Lisää kuolleita...

96-vuotiaaksi eli. Varsin kunniakas ikä daamin arvonimen Kuningatar Elisabetilta vuonna 2017 saaneelle näyttelijälle.
Pokka pitää on itselleni rakas sarja. Katsoin sitä aina TV1:ltä isovanhempieni luona. Hekin ovat jo menneet manan majoille.

Yksi kaikkien aikojen parhaista tv-sarjoista ja mun suosikkinäyttelijöistä, lepää rauhassa :'(
Sama. Kävin katsomassa Pokka pitää -näytelmän viime vuonna Tampereen Komediateatterissa, ja uskallan suositella tätä myös muillekin sarjan ystäville

• Tykkää
Reactions: Hcc
"The Bouquet residence; the lady of the house speaking." Eli tää on niitä näyttelijöistä, mistä pidin. Ja katselin joskus Hetty ratkaisee sekä eikä sovi unohtaa, että jopa levytti musiikkia

Hyacinth Bucket
1759566540300.png

Tässä ketjussa kaiketi on puhe tunnettujen henkilöiden kuolemista. On toki huonoa journalismia väittää rikollisia tuomituiksi tekojensa sijaan heidän mielisairauksistaan. Eihän nyt sarjamurhaajakaan ole "psykopatiasta tuomittu". Onko tällaisesta tarpeellista öyhöttää enempää?

Tässä ketjussa kaiketi on puhe tunnettujen henkilöiden kuolemista. On toki huonoa journalismia väittää rikollisia tuomituiksi tekojensa sijaan heidän mielisairauksistaan. Eihän nyt sarjamurhaajakaan ole "psykopatiasta tuomittu". Onko tällaisesta tarpeellista öyhöttää enempää?
Eihän tuossa jutussa niin väitettykään?

Joka tapauksessa lääketieteellisten termien virallinen merkitys ja niiden käytännön sovellukset puhekielessä voi olla kaksi eri asiaa..

Tältäkin oltaisiin vältytty, jos Watkins olisi saanut sellaisen tuomion minkä olisi ansainnut, eli kuolemantuomion.
Silloinhan se olisi päässyt paljon helpommalla. Pedofiilinä vankilassa kymmenien vuosien kakku (joka tuolle määrättiin) on varmasti pahin rangaistus mitä sivistyneissä maissa voidaan langettaa. Tässähän se nähtiin. Nyt ehti sentään istua kakkuaan kymmenisen vuotta, jonka aikana jo kerran aikaisemmminkin oltiin puukotettu kaulaan. Tällä kerralla lähti sitten henki. Pedot ovat vankiloissa muiden vankien keskuudessa tunnetusti alinta pohjasakkaa, ja "pelkkä" kuolemantuomio olisi ollut tuomiona paljon helpompi.

Silloinhan se olisi päässyt paljon helpommalla. Pedofiilinä vankilassa kymmenien vuosien kakku (joka tuolle määrättiin) on varmasti pahin rangaistus mitä sivistyneissä maissa voidaan langettaa. Tässähän se nähtiin. Nyt ehti sentään istua kakkuaan kymmenisen vuotta, jonka aikana jo kerran aikaisemmminkin oltiin puukotettu kaulaan. Tällä kerralla lähti sitten henki. Pedot ovat vankiloissa muiden vankien keskuudessa tunnetusti alinta pohjasakkaa, ja "pelkkä" kuolemantuomio olisi ollut tuomiona paljon helpompi.
No itse en saa tyydytystä hänen tai vastaavien kiduttamisesta. Parempi vain eliminoida hänet pois imemästä resursseja.

No itse en saa tyydytystä hänen tai vastaavien kiduttamisesta. Parempi vain eliminoida hänet pois imemästä resursseja.
Briteissä ei ole käytössä kuolemantuomiota, ja vankeintoito syö resursseja joka tapauksessa. Ja itse asiassa useimmissa maissa joissa kuolemantuomio on yhä käytössä, vankeja ei teloiteta "heti", vaan lusivst joka tapauksessa täytäntöönpanoon asti, joskus kymmeniäkin vuosia. Tuo tyyppi sai täysin ansaitsemansa kohtalon, eikä kyse ole siitä, saatko sinä tai minä tyydytystä siitä.

Briteissä ei ole käytössä kuolemantuomiota, ja vankeintoito syö resursseja joka tapauksessa. Ja itse asiassa useimmissa maissa joissa kuolemantuomio on yhä käytössä, vankeja ei teloiteta "heti", vaan lusivst joka tapauksessa täytäntöönpanoon asti, joskus kymmeniäkin vuosia. Tuo tyyppi sai täysin ansaitsemansa kohtalon, eikä kyse ole siitä, saatko sinä tai minä tyydytystä siitä.
Aika turha alkaa vääntämään koska tuloksena on se että kuolemantuomion puolustelijat vaan sanoo että "vain selvissä tapauksissa" kuolemantuomio ilman pitkiä oikeusprosesseja ja siten säästää yhteiskunnan rahoja. Eli käytänössä kun jäät selvästä rikoksesta niin niin käytännössä teloitus seuraavana päivänä ilman mitään höpöhöpöjä. Vähän Pohjois-Korean ja Kiinan tyyliin.

Ian Watkins

Kaipaamaan ei tainnut kovin moni jäädä.

Ihmeen kauan saivat "suojeltua" mokomaa vankilassa. Muistan hyvin öyhötyksen, että se tapetaan vankilassa heti. Siis silloin kun case oli tuore ja paljon tapetilla. Tämä oli niin vastenmielinen tapaus, että jäi pysyvästi mieleen. Toisaalta niinhän Jammunkin piti päästä hengistään heti vankilaan jouduttuaan. Muutamasti taidettiin vähän muiluttaa, mutta lopulta kuoli vankimielisairaalassa tai jossain pakkohoidossa vanhuuteen. Murha.infosta joskus luin (heh), että Jammu oli erittäin sähäkkä ja proaktiivinen vanki. Yritti tuikata kynällä tai millä lie silmään heti jos joku vahingoissa eksyi pahasen kanssa kosketusetäisyydelle.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 742
Jäsenet
79 673
Uusin jäsen
marlan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom