettu perjantaina. Ehkä se sieltä vielä...
Tätä vähän pelkäsin. Toivottavasti olet Elisalta ottamassa itsellesi sopivaa ja edullista liittymääEi oo mulle ainakaan tarjonneet vielä. Moi avattu torstaina ja siirto Elisalle laitettu perjantaina. Ehkä se sieltä vielä...
Ei oo mulle ainakaan tarjonneet vielä. Moi avattu torstaina ja siirto Elisalle laitettu perjantaina. Ehkä se sieltä vielä...
Onhan siirto varmasti aktiivinen, eli kaikki tiedot annettu oikein, kannattaa tarkistaa sieltä Moin sivuilta, josko siirto vaan jäissä puutteellisten tietojen takia.
Joo. Moin korttikin tuli jo postista ja toiminnassa ja Elisalta tuli viesti että pitäisi noutaa se niitten sim-kortti, eli eikös tuossa nyt ole siirto vetämässä?Aktivoitko Moin Sim-kortin?
Mitä meinaat? Monella ei muuten saakkaan kuin rinnakkaisenaEi taida miltään operaattorilta saada esimmiä multina?
Ei taida miltään operaattorilta saada esimmiä multina?
Voiko eSIMiin kytkeä minkä tahansa liittymän?
eSIMiin voi kytkeä minkä tahansa Telian kuluttaja- tai yritysliittymän sekä myös Multi-SIM-palvelun.
Multi-SIM-palvelu mahdollistaa rinnakkaiskortin yhdistämisen pääliittymään, eli matkapuhelinliittymään. Rinnakkaiskortti käyttää samaa puhelinnumeroa kuin pääliittymä.
Palvelu helpottaa kännykän ja älykellon päivittäistä käyttöä. Voit esimerkiksi vastaanottaa yhteen numeroon lähetettyjä viestejä ja soitettuja puheluita kahdella eri laitteella.
Apple Watch Series 3 & 4 GPS + Cellular -kelloihin on tilattavissa uudenlainen Yhteys Multi -palvelu. Palvelu on tilattavissa kätevästi suoraan iPhonen Watch -sovelluksen kautta. Apple Watchin mobiiliyhteys vaatii iPhone 6 tai uudemman iPhone-mallin viimeisimmällä iOS-versiolla, sekä Telian liittymän puhelimessa. Katso lisää telia.fi/applewatch.
Voi helvetti, no ei sille sitten mitään voi. "Tarjous" on selkeästi päättynyt. Siirryn kyllä itse sitten myös Moi:lta pois, vaikka en ole saanut edes toimivaa Sim korttiakaan heiltä vieläItse laitoin siirtymään Moilta saunikselle tarjouksen toivossa alkuviikosta, mitään tarjousta tai yhteydenottoa ei ole kuulunut MOI:lta ja maanantaina jo aktivoituu saunalahti. :/
Voihan sen siirron vielä perua (jos siis etämyynti) ellet oikeasti halua muuta kun kalastella tarjousta. Ite lyön hanskat tiskiin jos ei 6€ rajatonta tule ensimmäisen kuukausimaksun ja muutaman numeronsiirron aikana (kuulostipa uhmakkaaltaItse laitoin siirtymään Moilta saunikselle tarjouksen toivossa alkuviikosta, mitään tarjousta tai yhteydenottoa ei ole kuulunut MOI:lta ja maanantaina jo aktivoituu saunalahti. :/
Ei tainnut moilta kuulua mitään?Itse laitoin siirtymään Moilta saunikselle tarjouksen toivossa alkuviikosta, mitään tarjousta tai yhteydenottoa ei ole kuulunut MOI:lta ja maanantaina jo aktivoituu saunalahti. :/
Ei tainnut moilta kuulua mitään?
Voihan se olla näinkin. Mulla on nyt viikko mennyt, kun Moi lähetti viallisen Sim kortin ja ilman puhelinta tässä oltu ja olen edelleen. Lisäksi toi 6€:n Simmi on melko surkea liittymä eikä näköjään kiinnosta pitää asiakkaistaan kiinni.Taisi Moi antaa kaikille viime kuussaKampanja vain loppui sitten ja nyt siellä lasketaan tuliko niitä asiakkaita riitävästi
Onhan tuo surkeaa.Voihan se olla näinkin. Mulla on nyt viikko mennyt, kun Moi lähetti viallisen Sim kortin ja ilman puhelinta tässä oltu ja olen edelleen. Lisäksi toi 6€:n Simmi on melko surkea liittymä eikä näköjään kiinnosta pitää asiakkaistaan kiinni.
No jotain posiitivista, eipähän tarvinnut käyttää koko lafkan liittymää, kun en saanut edes toimivaa Sim korttia. Suurin virhe koskaan pelleillä tuon Moi:n kanssa ja hintaa tälle tuli 11€.
E: Vaihdoin itsekin suosiolla Telian 200M Rajattomaan, koska ei enää jaksa tätä säätämistä.
Elisa tarjosi Moille liittyessä 100M rajatonta 17,90€
P.S Elisan ständiltä saa kuulemma rajattoman 14,90 hintaan
Ei tunnu olevan. Yhden siirtokokeilun perusteella ainakaan mulle ei ole herunut. Tuskin muillekaan.Onko tuo takaisinostokampanja vielä voimassa?
Näytti loppuvan heinäkuun alussa. Voimassa vuoden ja Moilla ei ole määräaikaisia tarjouksia tai liittymiä. DNA taitaa olla ainut, jolla vielä on määräaikaisia juttuja. Niitä en kyllä ainakaan itse ottaisi.Voisiko joku avata tuota Moin rajaton-tarjousta enemmän? Määräaikainen vai miten? Onko tuo takaisinostokampanja vielä voimassa?
Tollanen 2,90€ olisi jo oikeasti kova liittymätarjous, varsinkin jos niitä on useampi taloudessa.
En suosittele tuota Moi:ta kenellekään, kuka aktiivisesti tarvitsee puhelinta. Tulee menemään helposti yli 6€ kuukaudessa.
En suosittele tuota Moi:ta kenellekään, kuka aktiivisesti tarvitsee puhelinta. Tulee menemään helposti yli 6€ kuukaudessa.
Moi olisi itselleni täydellinen, jos datan osalta olisi tullut uudessa hinnoittelussa käyttöön myös maksimihinta. Eli että datasta laskutettaisiin enimmillään sen verran kuin rajaton datapaketti maksaa, jolloin ei tarvitsisi taktikoida, kannattaako rajaton data olla käytössä vai pärjääkö ilman sitä.
Yllätyin positiivisesti tästä että Moin 4 Gt dataan kuuluu myös ulkomaankäyttö. Ei tullut tuota liittymää vaihdettaessa mietittyä, ja oletin joutuvani halvan liittymän kanssa maksamaan tuosta extraa.
Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että ulkomaan käyttö on vain 1Gt. Se saattaa monilla aika nopeasti täyttyä.
Yllätyin positiivisesti tästä että Moin 4 Gt dataan kuuluu myös ulkomaankäyttö. Ei tullut tuota liittymää vaihdettaessa mietittyä, ja oletin joutuvani halvan liittymän kanssa maksamaan tuosta extraa.